• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.704 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Volgens mij woont hij ook ergens in het Noorden dus ik ga wel eens buurten

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Die jongen op Texel lijkt me nu al de saaiste te worden (insert schattige paardenmeisjes)

Een kennis van mij doet mee en heeft het zo te zien tot zijn speeddates geschopt. Driemaal raden wat haar lust en leven is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Is ze ook schattig? Wel grappig natuurlijk, als ze nog verder komt eisen we insaaid informeesjun!

crazy88

• 8 messages
  • 0 votes

Haha, ik vind het prachtig hoor. Vind het vooral ook altijd leuk om de dag erna een aantal hilarische, rake recensies te lezen, zoals deze bijvoorbeeld: Je hebt er maar een nodig! « 10e.nl and the plog thickens

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jaaa! Martine is cool! Zij schreef eerst voor Recensiekoning. Deze van Nynke de Jong is ook leuk: http://www.nynkekijkttv.nl/

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Verrassend dat het juist bij Bertie het minste liep, had ook een paar moeilijke dames uitgenodigd die zichzelf erg interessant vonden. Die eerste (zonder piercing) en de laatste (die begon te huilen) zijn wel het leukst. Geert is ondertussen nu al onuitstaanbaar, mensen die in de 3e persoon over zichzelf spreken zijn sowieso niet te harden. Tom was zo dom om de schattige Nadieh weg te sturen, bij dezen roep ik Femke uit tot topper van dit seizoen (het zit hem in de naam denk ik). Theo zag er best aimabel uit en had er zin in, vlottere kerel dan zo 1-2-3 gedacht. Oh ja en dan Jan nog, ben alweer vergeten wat er daar gebeurde en wie er door was. Benieuwd of de kennis van Apollinisch er nog tussen zit?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Mooi toen Tom niet wist wat iemand had geschreven. Over koken en nog meer dingen..

Eens met otherfool over die zelfingenomen Geert, bloed onder m'n nagels.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Tom lijkt mij best wel saai, maar misschien komt daar nog verandering in, hij lijkt mij ook erg opzoek naar een mooi popje als uithangbord.

Die jongen van Texel lijkt me wel een aardige kerel. En bij Bertie zat mijn apothekersassistent, die jammer genoeg niet door is. Geert is inderdaad vreselijk, maar die vrouwen van hem lijken me ook niet helemaal te sporen dus dat kan best wat worden.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Benieuwd of de kennis van Apollinisch er nog tussen zit?

Ik heb het zelf nog niet gezien, maar ze is weer door ja. En wat die inside-information betreft: ik moet wel een beetje oppassen. Als ik hier voor de grap zeg dat ze gaat winnen en dat gebeurt nog echt ook begint ze straks haar romantisch avontuurtje met een flinke boete wegens schending van de geheimhoudingsplicht.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Geert zoekt geen vrouw, hij zoekt gewoon een keukenmeid. Liefde gaat door de maag, zal hij wel denken. BijBertie dacht ik dat ze sollicitatiegesprekken aan het houden was. Maar dat was totdat duidelijk werd dat ze op blonde vrouwen valt.

crazy88

• 8 messages
  • 0 votes

Het viel me eigenlijk op dat de gesprekken bij alle boeren wel redelijk vlot verliepen. Eigenlijk geen awkward silences. Jammer, dat vind ik juist mooie televisie, haha.

Eigenlijk vind ik de uitspraken van orakel Yvon nog wel het meest hilarisch: "JAAAAANTJE, KOM DAAAAN". Het is geen hond, haha.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Gisteren voor het eerst een stukje gekeken. Wat een voyeuristische bagger,.

Daarnaast ook alleen maar volstrekt onineressante types.

Als ik 1 van die boeren was had ik die lesbische blonde tijger wel weggetrokken van Bertie, maar dat zou dan wel niet mogen. Dat was de enige leuke.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

kos wrote:

Gisteren voor het eerst een stukje gekeken. Wat een voyeuristische bagger,.

Daarnaast ook alleen maar volstrekt onineressante types.

Ah, de beruchte ontkenningsfase!

Apollinisch wrote:

(quote)
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar ze is weer door ja. En wat die inside-information betreft: ik moet wel een beetje oppassen. Als ik hier voor de grap zeg dat ze gaat winnen en dat gebeurt nog echt ook begint ze straks haar romantisch avontuurtje met een flinke boete wegens schending van de geheimhoudingsplicht.

Haha, goed punt Maar achteraf wat behaaint de siens inkijkjes zou ook al mooi zijn

Even kijken trouwens wie die kennis dan wel is, hebben er 4 (!) van de 5 dames bij hobby's 'Paardrijden' staan, het is me toch ook wat he Allemaal kansloos trouwens want nou net die 5e kwam van Texel...

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Leonie is een avondje ruzie wel waard . Verder vond ik er bij boer Tom niet echt mooie meiden tussen zitten. Ja, die meid die hij niet koos met die mooie lichtblauwe ogen. Even geen idee hoe ze heette. Ze had een spijkerjack aan. Voor de rest vond ik het allemaal vrij flauwtjes. Geert is dodelijk vermoeiend maar daar kan wellicht wat vuurwerk vandaan komen. Ik blijf het wel volgen allemaal maar zo leuk als de afgelopen twee/drie seizoenen zal het niet worden vrees ik.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Een ding is zeker na twee afleveringen, die Geert is echt niet goed snik

De hele tijd in zijn handjes wrijven, met die handjes in z'n zij staan te wachten tot de keuring mag beginnen, praten in de 3e persoon als het over zichzelf gaat (had die Wim in het vorige seizoen ook al). Alles wijst op een dunne lijn tussen pure ergernis en groot leedvermaak dit seizoen.

De rest nog wat bleekjes, maar dat is altijd afwachten.

Eerste gokje durf ik nog wel aan; Bertie wordt een moeizaam verhaal, al kan dat ook ineens weer helemaal om slaan.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

otherfool wrote:

Ik weet niet of ik haar tegenviel, maar zij viel mij niet mee.

Aad strikes again met een snerpende oneliner

Ik moest ook zo lachen om Yvonne d'r opmerking: 'niemand zag aankomen dat Jeanette niet zou blijven!'

Tuurlijk

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Dat niemand het gek vond trouwens dat Geertje gewoon even een tukje deed tussendoor.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Geert duikt er volgende week gelijk al op, hoe verrassend .

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Even ruiken aan de vrouwen.

Maar goed, Veenkoloniën, dan kan je dat verwachten.

Die Tom stuurde de twee leukste vrouwen naar huis, zonde zeg. En de man van Texel moest even slikken toen hij hoorde van de twee draken, maar hij koos haar toch.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

trebremmit wrote:

Die Tom stuurde de twee leukste vrouwen naar huis, zonde zeg.

Hoe durft Tom werkelijk het mannelijke kijkersdeel weg te jagen door de ultiem schattige Femke weg te sturen, wat een knurft. Foei Goed, laatste 3, tijd voor de schotjes voor de boeg!

Oioioi Bertie, wat is er toch met de hippe inbetwienur gebeurd? Laten we hopen dat ze ontdooid op de boerderie, en dan wel bij Ciska want die andere twee zijn mij te intens. Erg ongemakkelijk ook dat liefdesboek Blijft wel aan tot de reünie, ik heb er toch nog wel vertrouwen in.

Geert met de losse handjes lijkt rechtstreeks op de pittige Ada af te stevenen, die kan hem wel onder de duim houden. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dit duo de reünie niet haalt maar gezien de leeftijd zullen ze wat minder wispelturig zijn.

Jan stuurde het buurmeisje uit Texel zomaar naar huis en behoedde mij daarmee voor een canard van jewelste, want ik zag ze al samen gelukkig worden. Het drakenmeisje is wel lief denk ik maar het gaat uiteindelijk Rianne worden, zagen we haar ook niet in de openingsaflevering? Veeg teken.

Van Theo word ik heel erg rustig, goeie kerel maar ja te lief volgens de vrouwtjes. Nancy is niet in beeld geweest, Sandra keek al wat moeilijk, dus het wordt gewoon de goedlachse Ria. Daar durf ik wel een meier op in te zetten.

Tom heeft dus geen smaak, wat moet je er verder nog over zeggen... Hij zal voor de kapster gaan, euh ja Rimke. Reünie: nee, die twee zijn snel uitgepraat, Tommie mag nogmaals de 1800 brieven door...

crazy88

• 8 messages
  • 0 votes

Haha, waar mensen vooraf al grapjes over maakten, is nu echt! Twee boerinnen die op Bertie geschreven hadden zijn verliefd op elkaar geworden!

Boer Zoekt Vrouw - Joke is dolgelukkig met Wies - boerzoektvrouw.kro.nl

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Mijn vertrouwen in Bertie kreeg toch weer een deuk... ik haal wel pizza's

Schitterende aflevering, dat wel. Grijpgrage Geert weer in de hoofdrol natuurlijk

Dat geleuter over de APK keuring van de CV was echt classic

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Plaatsvervangende schaamte bij de beelden van onze Geert. En de vrouwen, met hangende puntjes, lijken het allemaal nog best te vinden ook .

Henrieke toestanden bij Bertie. Zwijgende diversen . Vind ik altijd wat genant om naar te kijken. Blonde dame met korte haar lijkt het te worden.

Tom gaat voor Rimke. Onze hockeyende VVD-ster is teveel aanwezig. Mooie Leonie matcht niet.

Theo die een set nieuwe sokken had aangeschaft voor de logeerpartij. Nancy lijkt me een prima vrouw voor onze sympathieke boer. Nog best een aantrekkelijke dame ook.

Jan ten slotte moet heel snel afscheid gaan nemen van paard Rianne. Marieke lijkt me wel mooi matchen met Jan. Wel veel gezelligheid tot zover op zijn boerderij.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Hoezo plaatsvervangende schaamte? Ooit van de seksuele revolutie gehoord? Wat is er mooier dan een man die met zijn vrouw iets opgebouwd heeft, en vrouw overleden,en dat de man het nu weer op probeert te pakken,en gewoon van het leven geniet. En niet met saaie algemeenheden als sport, vrienden, de tv, of een lekker etentje met zn kinderen,maar die ook gewoon zegt "Ik hou van intimiteit!" en het ook doet.

Ik kan me er dus echt niet aan storen,wat dat betreft is de Nederlandse tv best preuts en saai. Seksueel bijna correct *min de Nederlandse films waarin platte domme seks een soort visitekaartje lijkt,omdat de fim anders helemaal niks voorstelt.

Ik vind t juist leuk te zien dat geert niet de hele tijd denkt van "ojee,camera,even mn gedrag aanpassen"

Maar misschien vindt jij Boerin Bertie wel enerverender? "Ik kan pizzas halen...*stilte* ...

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Heb nu pas de aflevering van zondag gezien. Ik kwam echt niet meer bij van Geert, nog even en hij wordt opgepakt voor aanranding, maar goed, mooie televisie is het wel.

Gêne om ‘geile' boer Geert

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Geert die al likkebaardend de trap op rent, probeer dat beeld nog maar eens kwijt te raken

Katherine, ik weet niet hoor, ze wordt al emotioneel als ze een kopje koffie bestelt. Die blonde is gewoon een leuk meisje maar Bertie zal toch eens in actie moeten springen, zo gaat het niet gebeuren.

Theo moet luisterboeken in gaan spreken, wat een heerlijk rustige intonatie heeft die man.

En Rimke is het Friese toppertje dit jaar

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

otherfool wrote:

Geert die al likkebaardend de trap op rent, probeer dat beeld nog maar eens kwijt te raken

Zonder kloppen de deur opendoen van de slaapkamer.

Rimke is inderdaad wel de leukste, dacht eerst dat het een barbiepop was maar dat valt wel mee, ze komt heel aardig over.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Friet bij Bertie, veeg me maar weer op Katherine zoekt bij mij inmiddels de irritatie-grens op...

Lotte gelukkig naar huis, hoe snel kun je als kijker een hekel krijgen aan iemand... Rimke FTW!

Theo moet vragen stellen, ach jee laat die kerel toch. En dan ook nog drama volgende week, arme man.

Drakenmeisje is lief! En ze heeft koesbomps

Weinig actie bij onze Grijpgrage Grijsaard en ook geen spannende vooruitblik... de fut is er toch niet al uit?!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Haha, Theo die tikt daar een paar flesjes bier weg, terwijl de vrouwen maar door blijven praten.

Verder wordt het hoe langer hoe hilarischer bij Bertie, ze zoekt een vrouw waar ze een goed gesprek mee kan voeren, jaja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.