• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

RuudC wrote:

(quote)

Was dit dan niet iets 'echt Canadees'' dan?

Volgens mij ook, dus precies wat Judith wilde. Ach, er was toch geen redden meer aan. Volgens mij bleef ze echt wel uit een soort van schuldgevoel daar (ondanks dat ze het ontkende tegenover Yvon), maar ze kreeg het niet meer voor elkaar om er gewoon een leuke dag van te maken, zonder steeds erg kritisch te doen (los van het feit dat ze gelijk had hoor). Ik heb het filmpje van Jan nog eens teruggekeken, maar ik blijf echt niet begrijpen dat vrouwen op zo'n boerenpummel schrijven. Ik snap ook niet dat zij een andere Jan hadden verwacht dan die ze gekregen hebben.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Klopt ja. De Jan uit Canada was exact dezelfde Jan als die tijdens het promotiefilmpje / de speed date / het avondje bowlen en steengrillen. Hoewel we wel een beeld zagen van een Jan die Judith optilde. Hij had haar eigenlijk gelijk mee moeten nemen naar de slaapkamer. Yvonne had toch vuurwerk belooft deze BZV editie .

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

hmmm en toch vond ik het sneu voor Jan. Dat notenmeisje heeft hem geen kans gegeven want ze bleef met botte opmerkingen komen die elke enigzins open reactie van hem gelijk dichttrapten.

Ik meen dat ze een paar weken terug iets zei dat ze nooit de kans kreeg om met hem alleen te zijn door de schuld van de opdringende Claire maar hij heeft duidelijk gekozen om haar juist alle kansen te bieden.

Net zoals Joy4ever zegt had hij haar gewoon mee moeten nemen naar de slaapkamer maar daar had ze dan vast ook wel wat over gehad.

Waarom lag Jos eigenlijk al met die 2 meiden op 1 kamer te slapen? dat was een beetje raar

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Hehe

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Curry wrote:

hmmm en toch vond ik het sneu voor Jan. Dat notenmeisje heeft hem geen kans gegeven want ze bleef met botte opmerkingen komen die elke enigzins open reactie van hem gelijk dichttrapten.

Tja, met die Jan valt gewoon echt geen gesprek te voeren, die jongen heeft helemaal niks te melden. Zo bot vond ik haar ook niet, eerder duidelijk. Misschien had ze niet nog een dagje extra moeten blijven, want het zat er nooit in voor dit duo.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Hij heeft niks te melden, hij weet daar niks om te doen in die leegte, maar zocht wel een pittig meisje. Tsja.. Dat hij oersaai en niks boeiend weet te zeggen valt de eerste twee dagen niet zo op omdat je het toch over koetjes en kalfjes hebt, maar hoe langer je het nergens over hebt hoe verveelder je gaat worden. En dan was dit nog maar een week.. Hoe kun je ooit vast daar in dat gat gaan wonen met iemand waarvan gevoel uiten gelijk staat aan het beantwoorden van vragen, die amper vrienden en een sociaal leven lijkt te hebben, en waar je zelf ook vrijwel niks kunt ondernemen omdat er geen niks is.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Aletta, speciaal voor jou:http://www.scooter-freaks.nl/forum/images/smilies/emo.gif

Een verrassende keuze van Wim maar ik kon een juichgebaar niet onderdrukken.

Johen was al top en dat is het nog steeds. Mooiste verhaal imo.

Jos ook top natuurlijk. Beiden super verliefd.

Jammer volgend seizoen weer NL. Maar goed, ik ga weer kijken. Heerlijke TV.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Te geniaal programma natuurlijk. Helaas weer een jaartje (of anderhalf) wachten. Hoe hebben mijn voorspellingen het er vanaf gebracht?

otherfool wrote:

Jan - geeft het begrip lompe boer een nieuwe dimensie. Komt echt niks uit deze jongen buiten wat los gemompel. Ongelooflijk eigenlijk dat er zoveel leuke dames op hebben geschreven. Judith blijft over want een werkelijk prachtige meid en bovendien zonder glutenproblematiek.

Jan mocht het willen. Bleek nog lomper dan al gedacht.

Johén - verlegen muurbloempje ontpopt zich tot vrolijke vrouwenmagneet. Ingrid K. werd gekozen ondanks schuldproblematiek en voor een reden: die is het leukst en mag blijven. De andere dames komen met die korte pittige kapsels te ouwelijk over.

De voornaam was goed zullen we maar zeggen. Een heel leuk stel.

Aletta - ik krijg de (foute) kriebeltjes van deze mevrouw. Echt zin lijkt ze niet te hebben in het programma en die boerderij vind ik persoonlijk vreselijk. De heren hebben vooral lol met elkaar. Patrick blijft het langst, maar het gaat hem niet worden tot de reünie.

Deze keur ik dan maar goed. Met Patrick leek het ook even de goede kant op te gaan maar Aletta's modus om een deur op een kier te doen of weetikwat bleek te moeizaam.

Jos - de Nederlandse dames hadden zich een vermoeiend autoritje kunnen besparen, de schattige Saskia heeft de kloeke boy allang ingepakt met haar charmante glimlach en lieve Franse woordjes. Zelden was een match duidelijker vanaf het eerste moment.

Kon niet missen natuurlijk.

Wim - krijg geen hoogte van deze man. Twee dames willen eigenlijk al naar huis en dus blijft Evelyne over. Leuke dame, te leuk eigenlijk: geen reünie voor de Reus van de Kilimanjaro.

Nou ja zeg, ze is er nog. Dat had ik tot aan het eind van de aflevering niet verwacht.

Ik noteer een 40% score, had minder gekund zullen we maar zeggen

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Dieptepunt was weer Jan die zo ongeïnteresseerd mogelijk nog een paar vrouwen ging bellen voor de reunie.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Iemand overigens enig idee waar Yvon het over had bij DWDD? Er zou deze aflevering een onvergetelijk moment te zien zijn. Ik heb het niet gezien.

Mooiste moment is nog steeds van vorige week: Johan die niet kan liegen en zo blij is met Ingrid. Topvent.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik denk (nu na het zien van de TV show) dat ze doelde op het moment dat Wim in tranen uitbarstte. Maar tijdens het kijken vroeg ik me dat ook af inderdaad.

En helemaal met je eens over Johan. Echt prachtig om te zien.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Dat derde kussen op het bed. Die is voor de mystery guest en gaat je de hele tijd in de gaten houden.

Van een afstandje in de kamer gevolgd, maar wat moest ik lachen om deze opmerking!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Beetje een afgeraffelde laatste aflevering vond ik. Had ook niet verwacht dat het al klaar zou zijn, maa dat had ik kunnen weten met de OS vanaf volgend weekend.

Resumerend toch niet zo memorabel als vorig seizoen.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Klopt ja, ik vond het ook wat afgeraffeld allemaal. Geen boer Aad deze keer maar toch wel genoten van met name Johen en de treurnis in Canada. Bonaire was één tenenkrommend verhaal. Frankrijk en Tanzania kabbelde voorbij. Geen vuurwerk gezien zoals beloofd. Toch vond ik het wel leuk om een keer internationaal te gaan qua BZV.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

trebremmit wrote:

Dieptepunt was weer Jan die zo ongeïnteresseerd mogelijk nog een paar vrouwen ging bellen voor de reunie.

Jan - geeft het begrip lompe boer een nieuwe dimensie. Komt echt niks uit deze jongen buiten wat los gemompel. Ongelooflijk eigenlijk dat er zoveel leuke dames op hebben geschreven. Judith blijft over want een werkelijk prachtige meid en bovendien zonder glutenproblematiek.

Hij had zomaar een mooie ongeïnteresseerde, lompe, saaie, etc. vrouw kunnen vinden. Die zijn er ook maar zat! Jammer voor hem.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Voor het eerst gezien, volgens mij. Ik werd een beetje engig van die afrikaner Wim

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Zondag de nieuwe voorstelronde, eerst wat opmerkelijke nieuwtjes van het vorige seizoen:

Boer Jos en Saskia uit elkaar - Televizier

Net een zeep...

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Dit kan niet anders dan waar zijn.

Enfin, ik heb er weer zin in hoor. De scène met op Pharrel Williams' Happy dansende dames en een diep treurende Boer Jan + shot van voorbijrazende vrachtwagen was voor mij het TV hoogtepunt seizoen 13/14. BZV, elk jaar beter.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ben een gelegenheidskijker, maar mocht wel graag de reacties op de uitzendingen in KRO's BZV forum lezen, maar sinds dit seizoen is er geen forum meer.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

hmm er zit nog niet echt een enorm trekpleister in, maar dat komt eigenlijk altijd wel pas later.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die kerel met die 2 zoontjes en allerlei lijstjes zou wel eens vuurwerk op kunnen leveren... Boerin lijkt me ook een interessante tante. En die boer die in die loods woont gaat het brievenrecord pakken.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik weet niet of ik haar tegenviel, maar zij viel mij niet mee.

Aad strikes again met een snerpende oneliner

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Ik verwacht niet veel van dit nieuwe seizoen. Zover ik kan inschatten weinig tot geen spraakmakende types. Doodzonde dat boer Willem niet door is. Die dacht 1000 brieven te krijgen. Hoeveel waren het er? 56 meen ik. De pest dat ie erin had . Volgens mij was ie er al gelijk klaar mee. Die hadden ze gewoon door moeten laten gaan. Echt een gemiste kans.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Joy4ever wrote:

Ik verwacht niet veel van dit nieuwe seizoen. Zover ik kan inschatten weinig tot geen spraakmakende types. Doodzonde dat boer Willem niet door is. Die dacht 1000 brieven te krijgen. Hoeveel waren het er? 56 meen ik. De pest dat ie erin had . Volgens mij was ie er al gelijk klaar mee. Die hadden ze gewoon door moeten laten gaan. Echt een gemiste kans.

Vind ik ook. Die had samen met z'n twee zoontjes best wel leuke tv kunnen opleveren!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Die oudere man lijkt me best een steekje aan los te zitten, denk dat dat nog wel voor spektakel gaat zorgen. Of hij was gewoon ontzettend geil, dat kan ook.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Klopt ja, die heeft er nog wel zin in op zijn ouwe dag .

Ze hadden voor de verandering een keer de vijf boeren met de minste brieven een platform moeten bieden.

"Tom, je hebt maar liefst 1800 brieven ontvangen maar je zit niet bij de boeren die we gaan volgen". Prachtig toch.

Ook geweldig hoe boer Willem bijna stikte in zijn eigen appelgebak omdat hij de pest erin had .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het was alweer volop genieten, vooral plaatsvervangendeschaamtewise. Natuurlijk Willem die het liefst die 56 brieven ritueel zou verbranden om er vervolgens overheen te plassen omdat hij 'had verloren', maar ook die gast met 2 hele brieven, oioioi. Toen Yvon hem zei zich op z'n Paasbest aan te kleden deed-ie van schrik een ouwe slobbertrui aan, ach ja waarom niet. Dan was er nog die malle varkensboer die toch ook wel '80 tot 120' brieven had verwacht maar zich echt al in de handjes mag wrijven met 16. Hanco (Janco?) is een baas, die had ik inderdaad wel willen volgen, maarja we zullen het moeten doen met een enkele update. De kale, onverstaanbare, lieve weduwnaar had ik tenslotte wel bij de laatste 5 verwacht eigenlijk.

Goed, we moeten het doen met de wat saaie adonis Tom, waar het vrouwelijk schoon denkelijk voor het vuurwerk moet gaan zorgen. Laten we hopen op de nodige catfights van spannende blondines. Die ouwe geile bok gaat ondertussen natuurlijk de kuddotopper worden, niemand is veilig voor de grijpgrage handjes van deze kwieke bejaarde lijkt me zo. Die jongen op Texel lijkt me nu al de saaiste te worden (insert schattige paardenmeisjes), die grote rustige boer gaat voor de aaibaarheidsfactor en gaat een lief huisvrouwtje scoren en de lesbische inbutwienur is al met al het moeilijkst te voorspellen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Joy4ever wrote:

Ze hadden voor de verandering een keer de vijf boeren met de minste brieven een platform moeten bieden.

Gaat een leuke speeddate worden met 2 dames Maar dat is inderdaad een minpuntje van het programma, snap überhaupt niet waarom we maar 5 boeren mogen volgen. Doe gewoon alle 10.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

otherfool

Wanneer je Janco (Hanco?) graag wil volgen ,kan je misschien op de valreep nog ene brief sturen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.