- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Jos weet het natuurlijk allang.
Dat drama in Canada, man man...
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Dat laatste beeld in Canada had zo van Lucky tv kunnen zijn. Ik heb me rot gelachen overigens.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
En Johan: 'Is ze aan het herkauwen ofzo?'
En zijn reactie naar aanleiding van het "kus"verhaal:
"Ik probeer de zaak natuurlijk wel een beetje op te rossen" 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Dat laatste beeld in Canada had zo van Lucky tv kunnen zijn. Ik heb me rot gelachen overigens.
Met die voorbij razende truck, om het drama nog wat aan te dikken.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Was de eerste keer dat ik dit seizoen naar BZV keek. Vond de scene in Canada wel sneu. Jan zou wel iets voor Leonie zijn, moet te regelen zijn in TV land.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Leonie is al voorzien, die verkast naar Frankrijk voor meneer Jos.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Dat gaat niet werken, passen niet bij elkaar.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik denk dat Jan tegen Judith gaat zeggen dat hij wel voor haar naar Nederland wil verhuizen.
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Niet?
Ik denk eigenlijk dat Judith al weggaat voor het keuzemoment. Het wordt hoe dan ook gênant daar.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
ondanks dat ik niet van plan was om het te gaan volgen is Canada en Boer Jan het weer gelukt.
Heel tragische eindscene zondag met HAPPY erdoorheen als extra contrast. Het is natuurlijk flink door de regie aangepakt om toe te werken naar een tranendal maar wat zag hij er UNHAPPY uit, vond het echt sneu. Ik hoop toch dat het Notenmeisje alsnog bijdraait lol
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oh, Johan! De schat! Wat was dat aandoenlijk zeg! Ik hoop dat zij nog lang en gelukkig leven!
Wat was het een pijnlijke laatste dag tussen Judith en Jan. Het was allang duidelijk dat ze niets wilde en het was wel zo eerlijk van haar geweest als ze naar huis was gegaan.
En Jos kiest voor Saskia? Ik dacht dat Leonie.... Maar goed, ze zijn wel leuk samen.
Wim moet maar gewoon voor Janne kiezen, want Evelyne begint op hem uitgekeken te raken.
Aletta, tja.... Die weet überhaupt niet wat ze wil.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Mooi verwoord Selma. Ik kan er eerlijk gezegd weinig aan toevoegen
.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Jan is ook wel een saaie hoor, zit geen leven in. Wel aardig van haar dat ze hem nog een kans gaf, maar het was trekken aan een dood paard.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Mooi te zien dat Jos voor Saskia ging.
Past veel beter bij hem en het is goed om te zien dat hij zich niet compleet door uiterlijk heeft laten leiden, aangezien het wel duidelijk was dat hij zich fysiek heel erg aangetrokken voelde tot Leonie.
En Johan, wat een schatje, haha. Dat zit wel snor volgens mij bij hem en Ingrid. Leuk ook hoe andere Ingrid op alles reageerde 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Oh die Jan, je wordt haast boos om zijn lompheid. Die snapt er echt helemaal niks van.
Johan, held natuurlijk.
Wim was weer lekker bot voor de verandering. Jos, verrassende keus. Aletta, weinig van gezien.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Mooi toch. Heerlijke oprechte emoties. Leverde prachtige TV beelden op. Dat stel gun je echt het allerbeste toe. Top. BZV blijft een ijzersterk format.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ja echt een hele sympathieke kerel. Oprecht dolblij.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Die Jan.. Wist dat het niks zou worden. Er komt echt geen zinnig woord uit die gast. Tenzij hij een dame vindt die het geen probleem vindt om weg te kwijnen in de middle of nowhere, gaat zijn liefdesleven niks worden. Echt beschamend om te zien hoe hij probeerde die griet in Canada te houden, terwijl duidelijk was dat ze het al voor gezien hield.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Een romantisch diner bij een fast food restaurant, om Judith voor zich te winnen. Goed bezig, Jan 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Een romantisch diner bij een fast food restaurant, om Judith voor zich te winnen. Goed bezig, Jan
Was niets bij fast food, geen romantisch diner. Zeer goedkoop diner...
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Gezellig bij Johan die bij boerenstal zitten eten.. Bah...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Met uitzicht op de parkeerplaats, manmanman...
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Ben benieuwd voor volgende week, of heerlijk romantisch voor Jos en Saskia... 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Met uitzicht op de parkeerplaats, manmanman...
Sowieso troosteloosheid ten top het gebied waarin hij woont. Je wilt er niet eens dood gevonden worden.
Ik begrijp nu wel waarom Saskia zo straalde op de Vakantiebeurs vorige week. En ik nog denken: die heeft haar verlies ook goed opgepakt zeg.. LOL.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Was dit dan niet iets 'echt Canadees'' dan? 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Heb je ook al nootjes gehaald Joy4ever?
Het blijft wel een schatje. Hoewel ze ook de nodige noten op haar zang heeft
.