• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Haha, mooi dat je dat nog even aanhaalt inderdaad. Daar moest ik ook al zo hard om lachen!

Ik zat ook zo van: gast, zeg je dit nou echt?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Rianneke_Dan wrote:

en wat een charmante boerderij heeft hij zeg, prachtig! Daar zou ik mezelf ook nog wel zien wonen.

Van Annemarie kan ik helemaal geen hoogte krijgen, wat een manwijf zeg, verschrikkelijk

Bij Gijsbert is het maaar een rotzooi, maar ik snap wat je bedoeld.

Annemarie is gewoon een harde werker dat zijn mensen tegenwoordig niet meer gewend blijkbaar aangezien de reactie dat het maar een manwijf is.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Misschien doelt Rianneke ook meer op haar hele uiterlijk en voorkomen..Ik kan me in ieder geval prima vinden in die term!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Kom op nou, filmliefhebber. Ook al was die Annemarie de laatste vrouw op deze aardkloot...

Ze moet echt iets aan d'r uitstraling en instelling doen. Hard werken is prima, natuurlijk, maar ik denk eerder dat ze met een blok kaas naar bed zal gaan dan met een man.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Het is meer dat ze niet aan dit programma had mee moeten doen denk ik, Rico Aan d'r uitstraling en instelling zal nog weinig te veranderen zijn ben ik bang.

Waarom heeft zij in godsnaam een man nodig zou je denken?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

otherfool wrote:

Gijsbert heeft 3 echt hele leuke vrouwen uitgenodigd, ik vond het zonde voor zo'n lieverd als Marjanne Timmer look-a-like Yvonne dat ze naar huis moest. Als ik vrijgezel was had ik haar vandaag nog gebeld. Van de overgebleven groene blaadjes mag Fraaie Friese Femke blijven, lijkt me een leuk stel.

Volgens mij ziet Gijsbert meer in José hoor. Die twee hebben - ondanks het leeftijdsverschil (wat ik zelf trouwens nog wel mee vind vallen) - een enorme klik.

En die Sonja, wat een muts. Wel sneu natuurlijk. Ze heeft gewoon haar eigen glazen ingegooid door direct aan iedereen die maar horen wilde te verkondigen dat ze verliefd was op Marcel. Zo is er voor hem ook niks meer aan natuurlijk. Op haar hoeft hij niet meer te jagen of indruk te maken, dus is ze in één klap niet meer interessant.

Maar hoe hij zich er dacht uit te kletsen, was toch wel stuitend. Je snapt gelijk waarom deze man aan zo'n programma mee moet doen om een vrouw te vinden...

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

BenicioDelToro wrote:

Zo is er voor hem ook niks meer aan natuurlijk. Op haar hoeft hij niet meer te jagen of indruk te maken, dus is ze in één klap niet meer interessant.

Kan zijn, maar had die Poolse dat geroepen dan had hij die avond gelijk twee meiden uit hun lijden kunnen verlossen. Ik vind het juist top als een vrouw gewoon zegt wat ze voelt. Geen vaag gedoe over "ik wil me nog niet kwetsbaar op gaan stellen ".

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Nicolage Rico wrote:

Kom op nou, filmliefhebber. Ook al was die Annemarie de laatste vrouw op deze aardkloot...

Ze moet echt iets aan d'r uitstraling en instelling doen. Hard werken is prima, natuurlijk, maar ik denk eerder dat ze met een blok kaas naar bed zal gaan dan met een man.

Zo is zij nu eenmaal dat is haar karakter. En als ze dat wil veranderen zal ze het heus wel proberen(maar denk maar niet dat dat makkelijk is).

Jij ziet alleen de splinter in de oog van een ander, maar niet de balk in je eigenste ogen (Wow nou pak je ook nog ff wat filosofie mee)

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Laat me raden: je bent familie van Annemarie.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Nicolage Rico wrote:

Laat me raden: je bent familie van Annemarie.

Helaas fout. Ik woon gelukkig in Limburg niet in wassenaar

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

bijna 5.000.000 kijkers..... Hebben die mensen geen dvd-speler of zo?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

filmliefhebber92 wrote:

(quote)

Helaas fout. Ik woon gelukkig in Limburg niet in wassenaar

Omdat je ergens anders woont kun je geen familie zijn?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Omdat je ergens anders woont kun je geen familie zijn?

Nee inderdaad je hebt gelijk.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Joy4ever wrote:

(quote)
Kan zijn, maar had die Poolse dat geroepen dan had hij die avond gelijk twee meiden uit hun lijden kunnen verlossen. Ik vind het juist top als een vrouw gewoon zegt wat ze voelt. Geen vaag gedoe over "ik wil me nog niet kwetsbaar op gaan stellen ".

Jij misschien wel, maar de meeste mannen niet denk ik. Die worden er benauwd van.

En ja, dat hij die Poolse vrouw sowieso al de leukste van de drie vond, dat is inderdaad zo. Als hij een echte vent was geweest dan had hij tegen Yvon Jaspers gezegd, stop maar met die poppenkast, ik ben er al uit.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Boer Marcel zou zijn keuze al hebben gemaakt. Marcel zou zelfs al samenwonen met de Poolse Ksenia. Heeft Marcel, bekend van Boer Zoekt Vrouw, zijn vrouw al gevonden?

Er gaan geruchten dat Marcel (44) op zijn Limburgse boerderij samenwoont met Ksenia. Dorpsgenoten zouden de Poolse kandidate hebben gezien op het erf van de boer.

Afgelopen zondag stuurde Marcel in Boer Zoekt Vrouw de verliefde Sonja naar huis. Hij liet ook weten dat hij altijd had gehoopt dat dat er een meisje tussen de kandidaten zat, van wie de man was overleden. Ksenia, zelf weduwe, snapte deze uitspraak. "Zo wordt Marcel niet geconfronteerd met een ex-partner."

Marcel had in het verleden al eerder een relatie met een Poolse vrouw.

Hoe verrassend

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Ook al is het niet verassend, dan hoef je het hier nog niet te verklappen. Spoilers.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Nicolage Rico wrote:
Ook al is het niet verassend, dan hoef je het hier nog niet te verklappen. Spoilers.
De Gele Raaf komt ermee. Er wordt nergens aangegeven dat het een feit is. Niks spoilers dus . Vorige keer was hetzelfde verhaal met die boer die voor Dycke had gekozen. En daarnaast moet je wel heel naief zijn om te denken dat het die meid wordt die toch geen kinderen van hem wil. Zie verder de reactie van Benicio.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Toch even spoilertags geplaatst. Als dit gelekt is naar de krant is het dus wel zeer waarschijnlijk waar.

Veel kijkers willen de afloop nog niet weten. Zo ook ik, ik had dit nog niet willen weten.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Haha, die Richard, wat een idioot is het toch, goeie plottwist trouwens

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Wat een freak is dat zeg, die Richard. Volgens mij slacht hij in de laatste aflevering alle kandidaten af, ik vind het echt zo'n serialkiller..

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

"Ik heb mijn slingers niet meegenomen"

Jammer voor het programma dat Johannes moest verdwijnen, maar beter voor hem. Als-ie volgend jaar zelf meedoet als Boer gaan er een pak leuke dames schrijven, let maar op. Verder was het natuurlijk de grote Richard show, met zijn "ik ben oh zo eerlijk maar laten we het toneelstukje maar gewoon doorzetten"

En volgens mij wil Annemieke helemaal niet (meer)

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Annemieke geeft meer om die Maxima dan om Richard.

Johannes is een prachtige gozer. Die verdient beter dan die Anne-Marie. Laatstgenoemde zal geen man gelukkig maken. Nooit.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Annemarie is gewoon een autist, Johannes een baas!

Richard die de boel stiekem besodemieterd, prachtig. ik heb BZV tot dit seizoen nooit gevolgd, maar dit is echt briljant.

Edit: Oh en die vrouwen die met z'n tweeën het nieuwe leven van Gijsbert bespraken, arme knul.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Haha Richard, stiekeme smeerpijp.

Verder bizar hoe on-vrouwelijk een vrouw kan zijn. Ben ook wel fan van Johannes dus mooi dat hij niet bij dit stuk droge kaas blijft hangen.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Richard is echt geweldig. Haha nee serieus ik vond en vind hem de leukste boer.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

merijn82 wrote:

Wat een freak is dat zeg, die Richard. Volgens mij slacht hij in de laatste aflevering alle kandidaten af, ik vind het echt zo'n serialkiller..

Ben jij toevallig mijn broer, die zei namelijk precies hetzelfde .

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Broer zoekt Broer.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Ben jij toevallig mijn broer, die zei namelijk precies hetzelfde .

Yep, BoordPeer is de naam

Oke die kon echt niet..

Nee, maar ik roep dat al een tijdje, die Richard daar is wat mee. Wacht maar af, die zien we later nog wel eens op het nieuws terug!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

5,1 miljoen kijkers

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Mensen die hier naar kijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.