- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Johen met zijn snufferd bij het keukenraam was ook prachtig 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wim die de bloemetjes en de bijtjes uit gaat leggen, veeg me maar weer op 
Willemijn rolt trouwens nog theatraal met haar ogen als ze een kopje koffie bestelt volgens mij. Mooie Leonie maakt indruk, gaat de kloeke boy dan toch van de voorbestemde Saskia afstappen?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vreselijke kerel die Jan. Zo ontzettend stug en ongeïnteresseerd. Zou er de kriebels van krijgen. Wat dat betreft past Claire wel bij hem. Dat andere grietje is te leuk en lief voor hem.
Jos is wel aardig, maar heb het idee dat we van hem minder te zien krijgen dan van de andere boeren. Leonie past het best bij hem.
Met Johen heb ik verder niks, zo ook met Wim en zijn vrouwen. Vooral die Janna, vreselijk gewoon.
En ja van Aletta komt er niks terecht. Die gebruikt de mannen alleen maar voor de klusjes. Ze is al teveel gewend om op zichzelf te zijn met alles.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Wim die de bloemetjes en de bijtjes uit gaat leggen, veeg me maar weer op
Dat was toch wel het hoogtepunt ja. Die veel te hoog opgetrokken korte broek, en dan die stevige pens erbij maakte het shot wel af.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Huh? Jos zit ieder moment dat de camera uit de buurt is op zijn knieën om de Lieve Heer te bedanken dat zo iemand als Leonie op hem valt. Qua innerlijk passen ze ook niet bij elkaar - van een afstand bezien.
Bril = bril. Die Franse met Bril (Saskia?) past het best bij hem. Maar ja, zet er een fotomodel naast en het wordt nog erg spannend.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Zo knap is die Leonie nou ook weer niet. Ze heeft ook iets teveel plamuur op het gezicht.
Vind haar ook wel het best bij hem passen qua karakter, beide van die aanpakkers, niet zeuren maar doen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ze heeft wat lelijke plekjes op haar gezicht/huid, maar ze is toch wel errug knap verder hoor. Veel te knap voor Jos, in ieder geval. Nog net geen Beauty & the Beast.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Het is ook Boer Zoekt Vrouw he, en geen Holland's Next Topmodel 
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ze heeft wat lelijke plekjes op haar gezicht/huid, maar ze is toch wel errug knap verder hoor. Veel te knap voor Jos, in ieder geval. Nog net geen Beauty & the Beast.
Je overdrijft ontzettend. 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
The Beauty & the Nerd dan, zoals je wilt. 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik vind d'r ook weer niet zo fantastisch. Zo'n typisch dom West-Fries type.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Zo geweldig is die Leonie inderdaad niet. Een leuke meid hoor, maar Saskia is een open, vlotte meid, die compleet op haar gemak lijkt te zijn bij Jos, en daarmee ook beter bij hem lijkt te passen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik heb het ook alleen over haar uiterlijk, jongens. 
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Qua uiterlijk vind ik het ook wel meevallen. Ze is soms een beetje te opgetut.
Al is wel duidelijk te zien aan Jos dat hij haar wel echt heel knap vindt en hij normaal gesproken niet met zulke meisjes date 
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Meneer Jos loopt gewoon zwaar opgewonden door de stallen vanwege Leonie. Ik kan me niet
voorstellen dat hij die gevoelens heeft bij dat andere meisje.
Maar goed, ik ga binnenkort eens een zeker notenkraampje opzoeken. Echt een schatje hoor.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Apart. Aletta stuurt Koen naar huis, terwijl hij toch het meest op een geit lijkt.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Maar goed, ik ga binnenkort eens een zeker notenkraampje opzoeken. Echt een schatje hoor.
De topper van dit jaar. Die slome kippenboer begint het ook eindelijk door te krijgen...
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Bwahaha die Wim is toch wel mijn favoriet hoor. Sympathieke Johen ten spijt.
"Karin mag niet blijven" LOL. En weer hele epistels over kroppen sla en weet ik niet wat allemaal voor gewassen hij heeft staan, met altijd die broek tot boven zijn navel getrokken om die pens nog een beetje in bedwang te houden.
Verder heeft iedereen wel door denk ik dat die rooie bij de kippen niet echt spoort, zo eentje met allerlei verborgen issues. Over die Fransoos is wekelijks barweinig te vertellen, bij Johen is het de vraag of hij deze keer wel of niet wordt ondertiteld. Aletta moet snel wat anders gaan doen, anders houden de twee overgebleven kale kerels het snel voor gezien denk ik.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Die "rooie" is volgens mij een psychopate, brrr.. Maar lieve Judith gaat het volgens mij niet worden(?) gezien getoonde beelden van volgende week. Aan de andere kant zijn beelden uiteraard vaak manipulatief. Boer Jos schijnt namelijk ook al gekozen te hebben als je het wereldwijde web mag geloven. Wim is wel een mannetje idd. Die vrouwen willen hem wel ieder moment gaan bespringen dus wie weet nog wat vuurwerk vanuit Tanzania. Qua Aletta ben ik er ook wel klaar mee, zover ik dat al niet was bij aanvang. Gaat hem niet worden daar.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Die "rooie" is volgens mij een psychopate, brrr.. Maar lieve Judith gaat het volgens mij niet worden(?) gezien getoonde beelden van volgende week.
En... in Alkmaar is auto met Frans kenteken voor huis mooie blondine met blauwe ogen gesignaleerd. 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ja Zjos die loopt natuurlijk zijn lul achterna. Die hoor je zeggen 'ik weet het écht nog niet', maar je ziet hem denken 'hoe kom ik zo snel mogelijk van die Sandra af'. Die previews zijn altijd verradelijk maar ze waren dit keer wel erg mooi moet ik zeggen. Ik moet het ook nog maar zien met Judith, die heeft het volgens mij ook een beetje gehad met enerzijds die ergerlijke Claire en anderzijds die saaie boerenlul.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Die rooie is niet goed, inderdaad.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wat een geweldige aflevering was dit! Spannender TV is onmogelijk. Vooral Canada was om te snijden, maar eigenlijk gingen overal de remmen los.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Was dit de beste BZV aflevering ooit? Het kan bijna niet anders.
Een afgepeigerde Jan - met alle ellende van de wereld op zijn schouders - die wegloopt van de camera en de muziek, zelden vertoond.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Inderdaad. Amper nog verwacht (Aruba, Tanzania).
Dat beeld van Jan was pijnlijk. Hij had allang voor Judith gekozen. Maar die gaat natuurlijk nooit in het koude Canada wonen voor hem.
Jos moet gewoon voor bril kiezen. Die passen precies (al zou het ook broer en zus kunnen zijn...)
En Johan: 'Is ze aan het herkauwen ofzo?' 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
En Jos, de schoft. Vragen ben je verliefd op me, om vervolgens tussen de regels door te vertellen dat hij eigenlijk meer voor leonie voelt.
Heb je dan een peuk nodig? Ja, dan heb je een peuk nodig.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Nou nee, dat geloof ik niet. Hij zei eerder dat hij verliefd kan worden op beiden. Dat houdt hij vooralsnog tegen tot hij een keuze maakt.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Oei, wat voelde ik mee met Jan. Eindelijk komt ie een los maar lijkt het leed al geschied. Sneu. Wel een prachtig, maar tegelijkertijd pijnlijk, beeld van de dansende meiden in de keuken en Jan alleen, met de ziel onder zijn arm, in een slaapkamer.
Jos pakte het niet heel handig aan inderdaad. Hij zal best zijn twijfels hebben maar zeker richting die Franse meid pakte hij het niet slim aan.. Ik kwam haar gisteren nog tegen op de Vakantiebeurs. In het echt ziet ze er een heel stuk beter uit! Mooie meid hoor.
Johen was weer lachen, gieren, brullen. Ik hoop dat ie voor de kleine Ingrid gaat. Mooi stel samen.
Bonaire zowaar ook wat losser en mogelijk ontluikende liefde. Ik weet alleen niet of Patrick nu nog wil..