- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
120 euro voor een tekening. Ik voelde me als kijker zelfs genaaid.
En € 20 voor twee stukkies touw dat ie ook bij de bouwmarkt kon halen
.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Bert in Parijs is echt classic! Afgezet, chagrijnig, onromantisch. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Mét romantiek (al was het maar een beetje) hadden hem de euro's natuurlijk niet geboeid en was hij niet chagrijnig geweest, maar ja...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bij het toevallig (her)zien van W. Smithers en M. Burns in 'Weekend at Burnsie's' (The Simpsons) moest ik toch wel even denken aan:

... Excellent!
Al is Smithers langer dan Burns.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bert in Parijs is echt classic! Afgezet, chagrijnig, onromantisch.
De hardgrondige GVD na het verlies van 10 euro voor 'wat stukkies touw' was geweldig 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Twee uit vijf zullen het overleven. Toch weer een aantal babies erbij...
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Toch weer een aantal babies erbij...
Twee boeren hebben hun vrouw gevonden. Aad is een twijfelgevalletje. "Poppetjes in je ogen"
.
Willem is niet happy met behoudende Klaas. Volgens mij houdt Klaas het voor gezien.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
In ieder geval tussen de vier en twee.

Twee boeren hebben hun vrouw gevonden. Aad is een twijfelgevalletje. "Poppetjes in je ogen"
.
Willem is niet happy met behoudende Klaas. Volgens mij houdt Klaas het voor gezien.
Aad en Jeanet zijn nu al uit elkaar, verwacht ik.
Willem zou het liefst meteen babies maken...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het is weer begonnen 
In namen ben ik altijd al slecht geweest, maar het kan ditmaal op locatie aangezien de KRO budget heeft gevonden voor een heusche BZV International:
Canada - open, weids, netjes, rustig en dus een tikkeltje saai (nu al). Van de bebaarde plofkippenboer kunnen we dit seizoen denk ik weinig vuurwerk verwachten.
Denemarken - aparte man, onverstaanbaar en de omgeving is nu niet jevanhet. Aan de andere kant wel een koning natuurlijk met z'n dieet van elke dag friet en 4 ontdooide gehaktballen. Dit worden nerveuze taferelen inclusief de nodige pijnlijke stiltes.
Bonaire - fitte veertiger, het dient gezegd, maar wel met een houtje touwtje boerderij die aan elkaar hangt van plakband en elastiekjes. Lijkt meer op een hobbyboerin, ben benieuwd wat voor avonturiers hier op gaan schrijven. Vuurwerk verzekerd.
Frankrijk - kloeke boy, nog nat achter de oren en nu al op zoek naar een gezinnetje. Ik voorzie een overload aan lieve paardrijmeisjes (niks mis mee!) maar ben ook bang voor muffige scenes.
Tanzania - vuurwerk deel 2. Blanke herenboer die het de vrouwtjes wel even uit gaat leggen. Op een vaste voorraad chocola en chips hoeven ze alvast niet te rekenen aldus de ietwat onsympathieke dochter. Ik voorspel nu al dat er niemand op de reünie zal zitten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vond boer Jos echt een lieverd, perfecte man ook voor mij persoonlijk, maar 'iets' te ver weg 
De andere waren ook wel oké, maar nog niet echt boeiend. Ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
(even op de website kijken) Oh de kloeke Franse boy, zeg dat dan 
Eén dagje doortuffen en je bent er!
Btw bij boer Jos is het nu 19:52 staat er op de site 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik denk dat je Canada wat onderschat. Ik verwacht daar de meeste messen over t bord te horen krassen. Denemarken is vreemd, niet lekker,maar wel gezellig. Hij sloeg al bijna 3x zijn arm om yvon.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Die Jan wordt de awkward topper dit seizoen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Boer Jan of hippie Jan? Sowieso wel wat aparte gasten bij Aletta.
Dat Canadese meiske trouwens, wat een lieverd!
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Haha die 'Deen' met het ophalen van de neus..
Verder ook wel erg gelachen om die hippiegeitenhoudster's prooien. Blijkbaar trek je als geitenboerin mannen met sikjes aan 
Die Canadees is idd wel echt de doodsheid zelve, en van die gigant uit Tanzania weet ik het nog niet echt. Kan best leuk worden. Van die expat in Frankrijk nog niks gezien deze uitzending, apart. Volgens mij kunnen we daar ook niet echt veel sprakelends van verwachten.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Boer Jan of hippie Jan? Sowieso wel wat aparte gasten bij Aletta.
Dat Canadese meiske trouwens, wat een lieverd!
Mijn post was voor boer Jan bedoelt, maar ik-leef-in-t-nu-Jan is ook een waardevolle toevoeging aan de show.
Voor aletta zet ik mijn geld nu op De Sik met kort haar.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Hahaha was dat die 'als je zo omhelst krijg je een hele andere energie'-dude?
Fantastische verzameling zwe(r)vers kwam er op die Aletta af zeg.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
NOOOOOO! Jan 'De Sik' eruit...
"mijn gevoel zit in die kettingzaag"
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja, zonde! Echt een apart clubje is dat trouwens. Aletta zelf ziet er nu al 10 jaar ouder uit, dat gaat nog wat worden. Denemarken leeft wel behoorlijk op, het werd zelfs aandoenlijk.
Ik word trouwens wel helemaal gestoord van het zinnetje hoe zie jij dat voor je?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nog 3 over, tijd voor de schotjes voor de boeg!
Jan - geeft het begrip lompe boer een nieuwe dimensie. Komt echt niks uit deze jongen buiten wat los gemompel. Ongelooflijk eigenlijk dat er zoveel leuke dames op hebben geschreven. Judith blijft over want een werkelijk prachtige meid en bovendien zonder glutenproblematiek.
Johén - verlegen muurbloempje ontpopt zich tot vrolijke vrouwenmagneet. Ingrid K. werd gekozen ondanks schuldproblematiek en voor een reden: die is het leukst en mag blijven. De andere dames komen met die korte pittige kapsels te ouwelijk over.
Aletta - ik krijg de (foute) kriebeltjes van deze mevrouw. Echt zin lijkt ze niet te hebben in het programma en die boerderij vind ik persoonlijk vreselijk. De heren hebben vooral lol met elkaar. Patrick blijft het langst, maar het gaat hem niet worden tot de reünie.
Jos - de Nederlandse dames hadden zich een vermoeiend autoritje kunnen besparen, de schattige Saskia heeft de kloeke boy allang ingepakt met haar charmante glimlach en lieve Franse woordjes. Zelden was een match duidelijker vanaf het eerste moment.
Wim - krijg geen hoogte van deze man. Twee dames willen eigenlijk al naar huis en dus blijft Evelyne over. Leuke dame, te leuk eigenlijk: geen reünie voor de Reus van de Kilimanjaro.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Johan met dat bestek
wat een baas.
Je vind het toch niet erg dat ik het zo doe he 
Prachtige vent.
Zitten trouwens een paar aantrekkelijke dames tussen. Ik verwacht nog wel het nodige vuurwerk. Canada in the middle of nowhere en het niet zo heel paradijselijke Tanzania. Johan vind ik met afstand de leukste boer van dit seizoen. Heerlijke humor. Hoewel er soms ondertiteling bij mag wat mij betreft
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Brunette van Jan plaatste net een kritische noot.
Haha.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat zien die vrouwen toch in die Jan? Ik zie het niet hoor. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ingrid, die langharige 
Johen, wat een baas.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Johan met dat bestek
wat een baas.
Nog nooit zo hard gelachen bij Boer zoekt vrouw
.
Geweldige kerel.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Die Wim in Tanzania lijkt me een soort van moderne slavendrijver, wordt gewoon bediend in zijn eigen huis.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Nee, nee geen slaven!, gewoon geld verdienen. Wim betaalt goed