- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Haha, Theo die tikt daar een paar flesjes bier weg, terwijl de vrouwen maar door blijven praten.
Ja je vraagt je echt af hoe lang die camera daar heeft staan draaien met die arme Theo tussen die twee kwebbelende hoofden 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Ik moest ook erg lachen om Theo en zijn bier momentje
.
Verder prima keuzes van de boeren. Hoewel Theo beter beide blonde dames naar huis had kunnen sturen. Een klein juich moment bij wegsturen Lotte. Rimke de beste keus maar ik blijf een zwak houden voor mooie Leonie. Bij Geert lijkt alles wat meer tot rust te komen. Ada lijkt de beste kaarten te hebben. Jan staat voor moeilijke keuze nu paardenmeisje wat sympathieker is geworden. Toch zou ook ik voor drakenmeisje gaan. Die schijnt echt los te gaan nu, ben benieuwd. Bertie is drama. Sta je daar een kaassouflé met mosterd te bestellen in de plaatselijke snackbar
. Dat gaat hem niet worden. Ze moet lekker alleen blijven met haar centjes.
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Ach... ze heeft altijd Bert nog.
http://static.dyp.im/6m7P0G8Xjx/224c69bb1d55492be356da55c5e0572c.png
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Euh Ernie dan toch
Yep, foutje...
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
wat een drama allemaal: 
Bertie blijft over met haar stalker en een semi psycho
Bij Theo gaat alles mis,
die Tom is zo saai als maar kan en heeft veel te leuke dames die niet voor huishoudster kunnen en mogen doorgaan,
op Texel is het het gezelligst lijkt het,
en Geert, tja..............
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfff Theo, ga lekker de brieven nog maar eens door op zoek naar een wat ongecompliceerdere vrouw, dat geleuter over 'te lief' en 'te aardig', dat zou echt m'n keel uit gaan hangen, sympathieke boer of niet.
Ciska had ik eerder genoteerd als laatste overblijver maarja Bertie was al lang blij dat er uberhaupt iemand was die iets besloot. Stalker en semi psycho, haha daar zit wat in, maar wie is wie?
Drakenmeisje begint langzamerhand toch echt de kudotopper te worden in huize otherfool, ditmaal met kekke bril en ze had het duidelijk wel naar haar zin met de elke week sympathieker wordende Jan. Ik zou het wel weten in ieder geval.
Geert stelt vragen en gaat dan door de antwoorden heentetteren en aanvullen, vreselijk. Die botte ondervraging over de homoseksualiteit van de ex van Henny ook, manmanman. De vrouwtjes lijkt het alleen totaal niet dwars te zitten, toch apart.
Leonie pakte Tommie wel aardig in met het aardappelgesprek dacht ik zo, de frischgedouchte Friesche schone had het ook gelijk in de smiezen. Volgende week herkansing voor Rimke met het vriendenclubje, spanning ende sensatie!
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Inderdaad, dat gezeur dat Theo te lief is, het is ook nooit goed, wat moet ie dan gaan slaan ofzo? 
Hoogtepunt was het eten van Jan, excuseer, het schransen van Jan. Die lijkt echt totaal geen probleem met de camera te hebben, lijkt me ook wel de aardigste van alle boeren.
Bertie was weer lekker lomp, ook niet meelopen naar de auto toen Ciska wegging, nee lekker met de handen in de zakken blijven staan.
Tom heeft wel de leukste vrouwen, alleen Tom zelf lijkt me een beetje saai, maar daar denken de vrouwen heel anders over, die zien hem volgens mij als een soort halfgod.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wel een mooie uitsmijter van Jan, die natuurlijk niet voor de klik van Rianne maar voor de vonk van Drakenmeisje zal gaan. Knetterende erotische spanning op een uitkijktoren op Texel, ja het kan!
Geert weer lekker aan het lebberen (check) en een dubbelzinnige opmerking maken over spuiten (check). Dit moet echt Ada gaan worden, al was het maar omdat ik Ada een toffe dame vind.
Weinig beelden van mooie Tommie en het bezoek, volgende week dan maar?
De zo eloquent omschreven 'stalker en semi-psycho' maken er nog wat van bij Bertie, zou toch te gek zijn als het daar helemaal uit de klauwen giert? Het gaat overigens Katherine worden, zoveel is duidelijk.
En dan Theo. Manmanman, pak een nuchtere, vriendelijke, goedmoedige boer waar geen kwaad in zit, zet er een paar wijven bij en de boot is aan. Ik ga hem opzoeken, gewoon biertjes drinken en verder niks.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik dacht eerst dat Nick en Simon bij Tom binnenkwamen, maar dat waren dus zijn vrienden.
Leonie vind ik op dit moment weer leuker dan de Friezin, valt iets meer mee te beleven heb ik het idee.
Die Theo moeten we inderdaad eens gaan opzoeken, wat doen die vrouwen hem aan zeg, eerst moet ie vragen stellen, dan is het te geforceerd, dan is ie te lief/aardig, dan willen zeg weg, oh nee toch blijven maar zonder garanties hoor. Jonge, jonge om gek van te worden.
En Jan heeft het goed voor elkaar, zou mij verbazen als ie niet voor drakenmeisje gaat, de twinkeling in zijn ogen verraadde genoeg dacht ik zo.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
hahaha
Stalker bedoelde ik Katherine mee en semi-psycho Esther, die steeds erger lijkt te worden, heeft iets heel engs over zich. Bertie lijkt liever met haar vriendinnen te ouwehoeren.
Bij Tom blijft het een saaie boel-al zal ie toch echt voor het Friezinnetje lijken te gaan. Leonie kan wel wat beters krijgen.
Bij Jan lijkt het enige originele concept te werken: geflirt, luchtig en serieus gepraat en geen eromheen gedraai, had alleen verwacht dat Marieke en hij op die toren aan elkaar gingen toegeven.
Die Geert kan alleen maar dubbelzinnig denken lijkt het, je hebt jong van geest blijven EN je hebt puberaal. Nog steeds sloven de twee dames zich letterlijk als huishoudsters uit
Heel naar bij Theo-alles wat ie probeert is niet goed (genoeg), volgende week zal de derde ook wel gaan helaas-bij haar zal ie ook niks vinden, gewoon verder zoeken Theo
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Het gaat overigens Katherine worden, zoveel is duidelijk.
Eigengereide Bertie gaat voor Esther. Katherine is teveel gedoe.
Boer Theo die na de muis wel even Nancy te grazen zou nemen
. Ik ga overigens mee een biertje drinken. Maar er moeten toch tig vrouwen zijn die een type als Theo een verademing vinden?
Drakenmeisje ftw.
Geert - Ada. Dat beeld van een slapende Geert, prachtig. En daarna weer even aan de dames zitten. Gewoon omdat het mag.
Bij Tom neig ik naar Rimke gezien gegeven profiel.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Gisteren weer eens gekeken, nog weinig gezien dit seizoen. Even een vraag: wie is 'drakenmeisje' en waarom?
Ik zie nou nog niet bepaald een Daenerys in één van de kandidaten 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Op het rechterbeen van Marieke, logee bij boer Jan, staan twee draken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
En de moeder der cliffhangers er nog even overheen. Wat een aflevering.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Onbegrijpelijk die Jan, dat op die uitkijktoren vorige week was allemaal nep ofzo? Wat een deceptie zeg.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik kan het nog altijd niet bevatten, hoe kon Jan nu niet kiezen voor drakenmeisje?! Heel Nederland heeft toch gezien dat de vonken ervan afspatten bij die 2... de grootste schok in de recente TV-geschiedenis 
Zowaar kookkunsten in huize Bertie, de plaatselijke patatboer hoefde zijn frituur eens niet aan te zetten. De schuchtere boerin gaat hoe dan ook geen partner overhouden aan BZV, of het nu de semi-psycho of de stalker gaat worden (ik hou ze er gewoon in).
Bij de vooruitblik werd ondertussen 'verklapt' wie er bij Geert overblijft, de oplettende kijker zal dat niet zijn ontgaan... slordig van de KRO!
Pfff Nancy, het is werkelijk niet om aan te gluren hoe zij de sympathieke Theo week in week uit vernedert met haar 'ik kan niks beloven' enzo. Ga gewoon het avontuur aan of verlaat de boerderij, maar dit...
Bij Tommieboy dan toch het verlossende woord: uiteraard ging hij voor het Friesche toppertje 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Inderdaad otherfool, zo slecht wat ze in de vooruitblik lieten zien over Geert...
Verder werden m'n ogen ook tweemaal groter toen Jan voor de verkeerde koos.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Het mysterie van het gele vest
Toch Ada 
Ik was toch in de overtuiging dat het Hetty werd. Hoewel de beelden die we te zien kregen van volgende week voor tweeërlei uitleg vatbaar zijn.
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Jullie met je drakenmeisje, ik vond haar maar raar. Had ook verwacht dat Jan haar niet zou kiezen, Jan past veel beter bij Rianne (zo heet ze toch?), zij hadden ook een veel grotere klik/vonk/hoenoemtjanaldiedingen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jan zei zelf anders juist de vonk te voelen met drakenmeisje...
Ach, ik weet niet, ze heeft iets vertederends 
Ja, deze analyse maakten wij dus ook voor de TV... geronnen zaakje.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
toch is het niet zo spetterend allemaal dit jaar
daarom nog maar even dit topfragment van het vorige seizoen, dit vat zoveel samen en dan nog dat nummer erbij, wrang en sneu
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Jan zei zelf anders juist de vonk te voelen met drakenmeisje...
Ach, ik weet niet, ze heeft iets vertederends 
Ja, deze analyse maakten wij dus ook voor de TV... geronnen zaakje.
Iedereen op t verkeerde been.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Na het zien van de beelden vorige week dacht ik gelijk: nu weten we allemaal dat het Hetty is. Ik begon alleen te twijfelen door de interpretatie van diezelfde beelden door anderen. Goed gedaan van de KRO.
Prachtige aflevering. Ik heb met een big smile zitten kijken. Top.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Theo 
Mooie aflevering inderdaad, heerlijk hoe die Jan zich zat te ergeren aan die kat. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Iedereen op t verkeerde been.
Nounounou, wat een editing-truc, Wie is de Mol-waardig...
Hetty heeft inderdaad een mooi huis, aandoenlijk hoe Geertje zich er zelfs een beetje ongemakkelijk bij voelde. Maar Ada, wat een geweldig mens, bij het binnenkomen van Yvon: "Oh hallo, meissie, halloooo!" 
Janneman en Rianne, ik weet het niet hoor, toegegeven ik kon hun scenes allemaal maar moeilijk verdragen zo zonder drakenmeisje. En Jan maar flippen bij een stel katten en een rood stoplicht, dat wordt nog wat...
Ria ging vrolijk door met haar weifelende gevoel, gelukkig volgde er nog wel een heusche zoen aan het eind. Had ze trouwens maar wat langer over de naam van haar dochter getwijfeld, manmanman...
Tommie en Rimke hadden de leukste scenes, dat zag er lekker ongedwongen uit en als er een kitten in beeld komt ben ik sowieso al om. Prima stelletje zo, lekker bakkie doen en vooral niet te moeilijk 
Van Bertie heb ik de hele serie geen hoogte kunnen krijgen, eerst zat ik op Ciska, toen op Katherine, toen op niemand, en nu leek ze zowaar vrij overtuigd van Esther. Zeer benieuwd wat dit gaat opleveren...