• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vergeet kattenfilmpjes op youtube; voor ultieme schattigheid zijn er nu de speeddates van Herman. Als die ooit in zijn geheel op dvd worden uitgebracht, dan ben ik erbij. Hij maakte wel een stevige faux pas met het model, maar het zij hem vergeven. Ik wilde verder wel door het scherm springen om het meisje in de witte broek een knuffel te geven; dat zou zomaar het toppertje in huize otherfool kunnen worden dit jaar.

Olke's onhandige Texaanse knuffels gecombineerd met drie zoenen waren ook priceless, zijn houterige motoriek maakt hem nog aaibaarder dan normaal al. Die Rixt is niet op zijn mondje gevallen, dat gaat de leukste logeerweek worden. De Oostblokker hangt een tikkeltje tegen onsympathiek aan, ik weet niet, iets te tevreden met zichzelf. De Afrikaan tenslotte zou zomaar eens overpowered kunnen worden met al die zelfstandige blondines.

Enfin, heerlijke aflevering weer!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Respekked wrote:

Skype call met Zambia gemist?

Ik liep een weekje achter!

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

,,Wat ze van je kunnen maken, het is ongelofelijk. Het zijn twee aparte gezichten.'' Herman zal het niet zo bedoelt hebben maar het was "de" opmerking van de avond.

Verder vrij lastig in te schatten wat dit seizoen gaat brengen. Van Canada verwacht ik hetzelfde als met de vorige Canadese boer Jan: saai . Want er is echt he-le-maal niks te doen daar. Dan ga je uit ellende maar een hele dag in de kerk zitten. Olke is een mooie vent, de grote knuffelbeer. Hoe onze Zambiaanse vriend uit 829 brieven deze tien dames wist te kiezen: . Met uitzondering van Anke, de eye candy van deze BZV editie. Ik weet het ook nog niet met onze Roemeen. Ik werd wel wat zenuwachtig van die meid met die getallen. Vooralsnog gaat mijn interesse uit naar de verhaallijn met Marc. Zijn eerste zoenpartij "live" op TV. Met Olke op nummer twee. Maar ik laat me graag verrassen. Volgens Yvonne gaat er het nodige gebeuren. Ik ben erbij!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar Herman is voor mij dé ster van dit jaar BZV. En wát een leuke meiskes heeft-ie uitgenodigd ook. Mijn voormalige toppertje Lieke viel helaas af, maar ik switch net zo makkelijk door naar paardenFleur. Mijn schotje voor de boeg wordt echter Anne; hij kon niet wachten om haar het verlossende woord te geven en zij zei nóg sneller 'ja'. Ze leefden nog lang en gelukkig.

De Roemeen mag ik nog steeds niet echt, iets aan die jongen is gewoon onsympathiek. De wat 'oudere' jongedame (nuja) had terecht al twijfels, Mara (ze heeft wat weg van Carice van Houten) is verreweg het leukst imo maar vanaf het begin heeft de Roemeen zijn oogjes al op Jorien 'van de getallen' laten vallen; het lijkt me wel een pittige tante dus of het een lang leven beschoren is moet nog blijken.

Olke's dames staan vanaf het begin al te trappelen om naar Texas te vliegen en ook hier lijkt een vroege beslissing al gevallen; Sandra is kansloos, Alberdien te aanhankelijk en leuke Harriet-met-de-jonge-kinderen blijft dan logischerwijs over. Ik zie het helemaal zitten!

Markie-Marc's vrouwen vind ik redelijk sympathiek maar er ontbreekt gewoon iets; elk fragment lijkt saai te zijn in dat groepje. Hij lijkt vanaf het begin voor de Zambiaanse olifantjeskraamverzorgster te zijn gegaan maar ik doe een boude voorspelling; er komt niks van terecht met haar, of met de anderen. Dat wordt nog eens de 800 brieven doorsnuffelen.

Riks had ongetwijfeld de shocker van de avond in huis door Catharina weg te sturen; één roodharige was genoeg voor onze Canadees en met Marit spatten de vonken er dan ook vanaf; 100% BZV-kassa.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

De opmerking van de avond kwam wat mij betreft van Olleke Bolleke. Alberdien stelde zich op een gegeven moment zeer kwetsbaar op en gooide met de nodige emoties, daar waren de traantjes al, haar kaarten op tafel. Reactie van Olke: "Leuk...". Prachtige TV.

Sluit me aan bij otherfool: Herman is de keizer deze editie. Anne B. mag enkel wel een ander montuur uit gaan kiezen. Geen idee waar zijn voorkeur naar uitgaat maar ik vind Pia lief.

David is geen onaardige jongen maar ik heb ook niet echt iets met hem. Van Jorien krijg ik de kriebels, zij lijkt me ook een type die de concurrentie straks neersabelt. Watch your back Susanne en Mara!

Olke is een prachtvent. Ik ga ook voor Harriet met de kids.

Marc heeft zijn uiterlijk mee maar lijkt me verder een complex persoon. Zijn opmerking inzake de bikini's levert dan wel weer bonuspunten op. Anke duidelijk de knapste maar ik verwacht dat hij inderdaad voor de makkelijkste optie gaat: Annekim. En dat wordt niks.

Riks deed er denk ik wel verstandig aan de hitsige Catharina thuis te laten. Maar ik had haar graag mee zien gaan ipv Eline. Ook hier de kudo's voor Marit. Mocht zij het boring Canada kunnen omarmen dan zit Riks gebeiteld.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Die Mara is een leuke meid. Mooie lach

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Mara is zeker leuk, en ik moet de Roemeen vandaag zowaar mijn welgemeende complimenten geven; hij wist een prima sfeertje te creëren waarin iedereen zich volgens mij helemaal thuis voelde. Zelfs Susanne ontdooide wat maar toch: het kan bijna niet anders of zij gaat als eerste naar huis.

Het moeizaamste ging het zonder twijfel bij Marc, en dat was natuurlijk geen verrassing met van die haaibaaien over de vloer. Die krullenbol nam in no time de toko over, Anke moest eerst maar even rustig op bedje aarden en ook met de sympathieke Irene leek het nog niet echt soepeltjes te gaan. Wel leuk dat-ie daar met de nodige zelfspot over kon praten, maar het kon wel eens pijnlijk worden daar.

Herman was weer de koning door Pia eventjes 'een goedbedoelde' muziekles te geven, hij leek wel in zijn sasje verder met die leuke meiden allemaal in één kamertje. Voor aanmeldingen voor de fanclub van paardenFleur kunt u me ondertussen een PM sturen.

Olke is Fries en Texaan tegelijkertijd dus het niet-eten van vlees is wel even 'een dingetje'. Als we dan weten dat Harriet al bijna het vliegtuig niet op wilde stappen, zit er ineens serieuze ruis op de lijn. De ruis is een klein, kittig blond vrouwtje, ze luistert naar de naam Sandra. Spannend!

Riks moet volgende week bij het krieken van de dag gewoon de overige vrouwen wegsturen en op de knieën voor Marit ('ik vind alles hier leuk!'). Dat kan niet meer missen.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Bij Riks was het gelijk werken nadat de vrouwen zijn aangekomen van een lange reis. Leuke vent zeg!

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Ik zag 'Boer zoekt Vrouw' vandaag voor het eerst in mijn leven en het viel zowaar mee...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Donkerwoud wrote:

Ik zag 'Boer zoekt Vrouw' vandaag voor het eerst in mijn leven en het viel zowaar mee...

Hooked for life

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Iets zegt me dat deze editie geen spetterende BzV wordt...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wie greep thuis niet naar de tissues bij de heftige emotionele rollercoaster van Pia? Eerst vond ze Herman maar stug en oppervlakkig, daarna voelde ze ineens toch een unieke klik, toen kwamen de tranen en in de nazit kon ze het niet nalaten nog een sneertje uit te delen. Heftig allemaal hoor!

Verder ging het overal maar flauwtjes; ik zag genoeg twijfelende vrouwen die het stiekem misschien wel niet zo erg zouden vinden weer naar huis te gaan. Uitzondering was weeral David; daar is het gezellig als het kan en serieus als het moet. Zo nog even doorgaan en ik word nog fan van de Roemeen.

Volgende week gaat met 4 keuzemomenten een heus spektakelstuk worden...

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

otherfool Jouw reacties zijn voor mij zoveel leuker dan het programma zelf, wat een passie!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Blijft toch een erg awkward programma. Je zit eigenlijk gewoon te kijken naar vrouwen die een sollicitatieprocedure doorgaan.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Riks vind ik een vreemde vogel met zijn uitspraken. Hij is volgens mij ook niet gewend aan mensen om zich heen. Ik ga ervanuit dat Eline er uit gaat. Ze heeft totaal geen klik met Riks en andersom. Marit is wat dat betreft een leuke spontane dame, maar zij is te 'goed' en anders voor Riks naar mijn mening. Wat Merit in Riks ziet snap ik niet helemaal.

En Marc zit er maar stilletjes bij... met zijn mond vol tanden.

Alberdien vliegt er uit, verwacht ik. De vrouw die voor Olke gaat.

Verder zie ik bij BzV weinig slagingskans dat het op een langdurige relatie uitkomt; net te weinig klik en de omstandigheden voor de vrouwen - werken op het boerenland en in het buitenland zonder familie, vrienden etc. - zijn te groot om je echt thuis te doen voelen, op lange termijn. Wel misschien leuk op korte termijn. Volgens mij draait bijna alle relaties uit op niks.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

danuz wrote:

Blijft toch een erg awkward programma. Je zit eigenlijk gewoon te kijken naar vrouwen die een sollicitatieprocedure doorgaan.

Er mist een Bokito-figuur met oranje haar die om de zoveel tijd 'YOU'RE FIRED' naar ze roept...:P

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Donkerwoud wrote:

otherfool Jouw reacties zijn voor mij zoveel leuker dan het programma zelf, wat een passie!

Nounou De zondagmiddag word ik altijd al een beetje zenuwachtig

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een bijzonder avondje BZV met (in mijn ogen) twee verrassende én daarbovenop nog twee vrijwillige exits.

Dat Irene het niet vol ging houden bij Marc werd al een beetje geteased door de KRO, maar meestal betekent dat in de uitzending dan precies het tegenovergestelde. Vandaag dus niet en onze Afrikaanse mooiboy was er duidelijk een beetje door aangedaan; de enige waarmee hij nog wat kon lachen is vertrokken. De kille manier waarop de twee andere dames afscheid namen van hun voormalige concurrente was veelzeggend; daar zat weinig warmte in. Het wordt er niet sympathieker op, daar.

De volgende die het bijltje erbij neer gooide was de toch al wat onzichtbare Claudia bij Riks. Onze vrolijke Canadees deed net alsof hij dat zo gepland had en riep ook deze week nog altijd niet Marit Ik Hou Van Je over het verlaten platteland; uitstel van executie noemen we dat.

De shocker van de avond was natuurlijk voor David die Jorien 'van de getallen' naar huis stuurde. Ze zag het ergens misschien wel aankomen want voor haar gesprekje met Yvon leek ze zich behoorlijk ingedronken te hebben, óf David serveert boerencake met interessante ingrediënten. Ik zou nu echt niet weten wie het wordt, maar ik had vast al eens gemeld dat Mara een erg leuk meiske is.

Herman moet zijn moeder wegsturen.

Dat Olke niet voor Harriet ging zat er na al het gedoe de laatste weken al een beetje aan te komen, en als vaders dan ook nog zegt dat een vegetariër maar op moet houden met die ongein dan is deze keuze ook wel weer te verklaren. Sandra was lang onzichtbaar maar werpt zich nu onverbiddelijk op als frontrunner. Alberdien lijkt me echter niet iemand om dat zonder slag of stoot te laten gebeuren...

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

otherfool wrote:

Herman moet zijn moeder wegsturen.

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Laatst mijn eerste en tevens laatste aflevering van dit programma gezien. Schandalig dat uitgerekend de NCRV notoire dierenmishandelaars inzet om kijkertjes te lokken. In België mishandelen ze die beesten tenminste nog achter gesloten deuren, in Nederland is het te bewonderen op de publieke omroep, met wekelijks drie miljoen getuigen.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Pecore wrote:

Schandalig dat uitgerekend de NCRV notoire dierenmishandelaars inzet om kijkertjes te lokken.

Heb ik iets gemist?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oefff, daar schoot BZV even in een hogere versnelling. Na al het afwachten kwamen ditmaal gevoelens, vlinders, tranen en een enkele verholen zoen om het hoekje kijken... er wacht ons een zinderend slot!

Olke moest van Yvon wat meer flirten en aangezien hij alles in het groot doet gingen de remmen los. Spek voor de bek voor de dames: Alberdien 'wil hem hebben' en Sandra's ondeugende oogjes (én mond) lieten zich ook niet onbetuigd, de Texaanse Fries zag dat het goed was. Dit gaat echt een spektakelstuk van jewelste worden....

Mooie Mara die met bibberende stem toegeef toch wel jaloersig te zijn op de levenservaring van Susanne; zoiets laat de kijker niet onberoerd natuurlijk. Die Roemeen weet de dames wel te raken in ieder geval, en het zijn ook twee erg leuke meiden. Positieve verrassing dit jaar, zonder meer.

Het hoogtepunt van de aflevering was echter weer in Frankrijk te vinden; paardenFleur die tussen de plantjes en met de Cloud Atlas Sextet op de achtergrond eindelijk en hortenstotend haar ziel wat opent; te aandoenlijk voor woorden. Herman zei in de uitsmijter ondertussen dat hij al flieft was maar ohohoh op wie toch? Is het echt nog 7 nachtjes slapen?

Wat gebeurt er ondertussen toch met Riks en Marit!? In alle sterren van elk planetenstelsel staat geschreven dat de twee voor elkaar gemaakt zijn en nog lang en gelukkig samen verder moeten leven, maar het wil nog altijd niet vlotten bij onze Canadees... komt dit nog wel goed!?

Marc hield ondertussen gewoon lekker vakantie en ook daar vlogen de vlinders vanuit het niets ineens over tafel. De koele Anke begon het zelfs warm te krijgen... het belooft allemaal een hoop voor de komende weken iig!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Van al die jaren dat ik nou dit Enige Echte programma van de NL televee kijk, was vanavond het absolute emotionele hoogtepunt: wéér zette de KRO de Cloud Atlas Sextet in en wéér was het in huize otherfool zoeken naar de snotterdoekjes. PaardenFleur en Herman, wát een koppel. De knuffel van Yvon voor Anne, de wegrijdende auto, al het geluk bij het jonge stel... alleen een harteloze klootzak houdt het dan droog.

Wat een verschil dan met Zambia, waar Marc met de week meer gaat mompelen en de vrouwen uit een soort competitiedrang nog blijven plakken, tenminste dat gevoel overheerst. Anke zegt morgen nog wel te willen verhuizen, maar uit een vorige aflevering weten we dat ze wel vaker impulsief dingen doet en dan snel uitgekeken is. Marc zelf vond het ondertussen 'lekker makkelijk' dat Annekim al in Zambia zat, weetje dat soort dingen wil ik allemaal niet horen in BZV. Waar is de romantiek!?

Olke's avonturen leidden hem en zijn vrouwen ditmaal naar een groot (damn echt a.l.l.e.s. is groot in Texas) familiefeest. Het kan alle kanten op, maar persoonlijk word ik een beetje moe van Alberdiens geparadeer met haar Fries. En ik ben zélf Fries, kun je nagaan. Het vooruitblikje naar volgende week was spannend, wil Olke ze soms beiden nog een maandje langer houden?

Ik geef ronduit toe: ik ben fan van Mara. Davids overhoring naar het einde toe gaf me wel een beetje de foute kriebels; de Roemeen komt alsnog op mijn zwarte lijst als hij het meiske zo weet te misleiden om haar alsnog naar huis te sturen. 'Ik vind je echt, echt, echt leuk. Echt waar. Echt superleuk.' Hmm...

Riks kan me steeds beter smaken. Leek het eerst een wat stuurse man, hij blijkt gewoon heel duidelijk zijn leven geordend te hebben en een vrouw hoort daarin te passen en zo niet: jammer dan. Mocht dat ten koste gaan van die ongelooflijk te gek gave Marit (topwijf!), dan doet het wel pijn, ook bij de meelevende kijker. Dat dan weer wel.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Ik kijk het liefst naar de verwikkelingen in Zambia. Meest relaxte sfeertje daar. Die dames zijn allebei leuk! Annekim meer praktisch ingericht en nuchter van aard, Anke een gevoelsmens die zich steeds meer thuis gaat voelen. Ik zou die krullen van Annekim niet kunnen weerstaan, maar een voorspelling voor Zambia durf ik niet te geven. Van het desolate sfeertje in Canada word ik langzaam onpasselijk. Doctrine en geen greintje levenslust daar. Dat net iets te lange knuffeltje van de pastoor ook. Kots. De curieuze exercities bij Olke zijn ook niet aan mij besteed; met zijn harem van gewillige dames op leeftijd. Ergens genant om te zien. Koppige man die Olke met zijn obsessie voor vlees. Bezint voor ge begint dames! En dan die David wat een player. Als hij Mara naar huis stuurt is hij niet goed snik! Misschien schrijf ik dan wel een brief naar Mara. Dracula heeft de juiste keuze gemaakt voor de flapoortjes. Schatje is dat

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Lastig otherfool..... waardeer ik je bijdrage rond de tour het meest of de altijd grappige weergaven rond boer zoekt vrouw. Met een eervolle bijdrage voor de post van de grunt.

weinig actie op het forum, maar een traktatie voor de stille lezer......

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Die Marc, blijkt toch gewoon een schat van een man te zijn die oprecht awkward wordt van mooie vrouwen

Bij Riks (dus) en Olke zie ik het niet echt iets worden eerlijk gezegd. En David moet eens kappen met dat vleien de hele tijd, lijkt me doodvermoeiend als vrouw zijnde

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

danuz wrote:

Die Marc, blijkt toch gewoon een schat van een man te zijn die oprecht awkward wordt van mooie vrouwen

Oefff, smaken verschillen, laten we het daar op houden Kan niet echt blij worden van die krullenbol, en het hielp ook al niet hoe die twee Anke ruw uit haar schoonheidsslaapje ontwaakten. Annekim had in dat gesprekje niks te zoeken maar wilde even gloriëren voor de camera's tegenover haar concurrente, dat verdiende bepaald niet de schoonheidsprijs.

Deze ging al helemaal niet naar Canada natuurlijk. Waar ik Riks vorige week nog prees om zijn duidelijkheid, gisteren was het echt gruwelen geblazen... Hoe die lieve Marit geschoffeerd werd, het was bij de beesten af. Ze hield zich kranig en lijkt zowaar 'gewoon' op citytrip te willen, maar half mannelijk Nederland heeft vast de brief al klaarliggen mocht de sympathieke roodharige alsnog tot zinnen komen en haar boeltje pakken.

Bij Olke liep het al deze weken supersmooth maar ineens ging alles mis. Sandra 'blokkeerde', Alberdien kwam er plots achter dat koetjes soms opgegeten worden en de reusachtige Friexaan zelf had het ondertussen maar druk met de dames te sommeren per direct te emigreren. Leek er lange tijd geen vuiltje aan de lucht, ineens staat alles op losse schroeven; komt dit goed met Sandra tot aan de reünie!?

Fleur en Herman liepen als tussendoortje verliefd te wezen, gewoon genieten geblazen.

Maar dan! De KRO/NCRV besloot nog niet alle kaarten op tafel te gooien en met een heuse cliffhanger af te sluiten, want wat gaat er toch in Roemenië gebeuren? Susanne zette haar ogen als geheime wapen in, mooie Mara stelde vanuit het niets uiterst diepzinnige vragen en David? 'Ik vind jullie allebei echt super, super, superleuk. Ik zie het gebeuren. Met jullie allebei. Super, echt!'

Oh, verlos ons van de spanning!!!

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Doe mij Boer zoekt vrouw nationaal maar. Dat internationale gedoe brengt teveel gedoe met zich mee. En volgend seizoen wel weer allemaal boeren... Marc is schijnbaar in dienst van een internationale firma, net zoals David. Herman op de boerderij van zijn ouders. Het bedrijf van Olke is voor de helft van zijn ex die schijnbaar nog op de farm woont. De enige echte boer is Riks en dat is een echte boer...

Marit blijf aub in Nederland

Ik kan het natuurlijk allemaal fout hebben, een boer zonder eigen bedrijf is uiteraard ook een boer.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oefff, vanavond 10 jaar ouder geworden van het kijken naar een heftig uurtje BZV. Met name in Canada en Texas was het zó pijnlijk dat ik regelmatig de handen voor de ogen moest houden.

Want die arme Marit toch! Hoe kan zo'n leuke, vlotte en aantrekkelijke vrouw haar nu helemaal verliezen in de nurkse Riks? Elke boer zou in zijn handjes wrijven met deze frisse en fruitige dame, maar onze Canadees deed doodleuk een wereldrecordpoging nukkig en onbehouwen doen voordat eindelijk het hoge woord eruit kwam. Reclame heeft-ie niet voor zichzelf gemaakt, laat ik het zo zeggen.

Misschien nóg wel erger waren de avonturen van Olke en Sandra. De cold shoulder treatment van het kittige vrouwtje als reactie op constante toenaderingen van de superaanhankelijke reuzenFriexaan zorgden in huize otherfool voor een diep medelijden met de sympathieke boer. Een ieder (behalve Olke) weet: dit gaat niet meer goedkomen.

Ik was al fan van paardenFleur, maar als ze nu ook nog kekke outfits en hippe hoge hakken aan gaat doen dan wordt het helemaal een toppertje. Ook Herman kreeg een make-over, bleek uit het voorproefje van de reünie. In mijn beste Frans zeg ik dan: oe-la-la.

Marc en Annekim vind ik niet leuk.

De grootste spanning zat hem natuurlijk in Roemenië, waar David dan toch maar koos voor mooie Mara. Ik vertrouw die Roemeen voor geen meter, maar als de kids gelukkig met elkaar zijn wie ben ik dan om daar verder nog iets van te vinden? Kom maar door met die reünie!

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Ik heb het niet zien aankomen dat deze BZV editie zo spraakmakend zou worden. Het begon ook allemaal zo tam. Zo gemoedelijk. Zelfs de vraag gesteld of er überhaupt een boer zijn vrouw zou gaan vinden. Maar ik had beter moeten weten want Yvonne had nog wel aangekondigd dat er het nodige zou gaan gebeuren. En zo geschiedde!

De verhaallijn met Marc vond ik de met afstand minst interessante. Hij liep het merendeel mompelend en wat cynisch (of was het ongemakkelijk?) lachend door het beeld. Onzekerheid of een vergrote mate van arrogantie? Marc leek erg blij met zichzelf en zocht min of meer zijn gelijke. Dat was Annekim. Waar ik voor sleeping beauty Anke was gegaan koos Marc voor de roodharige Zambiaanse. Moet wel gezegd: het leek erop dat ze elkaar gevonden hadden. En daar draait het uiteindelijk om.

Roemenië. Onze super leuke boer David. Die heel veel wil gaan werken en de tijd die nog over is wil gaan doorbrengen met Mara. Goed in ieder geval dat hij voor Mara is gegaan. Susan is te zelfstandig. David wil, denk ik, graag het mannetje zijn en een vrouw aan zijn zijde die hem een goed gevoel geeft. Mara dus. Wel jammer van haar hangende mond want Mara is verder een mooie meid. Leuk stel samen. David, ondanks zijn dubbelspel, een sympathiekere vent dan gedacht.

Herman. Fleur. Lief.

Net als met boer Jan destijds valt er ook in het gebied waar Riks zit helemaal niets te beleven. Eline viel het al gelijk op bij aankomst. Maar ja, de liefde kan veel vergoeden natuurlijk. Maar daar heb je natuurlijk wel een boer voor nodig die daarvoor openstaat. Enerzijds komt Riks heel pragmatisch over. Kan je goed met zijn kinderen omgaan en vind je het leuk om één keer per week in een kerk te zitten dan zit je goed bij Riks. Of toch niet? Ik denk wel dat als Eline iets enthousiaster was geweest inzake de kerk dat Riks voor haar had gekozen. Ik vond Riks vanaf het begin al weinig sympathiek, lachte alles weg. Quasi grappige opmerkingen maken waar Marit aanvankelijk nog om moest lachen. Maar op een gegeven moment ging Riks de botte boer uithangen. Om vervolgens de genadeklap te geven op het moment dat hij met Marit op een aantal berenvellen aan het relaxen was. Foei. Mannelijk vrijgezel Nederland: sla uw slag!

Olkie Bolkie. Wat was dat nou? Van een collega begreep ik dat Sandra een bedriegster is. Hij kent iemand die Sandra kent (men neme een korreltje zout). Een bedriegster lijkt me wat ver gaan maar dat neemt niet weg dat Sandra's plotselinge ommezwaai wel wat rigoureus overkwam. Was het spel dan echt mooier dan de vangst? We zullen het vermoedelijk nooit weten. "I want a separate room". Ik had het op dat moment voor gezien gehouden. Olke probeerde daarentegen nog te redden wat er te redden viel door Sandra op zijn minst de kamer te laten zien. Maar Sanda verstijfde. De hottub had ook geen zin meer. Waar ze een paar dagen eerder nog zo gemoedelijk in hadden gezeten. Of toch niet Sandra?

Mooie editie al met al. Gelukkig lijkt cupido 3 uit 5 te hebben geraakt maar helaas blijven altijd die misgeschoten pijlen het meeste bij. Wellicht nog een verrassende reünie? We gaan het zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.