- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Oefff, vanavond 10 jaar ouder geworden van het kijken naar een heftig uurtje BZV.
Sandra zag er anders ook niet uit! In een paar dagen tijd 10 jaar ouder geworden...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja dat viel mij ook al op... lijntjes werden plots groeven.
Olkie Bolkie. Wat was dat nou? Van een collega begreep ik dat Sandra een bedriegster is. Hij kent iemand die Sandra kent (men neme een korreltje zout).
Een bedriegster? Op wat voor manier? Gimme gossip!
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Marc en Annekim vind ik niet leuk.
??
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Ik zie Sandra iedere week in mijn sportschool en heb haar ook een aantal keer gesproken. Contractueel is vastgelegd dat ze niks mag zeggen. Ze zit in ieder geval niet in Texas, dus het zal niet veel zijn geworden. Maar dat was na de uitzending van afgelopen zondag ook al behoorlijk duidelijk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nog 1 keer dan, ter afsluiting, de Cloud Atlas Sextet. Voor altijd zal de ontroerde kijker daar de beelden van Herman en paardenFleur bij hebben, wat een paradepaardjes voor het succes van BZV zijn het toch
, hij met zijn hippe coupe, zij met wéér een fraaie outfit. Ik wil een reallife soap vanaf die boerderij!
Enfin, mijn schotjes voor de boeg aan het begin van de logeerweek waren:
Herman - Anne
David - Jorien
Olke - Harriet
Marc - Annekim
Riks - Marit
Die laatste twee keur ik dan maar goed, de nietsvermoedende kijker kan natuurlijk niet weten dat Riks nog wat andere opties onder de speed-dial had staan 
Hoe dan ook, het was weer een fantastisch seizoen
Hopelijk gaat het nu niet weer 2 jaar duren voor een volgende editie...
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
wat een bitch die van Olke die woont hier in Den Bosch
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik kan ook de CV wat hoger zetten... wat een Koning die Rudie
Mijn favoriet!
De Vamp zal ongetwijfeld een shitload aan brieven krijgen.
Jan gaat fantastische tv opleveren. Dat deed het nu al 
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Ik ga die champignon' boerin schrijven. Dat wordt de mijne
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Michelle 
Verder uiteraard Marnix de Kneet. Houd niet van billen maar ze moeten wel dik zijn.
Voorts de stotterende boer Wim. En Rudy uiteraard.
De laatste plek is voor de sperma vangende Steffi.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Na anderhalf jaar smachtend wachten is het gelukkig morgen eindelijk weer zover!
Het enige echte programma van de Nederlandse televee 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Geen Jan maar Jaap. Verrassend. Jaap was me eerlijk gezegd niet zo opgevallen de vorige keer. Maar lijkt me een prima vent. Michelle blijft een feestje om naar te kijken. Steffi zorgde voor de gevoelige snaar. En Remco voor de perfecte afsluiter. Op naar de speed dates!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Welk een knaller van een slotminuut, met het valse spel van de zo sympathiek ogende Remco. Niets is wat het lijkt! Dat Jaap er bij zit is inderdaad een shocker van jewelste, het feit dat toppers-in-de-dop Jan en Rudie het daardoor niet haalden is helaas daarbij wel een serieuze domper op de feestvreugde. Wel mooi dat Rudie meteen een blonde deerne schaakte, dat wordt volgen geblazen op de www!
De Vamp viel me bij nadere kennismaking een beetje tegen, lag het aan de niet erg flatteuze outfit van het champignonnemeisje? De even tuttige als lieve Steffi, wie gaat als eerst iets over het kapsel zeggen, moest dan maar de harten smelten van de nietsvermoedende kijkertjes: missie geslaagd.
Gelukkig was er ook nog ruimte voor ongemak met Michael van Gerwen look-a-like Wilfred, die zo teleurgesteld was over het aantal brieven dat hij de dames die wel kwamen het liefst met zijn hooivork het erf af wilde jagen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
You never get a second chance for a first impression
Oh, wat moet dat thuis voor de spiegel van Jaap lekker hebben geklonken... en dat het in levende lijve allemaal wat minder vlotjes ging, vergeven we de schuchtere boer daarbij uiteraard graag! De dame met de gekleurde jurk is natuurlijk goud voor het programma: hopen dat ze ver komt.
Bij Steffi gierden de hormonen duidelijk door het lijf: ongestraft kon ze het hebben over lekkere kerels waar ze helemaal van in de fik vloog, zolang ze maar minimaal 2meter20 waren. Voor haar dan weer onderkoelde gevoel voor humor krijgt ze van mij wel pluspunten, trouwens.
Marnix ontpopt zich na het afvallen van Rudie tot kudo-topper in huize otherfool; beetje voeten masseren, de vrouwtjes duidelijk maken dat ze geen blommen moeten verwachten: tevreden over zichzelf gaf hij de vijf - verrassend leuke - dames aan het eind het verlossende woord. Dit moet wel vuurwerk opleveren.
Bij Wim lag de eyecandy werkelijk voor het oprapen: niks meer aan doen.
De Vamp, ik weet het nog niet met haar, ze komt niet zo sympathiek over, maar volgens mij was ze ook best nerveus. Gansch Nederland zal ondertussen voor de verlegen jongen die op haar schreef zijn gevallen: niemand kan zo elegant uit het raam kijken als hij.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het smaakte goed, maar nu iets minder...
Was dat een ouderwetse kat die uitgedeeld werd toen Willemijn zich bij het clubje rond Marnix aansloot? Hoe dan ook, voor de rest leek de boer het wel naar zijn zin te hebben bij de vrouwtjes. Dat Joany daarbij de cut niet haalde leidde in huize otherfool overigens wel tot lichte teleurstelling.
Bedachtzame Maarten is mijn (en ieders!?) absolute favoriet bij de Vamp, die zelf helaas nu weer met bovennatuurlijke hocus pocus op de proppen kwam. En dan dat constante lachje... Begin een beetje een koude kermis gevoel te krijgen bij haar, die comfortabele hoekbank kan ook niet alles verbloemen.
Wimpie krijgt natuurlijk strafpunten voor het wegsturen van Friesland, maar het moet gezegd: er blijven wel een paar lookers over.
Jaap had naast het viertal lieve dames plaats ingeruimd voor de nu al befaamde streepjesjurk die, ik had er vorige week al goede hoop op, voor het vuurwerk ging zorgen. Of Japio even wat wilde filosoferen over het complete kleurenpalet van de basisemoties. De nuchtere boer was uiteraard snel klaar met die onzin, al had ik me graag nog een paar weken aan streepjesjurk geërgerd, dat dan weer wel.
Bij Steffi lijkt zich intussen al een echte kanshebber af te tekenen: Harald woont om de hoek en om zijn grapjes moet de sympathieke boerin altijd keihard lachen: een metsj meed in heffen?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Beetje een tamme aflevering van het Enige Echte Programma van de Nederlandse televee... was het stilte voor de storm? Of heeft de verstikkende hitte een lome deken geslagen over de romantiek?
De enige die er echt voor ging was Marnix: als een heusch ridder op wit paard maakte hij de dames het hof, waarbij de tegelijkertijd goedlachse en bedeesde Janneke mijn schotje voor de boeg wordt.
Drama bij de Vamp, waar de heren gasten zich wat al te veel thuis voelden en het nerveus lachende champignonnemeisje zelfs preventief in moest grijpen. Alleen de hypersympathieke Zeno, geef die man een reallifesoap, pakte de hint op, maar dat mijmerende Maarten als laatste over gaat blijven staat al vast.
Helemaal 100% zeker kunnen we zijn van Harrold bij Steffi: geen woorden meer aan vuil maken.
Hotpantsdag bij Wimpie, dat leverde dan nog wat enthousiasme op in huize otherfool. Kan de schattige aardappelboer de looks van mooie Marit weerstaan? Ik denk het niet!
Ten slotte Jaap, waar ik als kijker altijd erg ongemakkelijk van wordt. Amper te verstaan mompelt hij zich door de blommen, maar de dames lijken het prima te vinden en willen best snel hun intrek nemen. Ook Marilyn, mijn laatste tototip, al zagen we tranen in de teaser voor volgende week. Waarheen, waarvoor!?
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Marnix heeft zijn boerin al gevonden in de persoon van Yvonne Jaspers ...
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Wat ik van Marnix gezien heb, is dat hij vooral de stereotype 'lompe boer' in eigen persoon is. Ik ben lachend de woonkamer uitgelopen toen hij doodleuk vertelde dat zijn dames maar in een keet moesten slapen. Er waren maar twee bedden, dus twee moesten er maar bij elkaar slapen. Je verzint het toch niet? 
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Ik vind Yvon Jaspers wel een leuke verschijning.....ik ben geen boer, maar heb dus wel al een vrouw gevonden... 
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Yvon is stouter dan ze zich voordoet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Daar was-ie alweer: 'Hoe zie jij dat voor je?' Marnix gooide de klassieker er als eerste in bij de immer ironisch glimlachende Willemijn, een lach waar de kloeke boer zo doorheen wist te prikken...
Ook de Vamp was aan het prikken, en wel bij Ruud die er van schrik wat onbeholpen managementtaal uitgooide, en zo zijn we natuurlijk niet getrouwd. Slapstick-achtige taferelen rond een hondenhok en wat serieuze gesprekken rond het kampvuur dienden verder allemaal als opsmuk om de onvermijdelijke keuze voor Maarten nog wat uit te stellen.
Bij Wim was Marlies het eerste slachtoffer van de benen van Marit.
Dat Steffi zo overduidelijk voor Harrold gaat kiezen maakt me haast nerveus: de KRONCRV gaat ons toch niet allemaal voor het ootje houden? Maar nee, die gedachte kunnen we ver van ons werpen: de sympathieke blije geiten zijn voor elkander gemaakt. Proost!
Ik vind Japio maar een vreemde man, maar de dames zien het allemaal nogal zitten met de blommenboer: er wordt zelfs zowaar links en rechts lichtelijk geflirt... waar zo'n broeierige kas al niet goed voor is!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Emotionele aflevering. Boer zoekt vrouw op zijn best. Behalve bij t gezapige verhaal van Wim, die mogen ze er wel uitknippen. Teveel quasi-lolligheid daar.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Niet echt vlinders maar wel iets met het woord vlinders..
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Ben bang dat er dit seizoen weinig gaat gebeuren wat relaties betreft. Hooguit bij de hengstenfokster. De vonken springen er niet echt vanaf.
Volgens mij mag Y. Jaspers niet teveel op het erf van Marnix komen van het productieteam.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kevin en Zeno, wat een lieverds zijn het toch ook! Beide exits zaten er weliswaar aan te komen, maar toch zal de nietsvermoedende kijker het moeilijk droog hebben kunnen houden toen de gevoelige jongens weer naar huis moesten. Het was dan ook nogal overbodig dat de Vamp het nodig vond Zeno duidelijk te maken dat voor hem vast wel ergens een leuk meisje te vinden was: ik verwacht dat jong vrouwelijk Nederland na gisteren massaal de pen is ingeklommen voor 1 van deze beide toppers.
Het spektakel komt dit jaar wmb toch echt van Marnix: hij houdt het midden tussen bot en bedachtzaam en heeft er geen problemen mee om duidelijk te maken wat hem stoort aan zijn drie dames. Denk toch dat Willemijn het veld zal moeten ruimen, waarna aan het einde vd week een keuze zal volgen tussen een spannende en een veilige keuze. Ik blijf erbij: hij gaat uiteindelijk voor veilig.
Quasi-lolligheid wordt het hierboven genoemd bij Wim, en daar kan ik me wel in vinden. Vraag me ernstig af of beide dames die, laten we wel wezen, het aan vrouwelijke charme niet ontbreekt, wel echt langdurig geïnteresseerd blijven in de blozende boer.
Japio stuurde de geschokte Marilyn zomaar weg, mijn eerste schotje voor de boeg is daarmee alweer mislukt. Tussen de twee dames die overblijven kan ik me echt niet voorstellen dat hij voor Petra kiest, dat matcht op één of andere manier voor geen meter. Ook pa en ma zullen zoonlief liever met Marjan zien, zeker niet onbelangrijk.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Zoutlozere afleveringen van BzV heb ik nog niet meegemaakt.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Die Angela heeft er wel kijk op! Leuke vrouw is dat.