- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik ga het wel kijken, even lekker inkomen in de muziek om vervolgens vannacht naar Crazy Pianos te gaan. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Maar de beste was Leonie.
En ik ben af en toe een romanticus 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind Leonie echt iemand die uit een kerkkoor of klooster is weggelopen, kan er niks aan doen. Alleen het nonnenpak ontbreekt. Ze raakt me niet. Ik hoor wel dat ze talent heeft, maar ze doet niks met me.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
JOH, Wendy, Martijn,de coaches en zelfs de kandidaten dragen dezelfde kleding als gisteren! 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Bart eruit ipv Sheri-Ann ...
De wereld op zijn kop.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het echt zielig voor Bart. Keek echt even sip naar mijn tv.
Hoewel ik wel blij was dat Shary An door was.
Al moet het vervelendste nog komen..
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze ook voor deze registratie wat aan het geluid gedaan hebben, want stuk voor stuk zongen ze gisteren een stuk beroerder dan 'nu' (in werkelijkheid een paar uurtjes na hun eerste optreden gisteren).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Paar minuutjes, eerder. Ze hebben het echt vrij vlot achter elkaar gedaan gisteravond hoorde ik.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Maar de beste was Leonie.
En ik ben af en toe een romanticus
Ach, ze heeft een gezichtje net als een engeltje. Daar heb jij gewoon een zwak voor. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze ook voor deze registratie wat aan het geluid gedaan hebben, want stuk voor stuk zongen ze gisteren een stuk beroerder dan 'nu' (in werkelijkheid een paar uurtjes na hun eerste optreden gisteren).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dit is echt mijn liedje en 'mijn meisje'!
Word spontaan vrolijk dr van.
En nu staat ze nog in de halve finale ook. 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Schande want Shari-An had er al lang uit gegooid moeten worden. Ze heeft een soort van hese stem geluid maar haar beugel speelt haar parten en ze klinkt veel te eentonig.
Dat liedje van Nina Simone heeft ze zwaar verneukt.
Hoop dat Jenifer wint maar het zal waarschijnlijk wel Ben worden.
Hiphop songs zijn al vaker gedaan over NY en ook veel beter.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Uiteindelijk gaat Jennifer Ewbank toch verder komen dan Saunders. Zorgt broer John wel voor.
Wordt een soort Lucie Silvas. Saunders hoor je nog een klein jaartje wat van en dan verdwijnt hij het schnabbel-circuit in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind die hese stem dus serieus wel sexy bij vrouwen.
En ehm, Jennifer is niet eentonig zullen we zeggen?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Een instrument spelen en zingen is wel tig keer moeilijker dan alleen zingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik wil haar wel eens écht zien dansen en zingen, in plaats van veilig kleine liedjes zingen vanachter haar vleugel.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Noem jij het maar veilig. Ik wil Saunders wel eens piano zien spelen. Ziet er waarschijnlijk ook niet uit. Ze hebben beiden hun talent.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Mwa, je moet begrijpen dat voice zeker geen idols en xfactor is. Ze hoeven niet elke muziekstijl, elk soort performes te laten zien. Ze mogen doen wat zij denken later te willen zijn. Raffaela was een goed voorbeeld, die wilde echt spektakel. Ik denk dat Jennifer niet zo'n artiest wilt zijn, dat moet je als kijker ook accepteren.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind Jennifer echt een artieste die in een restaurant achter de piano gaat zitten en van die zachte liedjes zingt en speelt.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind die hese stem dus serieus wel sexy bij vrouwen.
En ehm, Jennifer is niet eentonig zullen we zeggen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Noem jij het maar veilig. Ik wil Saunders wel eens piano zien spelen. Ziet er waarschijnlijk ook niet uit. Ze hebben beiden hun talent.
Saunders valt snel genoeg door de mand.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan niet snappen dat mensen dit nog steeds willen kijken. Zijn jullie nog niet talentenshow ziek na al die jaren Popstars, Idols en noem het maar op? Wat een vreselijke treurige vorm van televisie blijft dit toch zeg. En ook steeds dezelfde lieden die in de jury zitten. Weer die walgelijke mensen als Henk Jan Smits die hun mening moeten geven in weer een programma die met wat aanpassingen weer een andere programmanaam heeft gekregen. Wat is er toch in hemelsnaam interessant aan deze onzin?
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ach, gewoon puur vermaak? En het is leuk om mensen te zien (of juist helemaal niet) groeien in zelfvertrouwen en muziek. Je roept Popstars, dat is een programma dat ik ook verafschuw, sbs6 is er gewoon niet handig in. Als je bijvoorbeeld the voice en popstars echt gaat volgen dan merk je echt wel de verschillen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zag gisteren een stukje van Popstars en daar werd inderdaad beter gezongen. Heb ooit enkel de eerste reeks van Idols gevolgd, wilde The Voice nu een kans geven, maar al snel werd duidelijk dat ook dat niet boven de middelmaat uitsteekt.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik vind juist Popstars veel slechter gezongen worden, veel minder spanning, een nutteloze clueloze jury enz.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Op het vertrek van Lenny na geen verrassingen voor mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Simone Dean en Simone zijn wel terechte finalisten in Popstars. Al is daar evengoed de winnaar al lang bekend.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik wil haar wel eens écht zien dansen en zingen, in plaats van veilig kleine liedjes zingen vanachter haar vleugel.
Kleine liedjes wil niet zeggen dat het makkelijk is want andersom kunnen de andere dames het ook niet.