• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Spartacus: Blood and Sand (2010)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Als het goed is, komen er nog 2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

5 seizoenen, incluis Gods of the Arena was de planning). Al verwacht ik dat Jacobson het nog wel probeert te verlengen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Nicholas wrote:

Ik heb al gelezen dat Julius Caesar en Marcus Crassus hun intrede volgend seizoen doen en wat mij betreft kan dat seizoen er niet snel genoeg komen.

Dat maakt me wel weer enthousiast

lala83

• 36 messages
  • 418 votes

Hey jullie,

Ik zag jullie commentaar over Spartacus Vegeance en ik raad je aan de serie eens af te kijken want het laatste deel van Vengeance is werkelijk adembenemend en de beste uitzending van de serie tot nu toe.

Ik had het er ook af en toe moeilijk mee maar het verhaal wordt steeds interessanter en boeiender en laatste deel is echt filmwerk van de bovenste plank.

Kijk hem maar eens en zeg dan maar wat je er van vind.

Vond de eerste Spartacus ook beter maar probeer maar eens iemand ander te vinden als je hoofdrolspeler sterft in het echt die de dezelfde capaciteiten heeft als de eerste, dan vind ik de nieuwe geen slechte keuze.

Mvg

Lala83

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beste season finale ooit naar ik begreep. Van de week maar eens aan Vengeance beginnen en afhaken tijdens een seizoen is nooit aan te raden.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Nah, seizoen 1 heeft een veel betere finale.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vond de eerste afleveringen van Vengeance eigenlijk stuk voor stuk beter.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Spartacus Creator: "We Do Finales Right" - TV Feature at IGN - uk.tv.ign.com

Een terugblik op het afgelopen seizoen en vooruitblik op het volgende.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gister geprobeerd in 720p maar thanks but no thanks. Wat is de serie visueel veel minder in vergelijking met bluray. Wacht de bluray wel af, zo'n enorme stap terug is ook een beetje teveel van het goede.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Gewoon een feit, en een downloader die zo'n emoticon gebruikt richting een koper. Tja..

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Vind 't een beetje mierenneukerij, maargoed.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, ik heb seizoen 1 afgekeken. Voor de liefhebbers van bloot en geweld kan het enorm leuk zijn. Nou zie ik beide zaken ook graag, maar het komt zo overvloedig in deze serie dat het eigenlijk too much wordt. Na de zoveelste onthoofding in slow-motion heb ik het ook wel weer gezien. Na de 10 clash in de arena weet ik het ook wel weer. De effecten zien er overigens vrij goed uit, maar wel heel duidelijk computergeanimeerd. Zo halverwege kreeg ik toch wat moeite met blijven kijken, maar gelukkig wordt het nooit saai. De slotaflevering met de grote wraakactie was overigens wel ontzettend stoer.

Benieuwd of Gods of the ArenA en seizoen 2 nog een beetje de moeite zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En vandaag ook de serie Spartacus afgerond. Het heeft me vrij lang geduurd voordat ik seizoen 1 en 2 plus de extra aanvulling God of the Arena volledig heb gekeken. Niet omdat het vreselijk veel afleveringen zijn, maar omdat ik al vrij snel genoeg van de serie had. Maar ik probeer toch wel altijd series volledig af te kijken, dus bij deze. Het is vrij apart, want ik ben liefhebber van de oudheid, van geweld in films & series en van naakte vrouwen. En toch viel Spartacus me tegen omdat het vreselijk eentonig is. Je ziet veel trainingen, de nodige gevechten in arena's en op andere plekken en een hoop intriges.

Maar het lijkt allemaal zo op elkaar, pfff. Dit geldt ook voor de visuele stijl. Alle gevechten lijken op de film 300. Dat is een paar afleveringen best te doen, maar niet 2 dikke seizoenen. Ik kreeg tijdens het kijken wel erg het gevoel dat deze serie te graag hip wil zijn. Als ik het een totaalcijfer zou geven, een 5/10. De decors zien er top uit, acteerwerk is bij de meesten vrij oke en bij vlagen is het brute geweld best stoer, maar de eentonigheid verpest het wel bij me.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Volgend seizoen heet War Of The Damned en zal ook het laatste seizoen zijn.

Link

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Kutje, dat komt onverwacht.

Vrees dat het "restant" er door heen zal worden geragd.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

De serie is niet eeuwig te rekken. Het verhaal van Spartacus komt nou eenmaal ten einde.

Gannicus

• 5 messages
  • 0 votes

Juist het simplistische verhaal maakt deze serie een van de beste ooit. Dit is een serie die je alleen moet kijken als je van bloed en geweld houdt, beide elementen zijn het meest aanwezig.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

ik heb vengeance juist uitgekeken en ik vond het super. kwa verhaal zat het weer heel goed in elkaar, de stijl is nu iets anders door dat het niet meer in de ludus afspeelt. Maar voor de rest een top serie ik verlang al naar season 3!!!!!!!!!!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Spartacus Gods of the Arena is vanaf 11 september te koop.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

in londen staat die gelijk al bijna een jaar te koop

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Hij bedoelt Spartacus: Vengeance.

Ben benieuwd, ben afgehaakt na de 2e aflevering. Nu de blu-ray eens een kans geven.

axel_1985

• 15 messages
  • 413 votes

Thorongil wrote:

Hij bedoelt Spartacus: Vengeance.

Ben benieuwd, ben afgehaakt na de 2e aflevering. Nu de blu-ray eens een kans geven.

Hij bedoelt Gods of the Arena

Vengeance is pas volgend jaar op dvd en blu-ray te krijgen in Nederland

Elron

• 5 messages
  • 7 votes

Glacius wrote:

Vind 't een beetje mierenneukerij, maargoed.

No way, deze serie is supergoed als je deze slecht vind heb je totaal geen smaak!

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

Elron wrote:

(quote)

No way, deze serie is supergoed als je deze slecht vind heb je totaal geen smaak!

als je zegt dat de serie mierenneukerij is zou ik aanraden om hem eens te herbekijken ik kijk al uit naar season 3

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elron wrote:

(quote)

Haha.

Het is een vreselijk eentonige serie. Tieten en bloed zijn leuk, maar niet 2,5 seizoen lang als het ook nog eens gebracht wordt met een enorm eentonige stijl van actie in beeld brengen.

Kan je beter de film 300 nog eens opzetten. Die wel wel cool.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Ben Spartacus Venegance terug aan het volgen, na te hebben afgehaakt eerder dit jaar. 8 afleveringen ver en het valt best mee, maar zeker geen topper. Blijft wel entertainen.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Haha.

Het is een vreselijk eentonige serie. Tieten en bloed zijn leuk, maar niet 2,5 seizoen lang als het ook nog eens gebracht wordt met een enorm eentonige stijl van actie in beeld brengen.

Kan je beter de film 300 nog eens opzetten. Die wel wel cool.

eentonig zou ik nie zo rap durven zeggen. je hebt mensen die de serie alleen kijken voor bloed en seks en die zelfs niet de verhaallijn niet volgen. als je de verhaallijn volgt zie je dat die serie uitstekend in elkaar zit en dat er echt wel over nagedacht is wat ze gingen maken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sinds wanneer zijn tieten alleen niet meer goed genoeg? .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

valtalor wrote:

(quote)

eentonig zou ik nie zo rap durven zeggen. je hebt mensen die de serie alleen kijken voor bloed en seks en die zelfs niet de verhaallijn niet volgen. als je de verhaallijn volgt zie je dat die serie uitstekend in elkaar zit en dat er echt wel over nagedacht is wat ze gingen maken.

Het verhaal is vrij simpel en is vooral bedoeld om alle seks en moordpartijen aan elkaar te plakken, wees wel zo eerlijk. Als je een goed verhaal zoekt in die tijd, kijk dan een serie als Rome.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.