• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Spartacus: Blood and Sand (2010)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het blijft natuurlijk opwindend om Xena: Warrior Princess een flinke beurt te zien krijgen.

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Many

• 97 messages
  • 573 votes

Geweldige serie, op naar seizoen 2...

skitz0frenix

• 126 messages
  • 347 votes

Had er geen hoge verwachtingen van en ik vond de special effects (met name het extra bloed) in het begin best slecht, maar na wat afleveringen is dit onmisbaar. Ik heb nu 5 afleveringen gezien en de spanning is te snijden, kan niet wachten om de rest te bekijken. Dat 'overdreven' gebeuren past wel goed bij de tijd waarin het zich afspeelt. Zeer boeiende serie!

Freakshow79

• 65 messages
  • 311 votes

Ben het helemaal met skitz0frenix eens.

Volg het trouw elke zondag op rtl......maar de laatste 2 afleveringen toch gedownload,.....want man o man, wat is het spannend.

Een schitterende climax staat ons te wachten....by jupiters cock

Freakshow79

• 65 messages
  • 311 votes

En wat betreft seizoen 2......ik kan ook niet wachten.

Maar het schijnt dat de hoofdrolspeler, Andy Whitfield, een vorm van kanker heeft en daar nu voor behandeld wordt.

Ik ben bang dat seizoen 2 nog wel ff op zich laat wachten, en in het ergste geval gecancelled wordt. Maar ja, dat is wat ik denk .

Laten we hopen dat de beste man er snel weer boven op komt en ons weer laat genieten van veel spektakel (en tieten).

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Belachelijk dat dit om 22.30 op zondadavond wordt uitgezonden

onmogelijke tijdstip

waneer is deze op dvd verkrijgbaar ?

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ik vind het wel aardig maar wat een verschrikkelijke special effects.

Ottoman

• 61 messages
  • 124 votes

mooie serie, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje te erg erotisch. Maar goed, de oude romeinse rijk staat daar ook bekend om.

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Het beste wat ik in 2010 al heb mogen aanschouwen.(Buiten het feit dat alles is opgenomen op een vierkante meter!)

Eens men de eerste afleveringen achter de kiezen heeft is dit toch wel een zeer verslavende reeks,....nu even afkicken,tot mijn grote spijt! Naar het schijnt beginnen ze in September aan seizoen 2, ben benieuwd!

tamara430

• 20 messages
  • 145 votes

Wat een waardeloze serie. Acteerwerk is matig, special effect slecht, te erotisch en weinig verhaal

berrydrum

• 53 messages
  • 156 votes

het 2e seizoen moet nog even wachten, de hoofdrol speler andy whitfield heeft kanker.. het is gelukkig geen zeer dodelijke versie dus uiteindelijk komt het 2e seizoen

elham

• 51 messages
  • 918 votes

een vraagje...wat gebeurde ook al weer met de homo vriend van Barker?

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Hij heet Pietros en hij verhing zichzelf.

Ruiter13

• 140 messages
  • 1117 votes

Ik heb nu twee afleveringen gezien maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik er van vind

Ik denk da het komt omdat het qua acteerwerk verhaal en decor allemaal best matig is maar dat ik het door het geweld en de erotiek toch eigenlijk gewoon leuk vind.

Dus vanavond gewoon maar weer kijken

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Vond het begin wat lastig door te komen maar na aflevering 4 wel interessant.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Na een aflevering van Spartacus ga ik altijd een stuk gemotiveerder naar de sportschool.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

En toch hoor ik hier iedereen over.. En de meeste mensen zijn positief. Ik dacht eerst dat het alleen maar was omdat er zoveel sex in zit (tenminste, elke keer als ik er op TV langszap, zijn ze wel bezig) maar ik word nu toch nieuwsgierig. Misschien dat ik de eerste afleveringen eens een kans geef.

..en na 2 afleveringen ben ik afgehaakt. Zit te twijfelen of ik me toch even door het begin zou worstelen, of dat ik gewoon het aan de kant schuif en maar blijf denken dat het niks voor mij is.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Top entertaiment

Dat GEBEUK en GENEUK

voor de rest ook mooi gedaan enkel het begin van aflevering 1 zag er getekent uit

voor de rest

Ken niet wachten op de Dvd

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Wat een baan, trainen voor geld.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

domkey wrote:

Het beste wat ik in 2010 al heb mogen aanschouwen.(Buiten het feit dat alles is opgenomen op een vierkante meter!)

Eens men de eerste afleveringen achter de kiezen heeft is dit toch wel een zeer verslavende reeks,....nu even afkicken,tot mijn grote spijt! Naar het schijnt beginnen ze in September aan seizoen 2, ben benieuwd!

Mooi verwoord, voor mij ook een van de beste/leukste series die ik 2010 heb gezien. Kijk uit naar S2.

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

Acteerwerk, setting, verhaal, muziek, actie, alles is hier super.

Jammer dat het er gewoon visueel niet altijd even professioneel uitziet.

Nu ja, ben erg geboeid door geschiedenis dus zal deze serie zoizo van dichtbij blijven volgen...

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

Net ontdekt dat de hoofdpersonage kanker heeft en het 2de seizoen waarschijnlijk word uitgesteld tot in januari (al dan niet gecanceld). Men zou wel eventueel nog een prequel aan het maken zijn.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Weet wel dat hij kanker heeft, maar een tijdje terug las ik dat er gewoon een seizoen 2 zou komen omdat zijn vorm van kanker goed te behandelen zou zijn.

Blijkbaar hersteld hij toch niet zo snel, dan maar een prequel en dan seizoen 2. Ook goed.

Lees nu dat de prequel uit 6 afleveringen zal gaan bestaan. In 2 daarvan speelt de hoofdpersoon een rol.

bron

Wel nog wachten tot januari 2011.

gorelover

• 487 messages
  • 278 votes

Weet iemand wanneer deze serie op blu-ray verschijnt in Nederland.

Is wel al in de USA, maar weet niet of deze verknipt is.

Heb een regiovrije blu-ray speler.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Hoofdrolspeler Andy Whitfield is nu definitief uit de serie, nadat opnieuw kanker bij hem werd geconstateerd.

Hijzelf steunt de optie om een andere acteur zijn rol over te laten nemen.

Bron:The Live Feed / Hollywood Reporter.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Balen zeg. Vooral dan ook voor Andy Whitfield.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Dat zuigt zeker voor hem. Dat er eventueel geen nieuw seizoen komt laat me dan weer koud... Enige reden om dan nog te kijken zou Lucy Lawless zijn, maar dat zit er niet in.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Is deze serie nu nog steeds niet uit op dvd

hoorde dat na de zomer vakantie uitkwam

zomer lijkt me al tijdje afgelopen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.