- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Blood and Sand (2010)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het blijft natuurlijk opwindend om Xena: Warrior Princess een flinke beurt te zien krijgen. 
skitz0frenix
-
- 126 messages
- 347 votes
Had er geen hoge verwachtingen van en ik vond de special effects (met name het extra bloed) in het begin best slecht, maar na wat afleveringen is dit onmisbaar. Ik heb nu 5 afleveringen gezien en de spanning is te snijden, kan niet wachten om de rest te bekijken. Dat 'overdreven' gebeuren past wel goed bij de tijd waarin het zich afspeelt. Zeer boeiende serie!
Freakshow79
-
- 65 messages
- 311 votes
Ben het helemaal met skitz0frenix eens.
Volg het trouw elke zondag op rtl......maar de laatste 2 afleveringen toch gedownload,.....want man o man, wat is het spannend.
Een schitterende climax staat ons te wachten....by jupiters cock
Freakshow79
-
- 65 messages
- 311 votes
En wat betreft seizoen 2......ik kan ook niet wachten.
Maar het schijnt dat de hoofdrolspeler, Andy Whitfield, een vorm van kanker heeft en daar nu voor behandeld wordt.
Ik ben bang dat seizoen 2 nog wel ff op zich laat wachten, en in het ergste geval gecancelled wordt. Maar ja, dat is wat ik denk .
Laten we hopen dat de beste man er snel weer boven op komt en ons weer laat genieten van veel spektakel (en tieten).
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Belachelijk dat dit om 22.30 op zondadavond wordt uitgezonden
onmogelijke tijdstip
waneer is deze op dvd verkrijgbaar ?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ik vind het wel aardig maar wat een verschrikkelijke special effects. 
Ottoman
-
- 61 messages
- 124 votes
mooie serie, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje te erg erotisch. Maar goed, de oude romeinse rijk staat daar ook bekend om.
domkey
-
- 780 messages
- 0 votes
Het beste wat ik in 2010 al heb mogen aanschouwen.(Buiten het feit dat alles is opgenomen op een vierkante meter!)
Eens men de eerste afleveringen achter de kiezen heeft is dit toch wel een zeer verslavende reeks,....nu even afkicken,tot mijn grote spijt! Naar het schijnt beginnen ze in September aan seizoen 2, ben benieuwd!
tamara430
-
- 20 messages
- 145 votes
Wat een waardeloze serie. Acteerwerk is matig, special effect slecht, te erotisch en weinig verhaal
berrydrum
-
- 53 messages
- 156 votes
het 2e seizoen moet nog even wachten, de hoofdrol speler andy whitfield heeft kanker.. het is gelukkig geen zeer dodelijke versie dus uiteindelijk komt het 2e seizoen
elham
-
- 51 messages
- 918 votes
een vraagje...wat gebeurde ook al weer met de homo vriend van Barker?
Ruiter13
-
- 140 messages
- 1117 votes
Ik heb nu twee afleveringen gezien maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik er van vind 
Ik denk da het komt omdat het qua acteerwerk verhaal en decor allemaal best matig is maar dat ik het door het geweld en de erotiek toch eigenlijk gewoon leuk vind.
Dus vanavond gewoon maar weer kijken 
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Vond het begin wat lastig door te komen maar na aflevering 4 wel interessant.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Na een aflevering van Spartacus ga ik altijd een stuk gemotiveerder naar de sportschool. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En toch hoor ik hier iedereen over.. En de meeste mensen zijn positief. Ik dacht eerst dat het alleen maar was omdat er zoveel sex in zit (tenminste, elke keer als ik er op TV langszap, zijn ze wel bezig) maar ik word nu toch nieuwsgierig. Misschien dat ik de eerste afleveringen eens een kans geef.
..en na 2 afleveringen ben ik afgehaakt. Zit te twijfelen of ik me toch even door het begin zou worstelen, of dat ik gewoon het aan de kant schuif en maar blijf denken dat het niks voor mij is.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Top entertaiment
Dat GEBEUK en GENEUK 
voor de rest ook mooi gedaan enkel het begin van aflevering 1 zag er getekent uit
voor de rest 
Ken niet wachten op de Dvd 
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Het beste wat ik in 2010 al heb mogen aanschouwen.(Buiten het feit dat alles is opgenomen op een vierkante meter!)
Eens men de eerste afleveringen achter de kiezen heeft is dit toch wel een zeer verslavende reeks,....nu even afkicken,tot mijn grote spijt! Naar het schijnt beginnen ze in September aan seizoen 2, ben benieuwd!
Mooi verwoord, voor mij ook een van de beste/leukste series die ik 2010 heb gezien. Kijk uit naar S2.
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Acteerwerk, setting, verhaal, muziek, actie, alles is hier super.
Jammer dat het er gewoon visueel niet altijd even professioneel uitziet.
Nu ja, ben erg geboeid door geschiedenis dus zal deze serie zoizo van dichtbij blijven volgen...
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Net ontdekt dat de hoofdpersonage kanker heeft en het 2de seizoen waarschijnlijk word uitgesteld tot in januari (al dan niet gecanceld). Men zou wel eventueel nog een prequel aan het maken zijn.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Weet wel dat hij kanker heeft, maar een tijdje terug las ik dat er gewoon een seizoen 2 zou komen omdat zijn vorm van kanker goed te behandelen zou zijn.
Blijkbaar hersteld hij toch niet zo snel, dan maar een prequel en dan seizoen 2. Ook goed.
Lees nu dat de prequel uit 6 afleveringen zal gaan bestaan. In 2 daarvan speelt de hoofdpersoon een rol.
Wel nog wachten tot januari 2011.
gorelover
-
- 487 messages
- 278 votes
Weet iemand wanneer deze serie op blu-ray verschijnt in Nederland.
Is wel al in de USA, maar weet niet of deze verknipt is.
Heb een regiovrije blu-ray speler.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Hoofdrolspeler Andy Whitfield is nu definitief uit de serie, nadat opnieuw kanker bij hem werd geconstateerd.
Hijzelf steunt de optie om een andere acteur zijn rol over te laten nemen.
Bron:The Live Feed / Hollywood Reporter.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Balen zeg. Vooral dan ook voor Andy Whitfield.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Dat zuigt zeker voor hem. Dat er eventueel geen nieuw seizoen komt laat me dan weer koud... Enige reden om dan nog te kijken zou Lucy Lawless zijn, maar dat zit er niet in.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Is deze serie nu nog steeds niet uit op dvd 
hoorde dat na de zomer vakantie uitkwam
zomer lijkt me al tijdje afgelopen