- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Blood and Sand (2010)
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Geweldige serie met lekker veel bloed en bloot.
Maar ik hoorde ook dat hij in de zomer uit zou komen maar dat was alleen in amerika.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Dat is wel een betaalbare prijs.
Dankjewel voor de link Brix
.
patrick17
-
- 613 messages
- 448 votes
Hebben jullie al gezien dat er in Januari een nieuwe serie van Spartacus wordt geleverd.
Spartacus - Gods of the Arena
Een terugblik in het verleden hoe o.a Batiatus/Oenameus en Crixus groot zijn geworden!
Zijn 6 afleveringen en dan komt in de herfst van 2010 het tweede seizoen van Spartacus uit!
Ik kan nu al niet meer wachtten...
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Hebben jullie al gezien dat er in Januari een nieuwe serie van Spartacus wordt geleverd.
Spartacus - Gods of the Arena
Een terugblik in het verleden hoe o.a Batiatus/Oenameus en Crixus groot zijn geworden!
Zijn 6 afleveringen en dan komt in de herfst van 2010 het tweede seizoen van Spartacus uit!
Ik kan nu al niet meer wachtten...
Bah, moeten ze de film nu compleet verkrachten? 
rico_defender
-
- 157 messages
- 301 votes
Nee eerder tijd rekken omdat de hoofdrolspeler in uit seizoen 1 kanker had, en men toch aan de eisen van het publiek wilt voldoen, gore en harde gevechten. Later in 2011 of begin 2012 komt men met seizoen 2, wie de originele oude film gezien heeft uit 1960 weet precies wat men kan verwachten.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Hoofdrolspeler Andy Whitfield keert niet terug in de serie.
Hij moet opnieuw een kankerbehandeling ondergaan.
De nieuwe Spartacus is de Australische acteur Liam McIntyre, die na een zeer zware testperiode de rol toegewezen kreeg.
De opnames voor de nieuwe serie gaan in het voorjaar van start.

Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Jij weet hoe de Romeinen zich gedroegen?
patrick17
-
- 613 messages
- 448 votes
Ik heb vanmiddag de eerste aflevering van de nieuwe serie van Spartacus zitten kijken:
Spartacus Gods of the Arena
Episode 1: Past Transgressions.
De eerste episode staat vooral in het teken van Batiatus.
Hoe hij zich opwerkt voor de rol als leider.
Het is vooral leuk om te zien hoe Batiatus voor de tijd dat Spartacus erin komt
goed bevriend is met Solonius. Het ontstaan van Crixus bij Batiatus.
Hoe hij niet geliefd binnen kwam en oa. Barca/Oenomaus en Ashur zich
tegen hem werkt. Melitta de vrouw van Oenomaus die een oogje lijkt te hebben
op Gannicus (Zie je in de eerste EP redelijk vechten).
Eerste aflevering was zeker vermakelijk.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Zeker vermakelijk! ik heb andy whitfield niet gemist in Past Transgressions. Ik had vooraf mijn twijfels over deze prequel, maar gelukkig is het nog steeds dikke prima. Begon ook meteen vrij bruut moet ik zeggen, heerlijk.
Thorongil
-
- 1619 messages
- 690 votes
Geweldige serie. De prequel stelt voorlopig ook verre van teleur. Altijd originele gevechten, nooit steekt het tegen of wordt het repetitief. Telkens weer wordt je verbaasd.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Zojuist de eerste alfevering van 'Spartacus: Gods of the Arena' gezien en het was wederom geweldig.
patrick17
-
- 613 messages
- 448 votes
Mission
Zojuist de tweede aflevering van de prequel bekeken en wederom tot tevredenheid.
Ik vind het tot nu toe zeker een toevoeging hebben op seizoen 1.
Dingen die we al wisten worden nu laten zien.
In deze afleveringen zaten opzich niet echt brute dingen, op een enkele ding na!
Het was meer het verhaal eromheen, wat me zeker kon bekoren.
Het was mooi om te zien hoe Oenomuas de Doctore wordt.
Hoe Crixus in eerste instantie ligt in de groep.Het verhaal rond Batiatus bevalt me tot nu toe erg prima.
Ik kijk weer uit naar de derde aflevering!
patrick17
-
- 613 messages
- 448 votes
Paterfamilias
Wederom een prima aflevering in de 6e delige reeks.
Ik vermaak me er eerlijk gezegd wel mee.
Het is dan een blik voor seizoen 1 inpricipe
maar het verveelt totaal niet. Anderzijds weet je sommige dingen
nu ook wel, zoals dat Crixus Auctus zou vermoorden....
Voor de rest was het een prima uitzending al vond ik
Cossutius wel een nasty kerel.. Bah!
Op naar de 4e!
Gulio#7
-
- 18 messages
- 151 votes
Net 1e aflevering gezien.. echt top! Ben echt blij dat ze een seizoen 2 maken.. wel apart als ze iemand anders 'Spartacus' gaan laten spelen al moet ik zeggen dat ie op de foto er lijkt op andy!
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Gisteren een stukje van de eerste aflevering gezien en dat vond ik zelfs voor mijn doen al nep. Vooral het bloed zag er eigenlijk niet uit. Word dat nog wat beter of moet ik er maar aan gaan wennen?! Verder leek het me wel een leuke serie namelijk.
Gulio#7
-
- 18 messages
- 151 votes
Gisteren een stukje van de eerste aflevering gezien en dat vond ik zelfs voor mijn doen al nep. Vooral het bloed zag er eigenlijk niet uit. Word dat nog wat beter of moet ik er maar aan
gaan wennen?! Verder leek het me wel een leuke serie namelijk.
Het bloed blijft zo, maar ik zie het niet als min punt in de serie. De makers laten de gevechten op deze manier als een soort 'kunst' lijken. Dus gewoon doorheen kijken! Spartacus is echt een vermakelijke serie en elke aflevering is weer erg sterk en een verhaal opzich wat erg fijn kijken is..
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Begrijp me niet verkeerd, ik vond 300 geweldig. Maar dit, ik weet het nog niet, ik zal eens een aflevering helemaal gaan afkijken.
Gulio#7
-
- 18 messages
- 151 votes
Begrijp me niet verkeerd, ik vond 300 geweldig. Maar dit, ik weet het nog niet, ik zal
eens een aflevering helemaal gaan afkijken.
Zal ik zeker doen, benieuwd wat je ervan vind na een paar afleveringen.. Naast de gevechten is het verhaal ook erg sterk en brengt het aardig wat spanning met zich mee. Vooral 'Batiatus' speelt erg goed en is een zeer vermakelijk personage.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Inmiddelsis het eerste seizoen nog steeds niewt uit op dvd in Nl 
brave71
-
- 200 messages
- 776 votes
eerste 3 afleveringen van de prequel gezien, helaas zakt de serie in en draait het schijnbaar alleen nog maar om bloot, seksscenes zijn er volop, gevechten nauwelijks.
Ik hoop dat de draad weer op word gepakt en dat er wat meer gevechten in gaan komen
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Idd, dat hoop ik ook. Gevechten zijn amper te bespeuren, alleen maar seks, dat nu echt geen toegevoegde waarde meer geeft aan de serie. We weten ondertussen al dat het er vrij bacchiaans aan toeging.
elham
-
- 51 messages
- 918 votes
echt balen dat Andy Whitfield eruit ligt, voor mij wordt het wel echt even wennen dan met de vervanger.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Net de laatste aflevering van Gods of the Arena gezien. Conclusie: een twijfelend begin, maar een stijgend niveau. Inderdaad de typische Spartacus dingetjes: veel bloot, veel bloed en veel kutkoppen. Maar ik ben toch blij met de (onverwachte?) prequelserie. Ties up lose ends.
Nu op naar het nieuwe seizoen met een nieuwe Spartacus.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Wederom een ziekelijk gaaf seizoen. Wanneer begint het volgende seizoen? Kan gewoon niet wachten.