• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Spartacus: Blood and Sand (2010)

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Ik ga er volgende week aan beginnen,ben benieuwd!!

brave71

• 200 messages
  • 776 votes

aflevering 9 viel me tegen, weinig actie, hoop niet dat het een trend voor de komende afleveringen is.

Want zonder de gevechten word het een beetje saai,ondanks de erotiek

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Afgelopen zondag een half uur met moeite vol gehouden.

Echt ongeloofelijk saai, daar kan wat gevecht en rondspattend bloed niks aan veranderen.

Geef mij maar de echte Spartacus film met Kirk Douglas, daar mag deze versie niet eens bij in de schaduw staan.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

wat ongelofelijk slecht dit , zo slecht geacteerd het amateurisme druipt vant scherm...nait te best

wingman8888

• 19 messages
  • 7 votes

Hmm we zullen eens kijken wat het is

Groeten allemaal

baldiron

• 35 messages
  • 41 votes

Nancy1980 wrote:

Ik heb alles al gezien, en vindt het geweldig.

Ik geniet gewoon van de mooie beelden, de mooie mensen, en van dat overdreven gedoe, ja ik hou er gewoon van.

Heb je alles al gezien ????? Hoe kan dat ????

Het is nu 3 april,

Op 9 en 16 april komen de laatste delen uit. Wil graag weten hoe je eraan komt.

Release data's van Blood an...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En toch hoor ik hier iedereen over.. En de meeste mensen zijn positief. Ik dacht eerst dat het alleen maar was omdat er zoveel sex in zit (tenminste, elke keer als ik er op TV langszap, zijn ze wel bezig) maar ik word nu toch nieuwsgierig. Misschien dat ik de eerste afleveringen eens een kans geef.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Ik vind het wel een vermakelijke serie, sfeervol en filmtechnisch mooi gemaakt.

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

geweldige serie.

kijk er samen met mijn vriendin naar want voor haar is het uiteraard ook smullen geblazen

wel jammer dat de held kort haar heeft; met dat lange haar had hij voor mij 10 keer zoveel zeggingskracht.

lekker veel bloed, geweld, sex, verraad, wat wil eens mens nog meer.

en ik verlekker me steeds aan Domina, of ze nu blond of rood is.

heb ze t/m 9 kunnen branden nu.

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

PS: zit dit topic net even door te neuzen en uiteraard:

wat een gepiep weer.....

ik wist van te voren dat die welbekende depressieve negatieve elitaire vooringenomen MoMe-kliek dit weer zou gaan afkraken, daarbij keen kans onbenut latend om door te laten schemeren hoe intelligent en ontwikkeld en smaakvol ze zelf wel niet zijn.

ik las al geblaat als "zelfs kitch vind zijn aftrek"

Get a life!

En wat zijn al die maagdelijke movie-nerds hier ook altijd doodsbang voor een beetje sex zeg, ongelooflijk. Tieten & sex in een serie, het moet toch niet gekker worden!

1 er is zoiets als heerlijk pretentieloos entertainment

2 er zit een knop op je TV

Beste gegoede cinefielen, ga lekker intelligent zitten doen bij een of andere zoute Chinese film die niemand kent en zeur niet zo.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Ik dacht dat dit een discussieforum was? Mag negatieve kritiek dan plots niet meer? Als je het commentaar zo erg vindt: in je browser zitten genoeg knoppen om het te ontwijken.

markel66

• 230 messages
  • 270 votes

Goede serie, geen hoogwaardig stukkie cinema maar zeer zeker een boeiende serie.

Ben nu bij deel 11, kan niet wachten op het volgende deel

PS

Als je dit niet goed vind dan moet je haast wel een hersenbeschadiging hebben.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

markel66 wrote:
PS
Als je dit niet goed vind dan moet je haast wel een hersenbeschadiging hebben.
Mischien heb je wel hersenbeschadiging als je dit wél goed vind....
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien, al wilde ik na zo'n 10 á 15 minuten in aflevering 1 al stoppen. Ik twijfel nu ook nog of ik wel verder ga kijken. Het acteerwerk is matig tot slecht door veel acteurs en de effecten té overvloedig. Iedere val word in slow-motion in beeld gebracht en iedere wond veranderd spontaan in een fontein van bloed, zelfs de 'kleinere' wonden. Dit is een keer leuk, maar iedere keer gaat in aflevering 1 al vervelen. Het verhaal kan me helaas ook niet erg grijpen waardoor ik niet zoiets heb van "ik moet zo snel mogelijk de volgende aflevering zien!"
De serie 'Rome' vond ik véle malen beter.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Oh, ik zie nu pas het hersenbeschadigings verhaal van de pagina hiervoor.

Wat een slap gelul zeg. Sibelius heeft nergens gezegd dat mensen die de serie goed vinden hersen beschadiging hebben, maar dat HIJ het mischien wat gaat vinden als HIJ een hersenbeschadiging oploopt! Daar zit nogal een kloof van verschil tussen. En dan gaat iemand die heel deze serie niet kijkt een beetje lopen zeuren, wat doe je dan op dit topic? Zoeken of er nog wat te zeiken valt?

senzje

• 32 messages
  • 263 votes

Thorak wrote:

Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien, al wilde ik na zo'n 10 á 15 minuten in aflevering 1 al stoppen. Ik twijfel nu ook nog of ik wel verder ga kijken. Het acteerwerk is matig tot slecht door veel acteurs en de effecten té overvloedig. Iedere val word in slow-motion in beeld gebracht en iedere wond veranderd spontaan in een fontein van bloed, zelfs de 'kleinere' wonden. Dit is een keer leuk, maar iedere keer gaat in aflevering 1 al vervelen. Het verhaal kan me helaas ook niet erg grijpen waardoor ik niet zoiets heb van "ik moet zo snel mogelijk de volgende aflevering zien!"

De serie 'Rome' vond ik véle malen beter.

Hier heb je een punt. Ik dacht precies hetzelfde tijdens de eerste, 2e en misschien ook nog 3e aflevering. Maar naarmate de serie vordert lijkt het alsof de makers hier zelf ook achter zijn gekomen tijdens de opnamens. Tijdens elke 'battle' zie je nog wel bloed en wat slomotion werk, maar het wordt vele malen minder naar mijn mening. Als het verhaal je boeit, je in geschiedenis geinteresseerd bent (tuurlijk klopt niet alles, maar bijvoorbeeld de namen, plaatsjes, en de rode lijn wel) lijkt me dit toch een must. Ik geniet er in ieder geval van, en blijf dan ook kijken! Wacht nu op, ik geloof aflevering 12/13..

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

FlyLo wrote:

Ik dacht dat dit een discussieforum was? Mag negatieve kritiek dan plots niet meer? Als je het commentaar zo erg vindt: in je browser zitten genoeg knoppen om het te ontwijken.

tuurlijk, ik was (as usual) kort door de bocht.

ik bedoel dat het zo ontzettend in de lijn der verwachting lag dat een "platvloerse" serie als deze afgebrand zou gaan worden.

terwijl hij op de basis gebieden van de entertainment (actie, snelheid, een lekker verhaal, intrige, geweld, sex, verraad) natuurlijk reuze effectief is.

kevinvd

• 37 messages
  • 0 votes

Fantastische serie dit, heerlijk om al dat negatieve gezeur hier ook te lezen, dat was tenminste een tijd, verdomme !

brave71

• 200 messages
  • 776 votes

denk dat je deze serie mooi vind, of geen bal aan

Blijf hem goed vinden, en wie weet hoe het echt was in die tijd, niemand eigenlijk, is allemaal speculatie....

Je kan uitgaan van wat er geschreven is, maar dat is maar door 1 iemand of een aantal, ik bedoel maar...

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

who cares hoe het was.

het gaat erom dat ik nu vermaakt word

zolang ik bloed en tieten zie, mag de geschiedenis voor mijn part naar de maan

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

lol, tieten hadden elke oorlog dus kunnen redden.

Moeten ze maar eens op de agenda gaan gooien bij de VN

marilynmonroe

• 21 messages
  • 35 votes

Ik vind dit echt zo'n geweldige serie.

Heel mooi in elkaar gezet, chique gevechten en dan niet de (vele) erotische scènes te vergeten. Het komt ook allemaal goed overheen met wat daadwerkelijk is gebeurt in die tijd ( of wat we ervan weten) ookal wordt het allemaal wat overdreven, is het gewoon n briljant staaltje werk, ik hou er van.

Moet nu nog 2 afleveringen kijken,

ben benieuwd!

Zarda

• 3 messages
  • 2 votes

Deze week begonnen, nu 6 afleveringen gezien. Verhaal met regelmaat voorspelbaar doch zo sensationeel (voor mij) dat ik het een hoge kijkwaarde geef. De effecten zijn heerlijk overdreven, kijkt super weg. En die schijt-open-eindes blijven zo lekker aantrekkelijk dat je eigenlijk direct de volgende wilt zien. Niet goed voor mijn slaaptekort dus. (laat me lekker de serie de schuld geven en niet mijn eigen discipline)

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Waneer komt of is deze al op Dvd verkrijgbaar ?

Fonk

• 135 messages
  • 172 votes

Pure entertainment. Spieren, seks en bloed. Wat wilt een echte vent nog meer??

Deze serie moet men niet zo serieus nemen, het is gewoon vermakelijk en naarmate de serie vordert wordt de verhaallijn ook steeds duidelijker. Gisteren de laatste aflevering gezien en dat was een geweldige climax!

jassie89

• 24 messages
  • 33 votes

Geweldige serie.

Zit wel een goed verhaal in, maar daarvoor moet je de serie wel volgen. Als je denkt dat het niet spannender kan worden in de serie kom je weer opnieuw in een hoogtepunt. Wat een seizoenseinde!

Ik kan niet wachten op seizoen 2. En natuurlijk heel veel sterkte voor Andy.

gvc

• 5 messages
  • 1 votes

reuzeleuke serie eerste twee afl wat saai , in een soort 300 stijl wat mij niet erg aanspreekt. Het verdere verloop leek mij meer het soort prison break serie wat mij wel aanspreekt , enige hoop dat het niet uitgemolken wordt zoals prison en /of lost. Heb met veel plezier ( al is het niet altijd historisch correct) de rest van de delen bekeken , het wordt volgens mij steeds beter , hoewel sommigen het niet zo hebben met al of niet goed gespeelde scenes. Voor mij persoonlijk top greetz GVC

gvc

• 5 messages
  • 1 votes

gvc wrote:

reuzeleuke serie eerste twee afl wat saai , in een soort 300 stijl wat mij niet erg aanspreekt. Het verdere verloop leek mij meer het soort prison break serie wat mij wel aanspreekt , enige hoop dat het niet uitgemolken wordt zoals prison en /of lost. Heb met veel plezier ( al is het niet altijd historisch correct) de rest van de delen bekeken , het wordt volgens mij steeds beter , hoewel sommigen het niet zo hebben met al of niet goed gespeelde scenes. Voor mij persoonlijk top greetz GVC

4****+

pedro1946

• 33 messages
  • 1629 votes

Persoonlijk een prachtserie echt realistisch gemaakt heb seizoen 1 (13) afleveringen reeds in HQ gedownload ondertitteld en reeds op DVD geschreven.

Ik kijk al uit naar seizoen 2.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Fonk wrote:

Spieren, seks en bloed. Wat wilt een echte vent nog meer??

Een gespierde vrouw die je dus pakt tot bloedens toe? Dan maar geen echte vent......

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

pedro1946 wrote:

Persoonlijk een prachtserie echt realistisch gemaakt heb seizoen 1 (13) afleveringen reeds in HQ gedownload ondertitteld en reeds op DVD geschreven.

Ik kijk al uit naar seizoen 2.

Ik kan ook niet wachten op seizoen 2, het wordt elke aflevering beter & beter.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.