• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Spartacus: Blood and Sand (2010)

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

rome heb ik ook bekeken en ik vind dat ook een superserie dat ook zeer goed in elkaar zit maar ik vind ook dat spartacus super in elkaar zit qwa verhaal ik zat van begin tot het einde van de serie op het puntje van mijn stoel. ik wil er ook bij vermelden dat de dialogen in de serie ook zeer goed uitgewerkt zijn.

quinten1

• 87 messages
  • 177 votes

Super serie gewoon, al moet ik Vengeance nog zien. Blij te horen dat er nog een reeks komt hierna. Ik dacht dat het de laatste was met Vengeance

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Het verhaal is vrij simpel en is vooral bedoeld om alle seks en moordpartijen aan elkaar te plakken, wees wel zo eerlijk. Als je een goed verhaal zoekt in die tijd, kijk dan een serie als Rome.

groot gelijk doordat het is te voorspelbaar en het bloed is zeer slecht weergegeven vind ik ge ziet dat het met computer is gedaan spijtig wel. lucy lawless is wel nog altijd leuk om naar te kijken dus dat is wel meegenomen

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Zeer goede serie heerlijke actie scenes en de vele wedingen zijn gemeen goed !

het vierde en tevens helaas het laatse deel beloofd EPIC teworden hoop op een waardige afsluiting dat de geschiendenis zich niet moge herhalen dus want de hoofd karakters zijn me te dierbaar

teworden helaas wel zonder Oenomaus en Mira beiden op een onwaardige manier afgeschreven

ben wel blij dat Lucretia er uit ligt haar bijdrage in Venegance vond ik maar matig

wat mij betref mag Llithyia ook snel vallen wat een irritatie is dat zeg !

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Ze zijn in Amerika net begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen van Spartacus: Gods of War.

Ik kijk er aan de ene kant naar uit en aan de andere kant tegenop om straks de allerlaatste afleveringen te kijken van de epische serie en zal straks een nieuwe serie moeten gaan vinden die mij elke week zo geboeid weet te houden

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76921 votes

Eerste 2 afleveringen weer gezien en het smaakt nog steeds naar meer

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Dat zeer zeker maar ik vind het jammer dat het hierna klaar is en ik heb al tranen met tuiten zitten huilen toen Oenomaus dood ging in Vengeance, kun je nagaan hoe dat straks wordt als Spartacus of Gannicus hetzelfde lot ondergaan.
Dat zijn toch wel mijn twee favorieten caracters in de show, nee ik kijk daar niet naar uit:(

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76921 votes

Misschien gaan ze wel weer door als de kijk cijfers goed zijn.

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Nou volgens mij willen ze het wat dat betreft historisch zo acuraat mogenlijk houden en is dit echt het laatste seizoen.
Al is volgens de historie Gannicus niet vermoord bij de veldslag waar Spartacus en zo'n 6000 andere gevluchte slaven het leven lieten dus wellicht een spinoff??

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En bedankt voor de spoilers. spoilertags plaatsen is ook zo'n grote moeite.

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Sorry dat was niet mijn bedoeling, ik heb me gister pas geregistreerd en zal er in het vervolg ook om denken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kan ik wel begrip voor opbrengen. Jammer dat de verrassing weg is maar dan had ik maar wat vlotter moeten doorkijken .

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Gelukkig is er nog genoeg verassends over in Vengeance en in Gods of War moet ik zelf nog zien hoe dat af gaat lopen.

En ik ben blij dat je het deze noob wil vergeven:)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ah, dat was een lekkere hervatting van Spartacus.

Gannicus was en is m´n favoriete personage, maar die Crassus is wel een BAMF. En honorable. Niet het standaardtype van de Roman bad guy zoals z´n voorgangers.

Voor de rest is het (gelukkig zou ik haast zeggen) bij hetzelfde gebleven. Typische Spartacus-lines en veel brute kills. Met hier en daar er nog eentje die ik niet had gezien, zoals de opgooi van Gannicus en de smash van Spartacus himself.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

In episode 2 wordt de bloodshed voornamelijk bewaard voor het laatste gedeelte, daarvoor is het grotendeels stealth dat de klok slaat.

En waar in episode 1 Marcus Crassus werd voorgesteld, daar krijgen we nu een jonge Caesar te zien. En die zag er blijkbaar uit als een kruising tussen Brad Pitt en Chris Hemsworth. Opvliegend typetje, die Julius. Rare hobby´s ook.

Wat tot nu toe opvallend is, is de role reversal tussen Spartacus en z'n leger en (een deel van) de Romeinen.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

pandora73 wrote:

Ze zijn in Amerika net begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen van Spartacus: Gods of War.

Ik kijk er aan de ene kant naar uit en aan de andere kant tegenop om straks de allerlaatste afleveringen te kijken van de epische serie en zal straks een nieuwe serie moeten gaan vinden die mij elke week zo geboeid weet te houden

als ik een tip mag geven voor een goede serie: the borgias

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

@ Valtalor : Ik zal er eens naar kijken , dank je wel voor de tip.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

pandora73 wrote:

@ Valtalor : Ik zal er eens naar kijken , dank je wel voor de tip.

graag gedaan als je nog goe titels wil hebben vraag maar

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

valtalor wrote:

(quote)
graag gedaan als je nog goe titels wil hebben vraag maar

Ik heb de eerste episode in mijn drukke schema kunnen gooien en het is inderdaad een toppertje.

Heel anders dan ik eigenlijk had verwacht, nogmaals bedankt voor de tip:)

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Ik snap trouwens niet waarom ze met een nieuw seizoen van spartacus beginnen en dan een week overslaan met uitzenden, slaat echt als een tang op een varken:(

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Decimation gaat verder met waarmee men bezig was: de switch in POV tussen de Romans en de Rebels. Caesar (waar nu duidelijk wordt waarom die meid hem aan het bewerken was met een mes) werkt als undercover brother en weet al snel tweestrijd te creëren.

De titel van de aflevering verwijst overigens naar het ritueel dat Crassus gebruikt om zijn zoon en diens mannen te straffen voor het negeren van zijn orders.

Keiharde episode, erg donker. Veel bloedvergieten, maar dus niet helemaal op de manier zoals je het gewend bent in Spartacus.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

pandora73 wrote:

Spartacus: Gods of War. ???

Dus na dit seizoen (War of the Dammed) komt er nog seizoen genaamd

Spartacus: Gods of War. ???

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Nope.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

nee das volgens mij een naam van een aflevering

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu pas Vengeance gezien. Blijft erg vermakelijk maar toch tamelijk minder dan het eerste seizoen (en de prequel). Vooral de spanningsveld wat de Ludus verzorgde is een enorm groot gemis en ook Batiatus is niet te vervangen. Ook is het weer overduidelijk dat de boel een beetje stuurloos is, waar dat in het eerste seizoen het tegenovergestelde het geval was. Ook minder betrokkenheid van Jacobson . Niet zoveel moeite met de nieuwe Spartacus als verwacht, helemaal geen last van zefs. Ilithyia blijft een heldin .

Renate79

• 43 messages
  • 0 votes

Wat een serie is dit geweest met nog 2 afleveringen te gaan. Helaas wordt alles te snel in het laatste seizoen eruit geperst. Ben benieuwd of Spartacus gaat sterven. Vriend Crixus is helaas onthoofd.

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Renate79 wrote:
Ben benieuwd of Spartacus gaat sterven. Vriend Crixus is helaas onthoofd.
Aangezien ze proberen de historie zo goed mogelijk na te streven lijkt het me van wel

Renate79

• 43 messages
  • 0 votes

Mitchel_M&M wrote:
(quote)
Aangezien ze proberen de historie zo goed mogelijk na te streven lijkt het me van wel

Nou kijk nou maar en zie wat er met Ceasar gebeurde.
De waarheid??????

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Renate79 wrote:

(quote)

Nou kijk nou maar en zie wat er met Ceasar gebeurde.

De waarheid??????

Weet ik eerlijk gezegd niet maar ze willen het in grote lijnen nadoen dacht ik, maar er word natuurlijk ook wat subplotjes of dingen verzonnen om de kijker geboeid te houden.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

The HELL met History !!

Spartacus must Survive

het is sowieso onduidelijk of hij nou wel of niet stierf tijdens het laatse gevecht

maar hopelijk zien we wel een waardige laatse gevecht van de beste man als zijn einde eraan komt en niet zo'n goedkope dood als bij Crixus

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.