• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.326 votes
Profile

Spartacus: Blood and Sand (2010)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Party Favors

Wow. Even slikken en bijkomen, heftig einde dit. Lang geleden dat ik zo flabbergasted was door een einde, en dit is niet eens de season finale. Blijft altijd lastig als een lovable personage het leven laat. Varro . Ook erg blij en erg verrast met de rol van Mira, dit is dan weer zo'n ontwikkeling die je ziet aankomen maar dat ze toch weten te verrassen qua omvangrijkheid. Erg blij hiermee, een troost. Ilyithia wordt misschien wel de effectiefste villain in tv-serie geschiedenis. Wat een feeks! Ook de manier hoe ze Numerius voor haar karretje spant. Twisted! Erg sterk geacteerd ook door Whitfield. Mira .

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Mira heeft zo'n lekker koppie, ongelofelijk

De laatste eps zullen ook een genot voor je zijn. Alle remmen gaan los!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eensch . Ik ben benieuwd, nog twee te gaan op dit moment.

Old Wounds

Aardige episode. Vooral de aflevering die dan eindelijk de hidden agenda van Ashur toont. Ook dit had ik weer niet verwacht eigenlijk. Erg sterk hoe ze de kijker overtuigen dat hij enorm ontevreden is. Niet dus. Al weet je het i neen serie met zoveel intriges nooit. Erg sterk uitgespeeld door Batiatus en Spartacus doet dé ontdekking. Nice!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Revelations

Sterke aflevering. Hoogtepunt was wel Spartacus versus the Roman guards. Begint ook erg fijn met de scene met Salonius trouwens. Blijft toch wel een charme dat heerlijke overdadige en neppe cgi blood en ingewanden. Maakt er zo'n heerlijke campy serie van. Ook weer erg fijne scenes met Crixus (held!) en meerdere geheimen komen uit die hinten naar een intense ontknoping.

Kill Them All

Briljante finale. Gewoon een heerlijk bloedbad, bloedfonteintjes en slachtoffers alom. Vooral erg genieten van det otale mayhem die deze episode voorschotelt. En als ik mayhem zeg bedoel ik ook mayhem. Een J-Splatter filmpje is kinderspel vergeleken met dit. Ook een erg fijne scene met Mira, hoop dat zij meer toekomst krijgt met Spartacus. Ook een heerlijk einde en toont maar weer dat we nog lang niet klaar zijn.

Het was een heerlijke week met deze serie, en na wat andere series Gods of the Arena eens kijken en dan hopen dat seizoen 2 snel te zien is. Wel erg jammer dat Whitfield Spartacus niet meer zal vertolken. Ben wel erg gewend aan 'm geraakt.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Trailer voor het 3e seizoen van Starz' Spartacus-serie, nl. Spartacus: Vengeance. Ziet er goed uit, al is het even wennen aan de nieuwe acteur voor de hoofdrol.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Ziet er goed uit! Zo te zien speelt Gannicus naast Crixus en Spartacus ook nog een rol! Nice!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Alleen even wennen aan de nieuwe Spartacus idd.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Wacht met smacht op het officiele tweede deel

Dammmm wat een mega serie

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Nice seizoen 3 komt begin volgend jaar zie ik, vervanger vind ik prima gekozen, weet alleen nog in grote lijnen waar het over ging eigenlijk.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Voor de Vlamingen onder ons. Juist gezien dat de serie vanaf zondag op 2be zal worden uitgezonden.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Je kunt ook gewoon seizoen 2 en 3 kopen (ofzo) toch? Ander moet je steeds een week gaan wachten

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > R.I.P.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

kan er iemand me zeggen waar ik ze kan kopen en hoe duur het is ??

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Het heeft even geduurd, maar nu dan eindelijk aflevering 7 t/m 13 erdoor heen gejaagd in 3 dagen. De aflevering Whore is echt verbluffend mooi. Dat spel met die maskers en de opeenstapeling van intriges rondom de vrouwen waren erg overtuigend neergezet. Verder ook een pluim voor het verrassende Ashur plot, ik dacht echt dat hij op de hand van Solonius was. En Batiatus was ook weer geweldig op dreef met zijn grootheidswaan.

De climax van Spartacus liegt er ook zeker niet om. Een groots bloedbad zorgt voor een fijne ontknoping. Gewoonweg heerlijk om te zien hoe bijna alle hoge prominenten een voor een aan hun eind komen. Jammer dat die feeks Llyithia weet te ontkomen, van de andere kant biedt dit wel genoeg perspectief voor het nieuwe seizoen. Ik wacht met smart op het volgende seizoen, gelukkig toch enkele bekende gezichten in de trailer gezien.

Het moge duidelijk zijn dat Spartacus: Blood and Sand het helemaal heeft waargemaakt voor mij! Wel ontzettend sneu en jammer dat Andy Whitfield onlangs is overleden aan de gevolgen van kanker. Een groots acteur met veel charisma in deze serie, ik zal hem toch wel gaan missen in het volgende seizoen! R.I.P. Andy Whitfield.

valtalor wrote:
kan er iemand me zeggen waar ik ze kan kopen en hoe duur het is ??

Binnenkort eindelijk in NL verkrijgbaar:

bol.com | Spartacus: Blood And Sand - Seizoen 1 (Dvd), Andy Whitfield, John Hannah...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het werd tijd maxcom . Gods of the Arena Blu-ray is inmiddels ook besteld. Whore is werkelijk briljant, damen met Party Favors op afstand mijn favo ep.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

En Spartacus is al hernieuwd voor een derde seizoen (prequel meegeteld dus 4).

Spartacus Renewed for 3rd season

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldig nieuws .

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Gaat toch anders zijn met een nieuwe acteur voor Spartacus...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tuurlijk maar geen dealbreaker. Wen je vanzelf aan, en nou niet echt een serie die leunt op zijn cast. Allemaal best inwisselbaar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk begonnen aan de BD van Gods of the Arena, en heb het wel gemist)

Past Transgressions

Vind het qua stilering wel wat ingehoudener dan Blood and Sand maar overstijgt stilistisch toch nog elke serie. De wisselwerking tussen nudity, blood en geweld blijft wonderbaarlijk goed werken. Vooral de meedogenloze hardheid van de serie blijft erg bijzonder, weinig serie die zoveel durven. Blijft aangenaam opvallend. Erg fijn om de bekende gezichten te zien, de development die ze hebben doorgemaakt voor B&S en ook fijn dat het gewoon de lijn van B&S doorzet. Past Transgressions bestond vooral uit het geheugen opfrissen en lijntjes uitzetten. Na het eind is het iig weer duidelijk dat de hel gaat losbarsten. Wat is deze serie toch tof.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Missio

Wat een briljante episode weer van Jacobson. Als je vergeten was dat Spartacus naast de graphic violence en gratuitous nudity ook nog sterk was in intriges dan weet je het nu wel weer. Zoveel development weer, Batiatus die zijn rol als villain weer bewijst en eer aan doet en dan natuurlijk de neukpartij van Gannicus en Melitta . Heerlijke wisselwerking met de battle tussen Oenomaus en Doctore. Een klein uur vol intriges, seks en geweld. En wat blijft de uitwerking toch grandioos.

Zo'n serie die je vergeet te noemen als je de beste series van dit moment noemt maar als je kijkt weet je weer hoe misplaatst dat is. Briljant dit . Morgen Gods of the Arena afronden.

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

top serie !!!!!!!!

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Iemand enige idee hoe ik aan de dvd, Spartacus Gods of the Arena kan komen, volgens mij niet via bol,com of ik moet ontzettend slecht hebben gekeken???

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik weet niet of je dvdspeler regiovrij is of nog beter dat je een credit card tot je beschikking hebt?

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Naomi Watts wrote:

Ik weet niet of je dvdspeler regiovrij is of nog beter dat je een credit card tot je beschikking hebt?

Ik heb wel via een internetsite zittenkijken, daarvoor heb je idd een creditcard voor nodig maar daar beschik ik helaas niet over. Deze prequel zal over een enige tijd toch wel op DVD uitkomen..? Het lijkt me sterk als dit niet gebeurd...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Duurt wel lang die distributie, bij cdwow.nl hebben ze wel de Regio 1 dvd.

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

volgende maand e2... kijk er al naar uit

valtalor

• 86 messages
  • 144 votes

wanneer komt gods of the arena op dvd uit

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.