VHS
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Gisteren met wat leuke tapes thuis gekomen. Vooral blij met de VCD release van Black Emmanuelle 2!

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Vandaag dit boek ontvangen.
Heel veel afbeeldingen erin en ik krijg zin om deze UK tapes te gaan verzamelen, maar dat wordt enorm prijzig, vrees ik.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Cool, wou dat er ook zo'n boek over laserdiscs was. Misschien zelf maar eens maken. 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Cool, wou dat er ook zo'n boek over laserdiscs was. Misschien zelf maar eens maken.
Je hebt in ieder geval materiaal genoeg!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Dat zijn alle afbeeldingen van de video nasties? Erg vet! Grappig toch hoe meer mensen tegen iets zijn, hoe populairder iets wordt
Waar gekocht?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Vie ebay. Hier kan je hem ook kopen: The Art of the Nasty: Amazon.co.uk: Marc Morris, Nigel Wingrove: Books
Een erg leuk boek met alle afbeeldingen van de video nasties en nog veel meer afbeeldingen van andere horror en cultfilms.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Vandaag dit boek ontvangen.
Heel veel afbeeldingen erin en ik krijg zin om deze UK tapes te gaan verzamelen, maar dat wordt enorm prijzig, vrees ik.
UK pre-cert tapes zijn volgens mij inderdaad meest fanatiek verzamelde tapes ter wereld. Duitsers en Italianen willen soms ook nog wel honderden euro's voor een tape vragen, maar die Engelsen... De duurste is één van de twee Gestapo's Last Orgy uitgaven (ik weet even niet uit mijn hoofd welke) en dan praten we over meer dan 1000 pound (of wat een gek er voor geeft uiteraard...)
misschien interessant om een toppic over te startten op Cinehound, iets als "wat is de duurste tape die jullie ooit op eBay hebben zien gaan" bijvoorbeeld....
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Gisteren een paar tapes gevonden. Wat jaren '90 troep, een muziektape en (eindelijk) een Friday the 13th huurtape!

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wil dat boek misschien wel bestellen. Hier trouwens een van de duurste laserdiscs for sale.
Denk niet dat hij dat er voor krijgt....
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
hangt een beetje van de transformers verzamelaar/fanbase af misschien, ik ben daar niet bekend mee, maar daar zullen toch wel veel dertigers tussen zitten met nostalgia en een dikke geldbuidel 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kan je 'm hier voor $150 kopen. 
En ook deze koper vraagt vaak het dubbele van wat de discs echt doen al je ze gewoon vanaf $1 begint te veilen op ebay.
Erg verneukeratief die 'buy it now' vraagprijzen, slaan vaak nergens op (soms ook veel te laag, gelukkig). Zal met VHS toch niet anders zijn.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Tja, je kan maar proberen zeker, er moet maar één (rijke) zot zijn...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Denk dat deze meer kans heeft de duurste te zijn.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Ik heb ook al Vhs films weten verkopen op Pre Certification.Uk voor prijzen tot £1500. Waanzinnig!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Denk dat de juiste titels over een jaar of 10 veel meer waard zullen zijn, maar de meeste zullen zakken, tenzij ze nog gloed nieuw zijn.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Kon je nu maar een jaar of 15-20 terug in de tijd gaan en al deze titels opkopen.... en dan Back to the Future 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Enkele tapes gevonden; de eerste afbeelding zijn ex-rentals en de tweede afbeelding zijn sell-troughs.

En tussen de tapes vond ik dit:
Limited 3-disc Dvd edition of Suspiria

beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
hey een Doug McClure film! "you may know him from films like The People that Time Forgot"
altijd cool
Super Monsters is ook een erg fijne tape, een re-edit van alle eerdere Gamera films.
mooie vangst weer Bruce!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
heb wat VHS foto's geplaatst in het PA toppic
Film >> Genres en landen >> Apocalyptische en post-apocalyptische films
ook een klein want-listje daar, misschien kan iemand daar nog mee helpen...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Gisteren een stapeltje horror tapes gevonden. Zitten wat leuke films tussen!

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
zedenbrigade!!!
geweldige vondst
neem aan dat die belangrijk voor je eigen collectie is, maar als je em ooit weg wilt doen...
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
zedenbrigade!!!
geweldige vondst
neem aan dat die belangrijk voor je eigen collectie is, maar als je em ooit weg wilt doen...
Als ik deze in de toekomst weg doe, is ie voor jou!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
goed om te horen, zeer benieuwd naar de film en deze tape is de enige versie met subs die ik kan lezen...
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Weer enkele aanwinsten. Psycho From Texas is een Video2000 band en de andere 8 zijn UK tapes.
De laatste tijd krijg ik enorm veel zin om al de UK nasties te kopen!

beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
WoW
Fantastisch is een understatement hier!!
Mocht je ooit genoeg krijgen van die Franco tape... (ja, ik ben weer jaloers
)