VHS
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Dit boek vandaag binnen gekregen!
Bij de films die op vhs zijn verschenen staat er een V.

Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Heb die ook, erg leuk boek! Vind hem persoonlijk iets te negatief tegenover sommige films, maar zeker leuk om soms eens door te bladeren.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Inderdaad een erg leuk boek. Ook al staat het wat negatief tegenover sommige films, dat weerhoudt mij niet om deze te zien!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Tijdje terug een rondje gedaan en vergeten de foto's te plaatsen:

stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Via Marktplaats een leuke slag kunnen slaan!

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Ik had de advertentie zien staan, maar aangezien ik al de tapes heb (behalve Faceless en Haine), niet op geboden natuurlijk.
Mooie aanwinsten Stephan!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
I heb alleen Mutant, maar daar zal FatMike heel blij mee zijn! 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
leuke tapes Stephan!
vergat bijna ook nog even mijn laatste aanwinsten hier te tonen

FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Super Steef!!!! Mutant voor FatMike.....YES!!!!!!!!!!!!!!
Beavis.....De laatste jaws!!!! Moooooi!
De rest van jullie tapes trouwens ook!!!!!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Al een tijdje niets meer geplaatste en ik heb ook niet zoveel meer gehaald, maar alsnog even een update:

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vooral erg blij met die Paranormal Activity tape. Is nergens te koop geweest, enkel gebruikt als promotietape, ter promotie van de film en het medium VHS 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Ziet er naar uit dat het VHS verzamelen bij de meeste users een beetje plat ligt. Zelf heb ik wat tapes gekregen van FatMike (die van mij nog wel meer "per ongeluk" dubbel mag kopen) en een paar gevonden!
Van FatMike:

Van mijzelf:

Ben vooral blij met die Video Plus tape en de Britse pre-cert van The Wicker Man!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
heb Movie Center videotheek aan de Overtoom weer eens een bezoekje gebracht. VHS ex-rentals hadden ze niet meer, maar de eigenaar is echt een aardige vent, mocht dit keer alles uit de bakken pakken wat ik wou hebben, en toen het even rustig was mocht ik zelfs even meneden in het magazijn neuzen. Dus, tip, gaat daar heen en koop die laatste pareltjes weg! 
dit heb ik meegenomen:

stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Mooie tapes. Vooral die Forbidden Asia ziet er erg lekker uit! 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dank
als ik het me goed herinner dan is die Tiger Cage film de enige release wereldwijd die echt helemaal uncut is... er kwam iig eens iets over langs op Cinehound dat het best een bijzondere tape is...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Het heeft even geduurt, maar toch weer wat leuk spul gevonden!

Ben vooral blij met The Fuller Report. Een Italiaanse spionagefilm uit 1968!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vandaag langs een videotheek bij mij in de buurt gegaan die nog een heel hoop had liggen op zolder, naar mijn verrassing. Gelijk wat meegenomen natuurlijk.
]

stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Zitten aardig wat leuke titels tussen. Reform School Girls, The Blob, Bodycount en Operation Paratrooper (die ik lekker fout vond) zijn allemaal top!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Vandaag naar een loodsverkoop geweest en met 17 toffe tapes thuisgekomen!

Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Blijft lachen dit topic. ik realiseer me plots weer hoeveel ik in die videotheektijd gezien heb, en hoe weinig ik nog van die films weet (en dus niet gestemd heb).
Titels als Cage, Fist Fighter, Angel Town....... die hebben allemaal wel een keer of drie hier thuisgelegen, maar waar ze over gaan? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
White Fire kan ik me nog goed herinneren, de hoes dan, die was ook een stuk beter dan de film. 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
heeft iemand "de tijger van anatolië" (eagle6) op VHS?
zou em graag ruilen of overkopen!!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Ik niet, maar als ik hem vind is ie voor jou.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dan hoop ik dat je snel weer een vergeten videotheek weet op te duiken! 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Tis al weer een tijd geleden dat ik zoiets vond. Blijkbaar heb ik toch echt de laatste gevonden vorig jaar.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vroeger heel veel verzameld, tot de Dvd uitkwam. Sommige weggeven of verkocht. Wat er nog over is al gepost.
Stiekem toch een beetje trots op wat ik toen had. Nu staan ze maar stof te happen in mijn kamer. Geen idee hoe ik ze kwijt kan, misschien zijn er tips? Verkopen, recyclen (weggooien) of anders...?

Zitten een paar leuke titels tussen, al zeg ik het zelf 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Zou graag wat van je willen kopen, maar er zit niet veel interessants tussen
Zou je aanraden dit naar een kringloop te brengen, want verkopen zal erg moeilijk gaan.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7362 votes
Erg leuk voor de videoliefhebbers onder ons, een 3-disc editie over de beruchte video nasties, heb deze meteen besteld.
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/15903775/Video-Nasties-The-Definitive-Guide/Product.html