• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

VHS

SDVB

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ook ik ben een VHS fan en sinds pasweer een goede recorder gekocht met dozen vol banden, vooral cult horror, waarvan ik er te weinig van heb en moeilijk te krijgen/kopen is. Ik ben op zoek naar de volgende VHS titels:

The Toolbox Murder(1978) NL ondertiteld

Zombie 2 Nl ondertiteld.

Bloody Birthday(1981) NL ondertiteld

Flight 90 Disaster(1984) Nl ondertiteld

Silvers Strand (1995) NL ondertiteld

Heb stad en land en marktplaats af gezocht. Misschien kunnen jullie me helpen ? Ieder geval bij voorbaat dank !

Met vriendelijke groet.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Ok...daar gaan alle afbeeldingen. Fuck Photobucket...heeft iemand nog ideeën om dit topic te redden?

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Erg spijtig...ook 90% van mijn foto's zijn hier verdwenen...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

zombie wrote:

Ok...daar gaan alle afbeeldingen. Fuck Photobucket...heeft iemand nog ideeën om dit topic te redden?

Inloggen op Photobucket, foto's downloaden en ergens anders uploaden?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hmm, ik heb volgens mij wel een workaround gevonden:

klik op de afbeelding rechts => open afbeelding in nieuw tabblad

dat opent (bijvoorbeeld) https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i1356.photobucket.com/albums/q733/VHStapies/Body_web_zps4azom5kx.jpg

Kopieer daarvan het http://i1356.photobucket.com/albums/q733/VHStapies/Body_web_zps4azom5kx.jpg en geef dat in een nieuw tabblad in

Dan krijg je nog altijd de Please update your account bla bla bla afbeelding

Vernieuw de pagina (via ctrl + F5) => afbeelding laadt

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Metalfist,

Ik geloof niet dat ik uit de voeten kan met de workaround.

Ik zou in principe nog wel wat foto's via een andere site willen uploaden, maar ik kan de berichten niet meer editen in moviemeter.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

http://i.imgur.com/GVm2kFl.jpg

Vandaag voor €0.25 per stuk gevonden op een marktje. Zal vast niet zo bijzonder zijn qua waarde, maar wel geinig om te hebben.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Die Terror Zone tapes zijn altijd wel leuk om te kijken...helaas is de kwaliteit meestal erg matig. En Death Flash is zeker cool

Voor VHS tapes ga naar de kringloop Rijswijk { Plaspoelpolder} genoeg keus voor de verzamelaar.Eigenaar melde dat er nog zo`n 20.000 tapes in opslag liggen en vult met regelmaat aan.Een echt walhalla voor de verzamelaar en voor de prijs hoef je het niet te laten 50 euroct per band.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Kringloopwinkels in mijn regio nemen geen VHS banden aan en zo ja, dan gaan ze meteen naar de afvalcontainer. (HiFi-apparatuur is ook al uit den boze...)

Hallo allemaal, ik weet niet of het hier mag of kan maar ik ben al hele poos bezig om serie compleet te krijgen van de Action Collection reeks!! Is er iemand die nog wat heeft en er niks mee doet je zou mij er erg mee helpen!!

De volgende nummers zoek ik nog

41 44 46 47 49 50 51 52 54 57 59 63 en 64

Ik hoor het graag!!

Mvg

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedoel je die reeks met rode hoezen? Ik heb er daar volgens mij nog een paar van liggen maar durf geen nummers te noemen. Lethal Weapon 2 is een titel die ik uit mijn hoofd weet maar zal morgen eens kijken

Inderdaad die bedoel ik! Lethal weapon 2 heb ik al!! Maar heel fijn dat je ff voor me wilt kijken

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Iemand hier interesse in de VHS van Killing Cars? Geen al te goede film, maar dat terzijde

Vhs_Freak

• 12 messages
  • 0 votes

Daar ik ruimte nodig heb stop ik met m,n verzameling van Vhs Ex-Rentals. Voor diegene die wat zoekt op dit gebied.

Even naar Faceboekie zoeken onder groepen naar: The Dutch Vhs Ex-Rental Place

Groetjes,

Vhs Freak.

Vhs_Freak

• 12 messages
  • 0 votes

Daar ik ruimte nodig heb stop ik met m,n verzameling van Vhs Ex-Rental tapes. Voor diegene die wat zoekt op dit gebied.

Even naar groepen op Facebook en zoeken naar de naam:

The Dutch Vhs Ex-Rental Horror Place

Groetjes,

Vhs Freak.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Op marktplaats zie ik nu een ex-rental vhs staan, waar al 200 (!!!) Euro op geboden is! Nou!

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Ramon K wrote:

Op marktplaats zie ik nu een ex-rental vhs staan, waar al 200 (!!!) Euro op geboden is! Nou!

Dat gebeurde enkele jaren geleden wel meer...heb Cannibal Holocaust 2X verkocht voor 500€ per stuk

olano

• 138 messages
  • 432 votes

Quido wrote:

Zit er nog iets interessants aan NL/Vlaamse titels tussen ? Ik heb veel, maar wie weet ...

Hoi Quido, ik ben na een hele tijd terug (paar jaar). Heb je nog altijd zoveel NL titels? Wat zijn de laatste aanwinsten en aanbevolen titels?

ichi

• 788 messages
  • 7208 votes

Heb nog redelijk wat vhs liggen - ik kan foto's mailen naar geïnteresseerden. In de regel 5 euro per stuk, uitzonderingen daargelaten...

Zo uit de lossen pols...

Escape From New York (Embassy)

Paar ex-rentals uit Australië (oa Worm Eaters)

Dances Sacred and Profane (NL tape!)

Wat wazige bootlegs (Parc Video, en dat Bahrein bootleg label - met El Topo en Holy Mountain)

Stuk of tien Vestron tapes (oa Prince of Darkness, Reanimator, Night Stalker)

Redemption en andere UK tapes

Movies Select NL (oa Colour me Blood Red, Deadly Weapons)

Arrow tapes, CNR,

Stuk of wat VFP (oa Little Girl Who lives down the lane)

Opening of Misty Beethoven (NL tape)

Etcccccetra...

Foto's kan ik liefhebbers via de mail sturen. Ik heb de know how niet om dat hier te plaatsen. En ik moet de kiekjes nog schieten. Stuur een pm bij interesse!

Marco

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

pm

Bollieke

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo. Ik heb nog zo'n 200 titels liggen. Iemand interesse? Laat maar iets weten.

judaz

• 21 messages
  • 72 votes

Ik ben ook steeds opzoek naar rental tapes. E-mail = [email protected]

judaz

• 21 messages
  • 72 votes

Bollieke wrote:

Hallo. Ik heb nog zo'n 200 titels liggen. Iemand interesse? Laat maar iets weten.

je mag mij altijd foto’s mailen op [email protected]

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

judaz wrote:

Ik ben ook steeds opzoek naar rental tapes. E-mail = [email protected]

Ik heb eventueel Knabbel en Babbel liggen (één van de eerste uitgaves) op VHS

DEKNINJA

• 3 messages
  • 0 votes

zombie wrote:

Ik zit in mijn ninja-fase

Ik vraag mij af of er nog meer van die dubbel tapes bestaan.

jazeker

DEKNINJA

• 3 messages
  • 0 votes

Ik zoek nog Ninja tapes.. iemand die iets te koop hebt?

DEKNINJA

• 3 messages
  • 0 votes

Bollieke wrote:

heb je ninja tapes?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.