• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

VHS

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Nog een deel van mijn collectie:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Chainsaw wrote:

Blijft een leuke sub-hobby, die oude videobanden. Hoewel ik

(afbeelding)

Welke film op MM is Nightmare in die rode Colombia hoes, bovenste foto?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ah bedankt, het gemiddelde klopt met mijn beleving. Dan mag er een alternatieve titel bij toegevoegd worden. En dan te bedenken dat die films p.st. tussen de 100 en 250 gulden gekost hebben voor de rental ... Eigenlijk niet eens zo heel lang geleden,

tot 1998 ofzo.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Vandaag naar een rommelmarkt geweest. Moest daarvoor helemaal naar Zwolle. Dik een uur in de trein heen en een uur terug. En dat alles voor maar één VHS tape!

(afbeelding)

Gelukkig is het wel de promo-tape van Flash Gordon!

Hier nog wat prachtstukjes uit mijn collectie:

(afbeelding)

(afbeelding)

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Aah, die tape van Xtro , als je die ooit wegdoet

Ik ben ook al regelmatig meer dan 100 km gereden met de auto om dan bijna niets te vinden, dat hoort erbij!

Hier zijn nog leuke Vhsjes te koop: Rare original and official Dutch Vhs tapes [ PAL ] : MIDNIGHT VIDEO - midnight1.com, maar die prijzen!

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Ik weet dat het erbij hoort, maar ik had in ieder geval op iets meer tapes gehoopt. Het aanbod was namelijk erg slecht. Drie standhouders hadden maar tapes en twee daarvan hadden een klein doosje met kindervideos. Gelukkig dus de derde met Flash Gordon.

Ach ja, morgen ben ik vrij en ga ik weer een stukje rijden!

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Succes!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Kunnen jullie die foto's niet eerst eens een beetje verkleinen?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Normaal ben ik daar ook een voorstander van, maar vreemd genoeg kan het me hier absoluut niet storen .

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Die foto's passen perfect, enkel als je erop klikt worden ze vergroot.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Bedankt voor het aanbod, maar ik ga de andere kant van Nederland op. Kom dus helaas niet in het groene hart!

Erwinner wrote:

Star Trek :A new World (1987) staat niet op MM??

Is de pilot van de serie Star Trek: The Next Generation.

"Star Trek: The Next Generation" Encounter at Farpoint (1987) - imdb.com

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ja, maar ze moeten wel allemaal ingeladen worden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ja, maar ze moeten wel allemaal ingeladen worden.

Neem dan ook eens een keer adsl.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Mooie banden weer. Zal morgen ook nog wat fotos maken maar ik heb er vandaag geen zin meer in.

@ bruce: Jij had toch destijds ook je collectie weggedaan of vergis ik mij nu ? Zal je nu dan wel spijt van hebben.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik ga morgen ook nog eens even een rondje rijden voor wat tapes. Zijn hier bij de lokale kringlopen nu €0,25 per stuk. Dan neem ik eigenlijk alles wel mee.

Die hoes van The Deadly Spawn op Video For Pleasure blijft prachtig! Die vhs van The Demon en die van Nightmare pas nog gekocht, zullen de komende week wel binnen komen.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Ja, ik had qua horror/SF een duizendtal tapes, maar toen de dvd in opgang was heb ik ze bijna allemaal verkocht . Nu dus terug begonnen en heb toch weer een aardige collectie.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

brucecampbell wrote:

Ja, ik had qua horror/SF een duizendtal tapes, maar toen de dvd in opgang was heb ik ze bijna allemaal verkocht . Nu dus terug begonnen en heb toch weer een aardige collectie.

Jij hebt ook altijd het grootste geluk in het vinden van tapes. Vorige week nog zoiets meegemaakt. We konden tussen 2 plaatsen kiezen om naar vhs te zoeken. Ik dus voor een plaats gekozen, was de kringloop daar niet meer aanwezig. De dag erna krijg ik te horen dat er op de andere locatie honderden, zo niet nog meer tapes lagen. Heb ik weer.....

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

In principe zou je elke dag naar de kringloop moeten gaan, maar dat is niet echt realistisch. Soms moet je gewoon geluk hebben, en op de plaatsen waar je het minst verwacht vind je soms het meest.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Ik heb diverse routes, die ik om de week afloop.

Zo lukt het me om in één maand een stuk of 12 kringloop winkels te bezoeken. Daar zitten enkele zeer kleine tussen, maar die hebben inderdaad soms prachtig spul.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ben ook blij dat ik de meest interessante videobanden niet heb verkocht. De meeste koopvideo's gingen de deur uit, maar die leuke ex-rental tapes (met vaak erg leuke hoezen) zijn gelukkig nog hier. En het blijft leuk om af en toe een kringloopwinkel (of een oude, kleine videotheek) binnen te stappen en iets interessants tegen te komen.

En zeker die Elm Street reeks blijft een grote trots. Ben zelfs blijer met die ex-rental videobanden dan met de DVD's van de serie.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Hey wat een leuk topic! Geinig ook dat ik op de foto's van BruceCampbell en Chainsaw wat van mijn eigen tapes zie staan.

Ik vind VHS ook nog steeds wel wat hebben, ik koop het weliswaar niet vaak meer, maar vind het ook wel leuk om zo eens in de zoveel tijd een rommelmarkt af te lopen of een kringloopwinkeltje binnen te gaan en wat leuke tape(s) zie liggen, die coverart en dat geluid en aanzicht wat de film na al die jaren heeft gekregen (krakerig en wazig) heeft vreemd genoeg ook wat, vooral als het een oude horror, slasher of exploitation filmpje beterft. Vond het vroeger ook altijd wel leuk om in die oude obscure stoffige kelders van videotheek(jes) rond te zwerven. Ik ben destijds (met de inkomst van de dvd) ook nog lang door blijven kopen voor ik overstapte. Helaas heb ik nooit echt veel tijd gehad om nog veel leuks mee te nemen want op een dag hadden de meeste het allemaal weggepleurt. Tegenwoordig vind ik er ook niets meer aan om er binnen rond te lopen want er hangt totaal geen sfeer meer. Of ik wordt met mijn 18 lengtes gewoon een oude lul, dat kan ook natuurlijk.

Maar goed, zal binnenkort ook even wat foto's uit mijn collectie plaatsen, er staan er wel wat op mijn pc, maar die zijn heel onduidelijk...

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Net terug van mijn jacht op tapes. Ik ben 4 uur onderweg geweest en heb 12 tapes gevonden.

(afbeelding)

Vooral de Zardoz ex-rental en Young Warriors springen eruit!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1736 votes

Waar kan je die oude Tapes allemaal Vinden?

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

clockwork72 wrote:

Waar kan je die oude Tapes allemaal Vinden?

Overal waar je tweedehands spullen kan kopen. Dus rommelmarkten, kringloopwinkels en tweedehandswinkels. Maar ook op marktplaats en ebay, alleen zijn ze daar een stuk duurder!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1736 votes

Aha.. ik wil ook wel zo'n verzameling proberen te beginnen maar me ouders zeggen dan vast dat ik die oude rommel beter niet kan kopen maar ik ga binnenkort ook even op zoek naar Tapes

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Je moet wel erg veel geduld en tijd hebben, want je zal niet altijd iets leuks vinden. Meestal moet je eerst rijen vol met kindervideos en koopvideos doorspitten wil je een interessante videoband vinden.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Leuke vangst Stephan! Vooral die van Zardoz en Young Warriors!

Doe zo voort!

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

brucecampbell wrote:

Leuke vangst Stephan! Vooral die van Zardoz!

Doe zo voort!

Bedankt.. Ik kom er alleen net achter dat die Bud Spencer tape (een koopvideo) niet de goede film heeft, hoewel de sticker op de tape wel klopt. De film die erop staat is The Clones of Bruce Lee, wat op zich geen probleem is..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.