VHS
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Een hele stapel Warner Home Video's, ze zijn allemaal in perfecte conditie, alsof ze nooit zijn verhuurd.

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is dat eigenlijk iets speciaals, die Warner Home Video's? Ik heb er eentje van Police Academy maar het zijn zo'n rare hoezen vergeleken met een gewone VHS hoes.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Speciaal zijn ze niet echt, maar ik vind ze wel iets hebben op voorwaarde dat ze in de originele dozen zitten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als ik deze zo zie, snap ik waarom ik vroeger ook heleboel niet gehuurd heb. 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
wow, zitten er echt weer een paar tussen die ik graag zelf gevonden had!
Survival Zone is de PA-film toch? als je die weg gaat doen dan...
scans van Bloodstone, Gold Wing, Born to Kill, de smokkellijn, tovenaar uit de fles en de tape helemaal links boven naast kommando leopard zijn ook zeer welkom, geloof dat ik die niet eerder heb gezien
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Da's een coole set! Nightmare City, Cannibal Girls ne forest of fear. Geweldig.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Bedankt, ik ben erg blij met deze tapes!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
a candle for the devil, spasmo en ook countess dracula een beetje, zijn zeer gewilde Nederlandse tapes!! echte verzamelobjectjes dus. Nog even en je verzameling kan echt niet meer stuk!! gefeliciteerd met deze nieuwe vondsten dus
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Bedankt! Ik ben nog in blijde verwachting van enkele andere tapes!!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Mooie tapes weer. Zelf ben ik momenteel enorm het koren van het kaf aan het scheiden, want ik wil toch echt alleen de mooie tapes houden en niet elke huurtape die ik vind (in mijn beperkte ruimte) bewaren!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Bij mij net hetzelfde. Ik verkoop heel veel tapes waarmee ik andere, zeldzamere koop.
Verkoop jij er ook Stephan?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Er zitten niet echt tapes tussen die zeer gewild zijn. Het zijn leuke jaren '80 actiefilms, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op huurtapes van Nemesis of T-Force! 
Misschien dat ik ze voor 2 euro probeer te verkopen via marktplaats, maak ik in ieder geval nog wat winst!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Je weet nooit hoor. Zolang de films niet op dvd zijn zullen er altijd kopers zijn.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
VHS in 2010 
Het valt me wel wederom op hoeveel cooler het artwork doorgaans was. Er zitten geweldige covers tussen.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Er zitten niet echt tapes tussen die zeer gewild zijn. Het zijn leuke jaren '80 actiefilms, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op huurtapes van Nemesis of T-Force! 
Misschien dat ik ze voor 2 euro probeer te verkopen via marktplaats, maak ik in ieder geval nog wat winst!
als er dingen tussen zitten die verwant zijn aan het fantasy en/of post-apocalypse genre ben ik ook altijd nog wel geinteresseerd 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
als er dingen tussen zitten die verwant zijn aan het fantasy en/of post-apocalypse genre ben ik ook altijd nog wel geinteresseerd
Naast die verknipte Dead End Drive In, heb ik ook nog een film die The Survivalist heet! Staat nog niet op MM, maar ik denk dat die film ook wel in jouw straatje zit.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
@ brucecampbell: zitten daar geen video nasties tussen? Forest of Fear (of is dit de NL-uitgave?), Cannibal Apocalypse? Erg cool, vooral omdat ik net alle trailers op de Video Nasteis docu dvd aan het checken ben.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
@stephan73 survivalist heb ik al dubbel
maar er zijn er toch nog best wel een paar die ik nog moet en in principe niet zo zeldzaam zouden moeten zijn.
hier nog het kleine wensenlijstje dat ik eerder in het post-apocalypse toppic had geplaatst (en dat je daar ook al had gezien)
ik heb wel nog een lijstje met titels waar ik de vhs van zoek:
escape from paradise Fuga dal paradiso (1989) - IMDb
Prayer of the Rollerboys (1991)
dead man walking Dead Man Walking (1988) - IMDb
Last Border - Viimeisellä Rajalla, The (1993)
empire of ash 2 Empire of Ash (1988) - IMDb
empire of ash Empire of Ash III (1989) - IMDb
en nog een beter exemplaar van escape from the bronx
+ all het andere dat ik nog niet heb uiteraard...
ook van wizards of the lost kingdom zoek ik nog een beter exemplaar
sword & sorcery titels als Ironmaster en de Onoverwinnelijke Barbaar zoek ik ook nog een betere versie van (maar als je die hebt zul je die vast niet weg doen!) en er zijn misschien nog wel enkele titels die ik niet heb, zeker als je het genre ruimer trekt naar Russische sprookjes of Chinese Wuxia bijvoorbeeld...
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
@ brucecampbell: zitten daar geen video nasties tussen? Forest of Fear (of is dit de NL-uitgave?), Cannibal Apocalypse? Erg cool, vooral omdat ik net alle trailers op de Video Nasteis docu dvd aan het checken ben.
Dit zijn allemaal Nederlandse uitgaven, behalve Nightmare City en Bird With The Crystal Plumage, dat zijn Belgische uitgaven.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Oké, desalniettemin zijn het pareltjes 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Ik heb wel enkele nasties, je kan ze zien enkele foto's terug.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik zie ze ja. Geweldig. Waar heb je die gevonden?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes