• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.982 votes
Profile

VHS

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Ik moet hem nog zien, maar wie weet kunnen we daarna een dealtje sluiten

Er zaten nog wat films tussen, zoals Bloody Sun uit 1974 (Miracle Video) en wat kleine tapes waaronder Jungle Wolf, The Mad Dog Murderer, Eye of the Eagle II, Soldiers Revenge & Striking Back.

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

zombie wrote:

Ik heb wel wat extra betaald, want dat was het inderdaad meer dan waard (en Mike is een aardige goser). Er zit ook nog een stapeltje Betamax bij, dus nu moet ik nog een speler scoren

Er zitten wel weer wat geweldige titels tussen, zoals 'De Doden Straal' (Laserblast) , Seizure, The Church en 1990: The Bronx Warriors ...en nog 696 titels.

Maar de meeste mensen (met Blu-ray spelers) verklaren mij voor gek

Voor gek verklaren? No way! Not me!echt een super " vangst".

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

halen jullie nog wel eens wat bij bv een kringloop aan VHS tapes? Ik kom steeds meer tot de ontdekking dat zelfs kringloopwinkels ze niet meer accepteren :S

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

arivhs wrote:

halen jullie nog wel eens wat bij bv een kringloop aan VHS tapes? Ik kom steeds meer tot de ontdekking dat zelfs kringloopwinkels ze niet meer accepteren :S

Hier in Rotterdam doen een paar kringloopwinkels er nog wel aan, waarvan er 1tje heel goed gaat. Zij verkopen ze voor 10 cent per stuk en deze worden ook weer terug gebracht (net een hele goedkope videotheek). Maar er zijn meer verzamelaars, zoals ik, dus helaas vind ik maar 1 op de 6 bezoekjes iets aardigs. Ook op de markt in Rotterdam vind ik zo nu en dan wel iets...maar dat is ook alweer bijna een jaar geleden voor het laatst.

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

Das wel ok! Ik heb de laatste tijd veel kringloopwinkels bezocht meer in het Noorden maar een heleboel zijn er mee gekapt. Enige wat ik meestal tegenkom is heel veel disney vhs. Niet echt mijn ding haha

Misschien toch eens kijken op een vlooienmarkt in de buurt of dat wat opbreng. Koninginnedag was ook helaas 3 x niks.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

In het Noorden zitten volgens mij ook een paar fanatieke verzamelaars, dus misschien dat zij alles voor je neus weg kapen

Ik ging vroeger vaak naar de veilinghallen in Eelde, daar heb ik ook wat leuke tapes gekocht. Koninginnedag in Zuid Hoorn was toen ook een groot succes...maar misschien is dat nu niet meer zo boeiend.

Tegenwoordig heb je meer geluk op het internet...

Explosion

• 22 messages
  • 22 votes

Zijn er nog VHS Verzamelaars die weten of er in Zeeland nog goeie plekken zijn om te kijken voor tapes?

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Weer wat toffe tapes erbij

(afbeelding)

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

nice zombie! Congratz!

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Thanks arivhs, ik wordt zelf erg blij van deze tapes (American Wardog spant de kroon)

Heb jij nog leuke films op VHS kunnen vinden of misschien gewoon een greep uit je collectie. Ga je voor Vestron tapes of heb je een genre wat je verzameld?

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

laatste tijd heb ik wel een aantal supernice tapes gevonden tis misschien niet veel maar een aantal vind ik toch quality over quantity.

Meeste wat ik echt verzamel zijn toch wel euroaction, post apocalypse maar ook horror met name giallo tapes. Helaas kom ik giallo tapes weinig tegen bij voorheen genoemde kringloop e.d. en kunnen ze best prijzig zijn qua verzamelobject waarde.

Ik ga wel vooral voor wat ik leuk vind, niet specifiek ofzo, en ik hoop wellicht wat te kunnen ruilen ook met mede-verzamelaars.

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

tapes van afgelopen paar weken:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

deel twee:

(afbeelding)

(afbeelding)

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

nou die dragon, kingdom of spider en cyborg mag je met mij ruilen hoor, erg coole tapes!!

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Dragon ziet er inderdaad te gek uit! Net als Overkill, Gorath & Curse of the Vampire. En die Teddy Page films ontbreken ook nog in mijn verzameling. Mooie stapel tapes zo (zeker voor een paar weken).

Dokkumhorror

• 8 messages
  • 0 votes

Heb mijn inlog gegevens maar weer eens opgevraagd !!

Goed te zien dat er veel NL verzamelaars zijn !

ik heb wat tapes op Ebay staan die aflopen vandaag ..

Misschien dat er Nederlanders zijn die ze hier in NL willen houden !

- ebay.nl

Dokkumhorror

• 8 messages
  • 0 votes

Die Curse of the vampire is zeldzaam , pas de 2e keer na dat ik hem zie !

De eerste keer was mijn eigen gelukkig

Dokkumhorror

• 8 messages
  • 0 votes

zombie wrote:

Weer wat toffe tapes erbij

(afbeelding)

Die komen me bekend voor Juul !!

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Dokkumhorror wrote:

Die komen me bekend voor Juul !!

Ehm...ken ik jou? Jij woont toch al lang niet meer in Dokkum?

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

Thnx beavis,zombie en Dokkumhorror!

Twin Video is een behoorlijk zeldzaam label voor zover ik weet (nagevraagd bij andere fora) en ook de Mike Hunter Benelux (Curse of the Vampire).

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

nog een vondst:

(afbeelding)

bovenste 3 video screen

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

arivhs wrote:

(afbeelding)

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie

Deze mocht ik van de videotheek houden (na aanvraag uiteraard), omdat ik hem al minstens 10x had gehuurd, en ik was de enige. Een half jaar later heb ik ook het derde deel mogen meenemen. Ik weet nog dat ik er erg trots op was!

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

haha blijft ook een leuke film om te kijken!!

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Wooden Coat heb ik ook deze maand op de kop getikt

Ninja Mission vond ik erg vermakelijk. Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk Godfrey Ho pulp op de plank te krijgen, maar de mooiste tape lijkt me die Iron Angels.

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

Zeker Godfrey Ho en Joseph Lai altijd leuk. Ik heb Ninja the Violent Sorceror vroeger echt onzettend vaak gekeken dat was echt mijn favoriet. Beetje Ninja meets Mr Vampire. De Hafbo releases zijn altijd wel lekker kleurrijk. En ik heb nog zo'n mooie dubbelband.

Lennon

• 278 messages
  • 244 votes

Hallo allemaal.

Ik lees dit topic nu voor t eerst, maar zie dat er nog best belangstelling is voor VHS.

Ik heb zeker een verhuis doos vol met allerlei films. Ik zie dat er hier vooral veel obscure worden gescoord, maar wie weet zit er iets tussen.

Wie heeft er interesse om een doos vol met VHS voor een leuk prijsje op te halen? Ik zie liever dat ze ergens terecht komen waar ze nog iets betekenen dan in de Kringloop winkel waar het staat te verstoffen.

Een PBtje mijn kant op, en we gaan effe kijken wat er eventueel mogelijk is.

rkdev

• 216 messages
  • 610 votes

Bij mij geldt het hetzelfde. Heb wel vooral blockbusters.

Stuur maar PB.

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

Heel wat toffe tapes gekocht, dit zijn de mooiste:

(afbeelding)

arivhs

• 40 messages
  • 0 votes

iemand enig idee hoe t zit met castle of freaks? Ken deze alleen op 1st gen Sunrise tapes(?)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.