- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nog even een beetje reclame voor quiz op de chat van zondag. Zodat er misschien ook wat nieuwe mensen aanschuiven aanstaande zondag.
In totaal inmiddels 56 vragen. Misschien maak ik er zestig of anders gooi ik er nog een paar uit en worden het er 50.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Straks om 20:15 een nieuwe quiz. Dus doe allemaal mee 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nog even ere wie ere toekomt
The One Ring begon ijzersterk en gaf die voorsprong niet meer uit handen al werd het nog even spannend.
One Ring 26
Jay Lunar 16
Co 13
Starbright Boy 9
JustinW 8
Ramon 6
DieGo 4
Chevy 4
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Toch wel weer een leuke quiz, en nogmaals bedankt TImbo 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Net een stapje te hoog voor mij. Hoe snel er geantwoord wordt is absurd.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
The One Ring is inderdaad meesterlijk snel, maar bij de prive vragen kan je toch wel behoorlijk wat punten sprokkelen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mijn complimenten ook aan Timbo, die altijd wel leuke en originele vragen weet te bedenken.
Zoals beloofd zal ik binnenkort ook een quiz maken. Ik vermoed voor over twee weken.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Das fijn om te horen, ik zou ook wel eens iets willen proberen, maar zo gevarieerd als Timbo 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Je komt als er een quiz is op zondagavond naar de moviemeter chat. En daar is dan een online quiz.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Mijn complimenten ook aan Timbo, die altijd wel leuke en originele vragen weet te bedenken.
Zoals beloofd zal ik binnenkort ook een quiz maken. Ik vermoed voor over twee weken.
Als je er echt voor gaat zitten en wat in boeken en artikelen begint te lezen komen er vanzelf leuke anekdotes of vragen naar boven.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
En waar moet ik die moviemeter chat dan vinden? Dit staat bij mij niet in de kantlijn.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Die stond er vroeger wel, maar is nu weg. Via het programma mIRC moet je /server irc.quicknet.nl intypen en dan /j #moviemeter
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik had gezegd dat ik waarschijnlijk voor aankomende zondag een quiz klaar zou hebben. Het is inderdaad gelukt een quiz te maken, maar nu blijkt dat ik zondag waarschijnlijk geen tijd heb om op de chat aanwezig te zijn. Vandaar verschuif ik het naar een week later.
Dus: 18 april quiz op de chat!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Deze zondag kwam voor mij zeer slecht uit, maar 18 april ben ik zeker aanwezig.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Trouwens nog wel graag van tevoren een keer een remindertje want anders vergeet ik het zeker.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik vind de tijd die we normaal hebben. Rond 9 uur een mooie tijd.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ging uit van 8 uur, maar aangezien veel veteranen van de quiz op de chat 9 uur in hun hoofd hebben is dat wellicht een betere tijd. Laat maar weten wat jullie voorkeur is.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
8 uur vind ik ook goed. Maar dan moet iedereen dat wel weten. Anders krijgen we net als de vorige keer dat een paar man veel later binnenkomen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Idee achter die tijd is mij wel eens uitgelegd dat de samenvattingen van het voetbal dan zijn geweest. Maar ik ben zelf steeds tussen 20.15 en 20.30 begonnen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik kies voor de gulden middenweg en start om 20:30. Mensen die herrinnerd willen worden aan de quiz via een pm moeten het hier maar aangeven, want ik wil niemand ongevraagd spammen.