- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zou de mensen die de laatste quizen mee hebben gedaan gewoon ongevraagd spammen. Ik krijg in ieder geval graag een herinnering.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Alvast een vroege herrinnering: morgen om 20:30 quiz op de chat!
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Ik heb mIRC gedownload, en volgens wikipedia moet ik RandomUS DAL uitkiezen bij de servers, maar hij staat er bij mij niet tussen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik heb ook niet zoveel verstand van mIRC, maar ik heb zelf al wat aan reclame gedaan voor de Quiz.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik heb mIRC gedownload, en volgens wikipedia moet ik RandomUS DAL uitkiezen bij de servers, maar hij staat er bij mij niet tussen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb nog wat reminders verstuurd, maar ook nog even in dit topic: om 20:30 quiz!
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Het is wel tijdens de samenvattingen van de eredivisie, maar de wedstrijden die nog uitgezonden moeten worden doen er niet echt toe. Ik hoop niet dat het mensen belemmerd om mee te doen met de Quiz.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Moest helaas stoppen, maar had toch wat vragen goed.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Eindstand:
1. Ramon K 17 punten
2. Co Jackso 14 punten
3. Timbo 14 punten
4. Starbright Boy 11 punten
5. Jay Lunar 12 punten
6. Justin 7 punten
7. AHWA 5 punten
8. Apollinisch 2 punten
9. Wouter 2 punten
Ramon neemt zijn oude troon terug, extra knap omdat hij de eerste 10 vragen miste.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gefeliceerd Ramon, en The One Ring bedankt voor de quiz. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ben weer langzamerhand wat vraagjes aan het maken. Iemand nog zin in een quiz (Vermoedelijk Europese filmquiz) in juli?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hmm de animo is voorlopig nog niet heel groot. Even kijken hoe het doorgaat.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sorry, Europees is niets voor mij. Kom niet verder dan Luchino Visconti en Billie Turf Contra Kwel.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Tot nu toe slechts drie deelnemerrs voor beide avonden. Anderen kunnen één dag niet of hebben niet gereageerd Vind ik wat te weinig dus denk dat ik quiz voorlopig even voor andere keer bewaar als er wat meer animo is.
Mochten er nog extra deelnemers bijkomen dan laat ik het nog wel even weten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Komende zondag gaat in ieder geval niet door. Nog steeds maar vier mensen die interesse in een quiz hebben aanstaande zondag en vind ik eigenlijk doodzonde voor de vele tijd die er in gaat zitten zo'n quiz te maken.
Heb hem inmiddels wel zo goed als af dus als er binnenkort een keer wat meer animo is kan die zo gehouden worden. Laat nog wel wat horen of het de 25e wel doorgaat.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Oke goed nieuws dat we weer een Quiz hebben Timbo. Bedankt hiervoor 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Tot op heden nog geen reden om quiz komende zondag door te laten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Is nu ook net de reden dat ik er niet zo heel rouwig om ben
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ben praktisch iedere zondag wel beschikbaar dus als ik de indruk krijg dat er genoeg deelnemers zijn zie ik geen probleem.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik denk eerlijk gezegd dat het misschien beter tot na de zomervakantie kan wachten. Is iedereen terug van vakantie en is er geen Zomergasten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb mijn quiz nog steeds klaarstaan maar vorige keer was er akelig weinig belangstelling. Als ik hier merk dat er weer wat meer mensen zin krijgen in een quiz dan gaan we er maar weer eens een zondagavond voor klaarzitten.