- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Eindstand van de quiz van vanavond:
1. JayLunar (vierentwintig)
2. Pinky (acht)
3. Tonyvdb (zeven)
4. mrFrielink (zes)
5. Zavo
Pitbull (elk twee)
7. EmDee (een)
Allemaal bedankt voor deelname en gefeliciteerd met de behaalde punten.
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
hé, Queto, heb je 2 en 3 niet omgewisseld ?

pinky
-
- 373 messages
- 1999 votes
Jij...jij...schoft! (Ik ga binnenkort solliciteren als tekstschrijver bij GTST)
Ik zal je nog eens uitnodigen op mijn tree van het ereschavotje! Wat een minne streek.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Op donderdag 1 mei hou ik een quiz om 20.30 met 50 vragen met 5 verschillende categorieën.
Jullie zijn allemaal welkom!!
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Ik wil vanavond om 20:30 bij voldoende belangstelling een quizje geven. Wie komt?
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Laatste aflevering van Cold Feet, dus moet hem aan me voorbij laten gaan.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Hoe lang duurt zo'n quiz? Ik heb tot 20.55 uur de tijd. Als ik het niet vergeet, doe ik ook wel mee. Lijkt me wel leuk om zelf ook een keer een quizje te maken, maar dat doe ik pas als ik zelf ook eens meegedaan heb, zodat ik een beetje weet hoe het in elkaar steekt.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Ongeveer een uurtje. Maar er moeten wel minstens acht personen meedoen.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
OK, daat mij niet lukken. Volgende keer beter.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Uitslag:
Hobbes 2
Q 15
Kos 12
Joe 5
Ramon 3
Neo 3
Tovenaar 3
Petey 1
Linda 1
Emdee 3
FK 0,5
Daarbij in rekening genomen dat Q een punt in mindering kreeg wegens aanhoudend gezeik.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Uitslag:
Q 15
Daarbij in rekening genomen dat Q een punt in mindering kreeg wegens aanhoudend gezeik.

Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
(...) dat Q een punt in mindering kreeg wegens aanhoudend gezeik.
Uitgerekend mijn specialiteit 
Maar serieus, vanavond (maandag) 20:30 uur quiz van mij.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Eindstand van de quiz van vanavond:
1. JayLunar (drieentwintig)
2. Pinky (zestien)
3. EmDee (vijf)
4. Wolkenmeter (drie)
5. Linda
Hobbes
neo (elk een)
Allemaal bedankt voor deelname en gefeliciteerd met de behaalde punten.
Plintkabouter
-
- 144 messages
- 351 votes
Wanneer is de volgende Quiz, want ik wil graag een keertje kijken hoe dat gaat. 
pinky
-
- 373 messages
- 1999 votes
Morgen (dinsdag) om 20:30 schijnt er 1tje aan te komen, Plint
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
Ja, ik doe vanavond 20:30 een quiz. Komt allen!! 
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
Attentie! Nog enkele minuten voordat de quiz begint!
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
De eindstand:
Kos -> 13
Queto -> 12
Ramon -> 5
Joe -> 4
Redlop -> 3
Pinky, mr.Frielink -> 2
Tony, Emdee -> 1
De quiz werd enigszins gekenmerkt door meelijwekkend gejammer van enkele mensen, die daarmee slechts te kennen gaven geen verstand van films te hebben.

EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
De quiz werd enigszins gekenmerkt door meelijwekkend gejammer van enkele mensen

Het gejammer kwam in eerste instantie door het hoge nasi- en bamigehalte van de quiz.
Dit gejammer werd nog versterkt door een omstreden laatste ronde waarin we de overeenkomst tussen 3 films moesten vinden.
Maar 1 tip: Kijk ff de Japanse filmgeschiedenis door als Jay weer een quiz gaat geven! 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
kon vandaag door het voetbal maar even bij de quiz zijn... maar als er interesse is geef ik morgenavond om 20.00 een quiz. geen "kazachstaanse oorlogsfilms" zoals al gesuggereerd werd
maar een redelijk brede quiz, m'kay?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
"kazachstaanse oorlogsfilms"
Lijkt me toch interessant 
pinky
-
- 373 messages
- 1999 votes
De quiz werd enigszins gekenmerkt door meelijwekkend gejammer van enkele mensen, die daarmee slechts te kennen gaven geen verstand van films te hebben.
Dit is een onjuiste aantijging. Dat ik geen verstand van films heb komt tot uiting in de schamele 2 punten die ik behaald heb, niet in mijn meelijwekkend gejammer. (Het waren trouwens 3 punten, maar mij zul je daar niet meelijwekkend over horen jammeren.)
Ik jammerde slechts meelijwekkend om de tijd wat te doden: de antwoorden op de vragen wist ik toch niet (al zat ik er trouwens bewonderenswaardig dicht bij toen met Kwaliksaki).
Verder ben ik de mening toegedaan dat meelijwekkend gejammer niet de waardering krijgt die het verdiend.
Meelijwekkende jammeraars aller landen verenigt u!
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes

Het meelijwekkend gejammer was o.a van ondergetekende afkomstig. Dit inderdaad geheel te wijten aan de lacune aan kennis op het gebied van de Japanse cinema van ondergetekende. Overigens leken er wel meer te lijden aan deze culturele desorientatie aangezien meer dan de helft van de vragen kwamen te vervallen. Desalniettemin een leerzame quiz Jay-San