- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Uitstekend apol. Aan sommige tradities moet je inderdaad niet tornen.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Traditie in de volksmond, niet met je tijd meegaan volgens de rest. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Tijd om MSN en Yahoo vaarwel te zeggen dan.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Google is bezig met de opmars van Google Talk. Een stuk beter dan die veelal verplichte updates van bloatware Windows Live Messenger. Vooral de laatste versie van WLM is een pure verschrikking. 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Vind een groep op Live Messenger of een mogelijkheid om de chat nieuw leven in te blazen best een goed idee, de chat was vroeger hartstikke gezellig
vooral op zondagavond.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nog steeds als er iemand een quiz heeft georganiseerd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jammer dat die quiz nooit meer gedaan is. Lijkt me toch wel leuk voor een keer. Heb er nog nooit aan mee gedaan, maar wel veel positiefs over gehoord.
Misschien een ideetje om binnenkort toch maar eens te doen?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja FG, die is er. Via mIRC en dan /j moviemeter. Is alleen niet veel te doen. Ben net weer eventjes gaan kijken toevallig en zijn twee users aanwezig. Wordt eigenlijk niets gezegd.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ohja daar ben ik een aantal jaar geleden ook geweest. Was toen ook niet veel te doen, zat volgens mij toen wel een tijd op het verkeerde kanaal ook 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Bij mij staat mIRC wel vaker aan, omdat een paar vrienden van me daar vaak opzitten. Zal voortaan als ik het toch aan heb staan ook naar het MM-kanaal gaan. Misschien dat er nog ooit iets te doen is of misschien dat dat nog gaat komen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zojuist gezellig aan het chatten geweest op het mIRC-kanaal. Observator en Apollinisch waren aanwezig. Ben zeker van plan om vaker naar die chat te gaan. Zou leuk zijn als er weer wat meer leven ingeblazen zou worden. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Toegankelijk/makkelijk te vinden is het ook niet echt dus logisch dat het niet druk bezocht is.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nou ja, je moet gewoon mIRC downloaden en dan /join #moviemeter intypen. Heel moeilijk lijkt het me nou ook weer niet. Zelfs ik kan het. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga het ook nog eens proberen. Gedoe. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja, geen zin in
Moet gewoon een linkje hier op de site staan(links) waardoor je er in 1x komt zonder al teveel gedoe.
Probleem met een chat is wel dat er continu toezicht op moet zijn, dus het kost wel mankracht. Echter kan dit natuurlijk opgelost worden met vrijwilligers(als de animo groot genoeg is komen er vanzelf ook wel meer moderators voor zo'n chat).
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, geen zin in
Moet gewoon een linkje hier op de site staan(links) waardoor je er in 1x komt zonder al teveel gedoe.
Dat zou inderdaad ook een goed idee zijn. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is mij ook (wederom) gelukt dus zoveel moeite is het ook weer niet Robster! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja, maar zit nu op de pc van mn moeder, dus wil er niet teveel rotzooi op zetten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Probleem met een chat is wel dat er continu toezicht op moet zijn, dus het kost wel mankracht. Echter kan dit natuurlijk opgelost worden met vrijwilligers(als de animo groot genoeg is komen er vanzelf ook wel meer moderators voor zo'n chat).
Nee joh, wij zijn zulke beschaafde mensen. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik blijf het altijd leuk vinden om oude tradities weer wat leven in te blazen. En aangezien ik met een gebroken sleutelbeen thuis zit en typen inmiddels zo ongeveer het enige is wat ik kan is het misschien maar weer eens tijd voor een quiz.
Zowel komende zondag (27 november) als de zondag (4 december) erna kan ik. Lees de komende paar dagen wel of er animo is!!!!
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
4 december kan ik niet, maar 27 november moet in principe wel kunnen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Komende zondag kan ik ook, 4 december is de kans groot dat ik sinterklaas vier.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nice. Om 20.00 weer? Weet niet zeker of ik dan tijd heb of dat ik weg ben, maar mocht het wel zo zijn kom ik zeker meespelen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hmm wat een snelle reacties. Als er nog een paar man bijkomen ga ik morgen maar eens even aan de slag. En zal de quiz iets moderner en toegankelijker maken nu de laatste keer bleek dat (eindelijk) een nieuwe groep zich met de quiz gaat bemoeien.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien kan je een ronde met acteurimitaties maken?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik kom zeker als er weer een quiz komt.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Misschien kan je een ronde met acteurimitaties maken?
Was eigenlijk niet van plan om de videocamera zelf ter hand te nemen 
Maar ik zou zeggen zeg het voort. Want er lijkt wel animo te zijn. Ik ga vanaf morgen aan de slag. Zondag rond 20.30 uur op de chat QUIZ