- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
7 maart kan ik helaas niet.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik heb altijd interesse in een quiz. En als jij hem organiseert valt een Oscarquiz ook nog te winnen.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Net de quiz weer beeindigd en hij was beduidend moeilijker. The One Ring zijn kennis omtrent lijstjes was de anderen echter te machtig en ook op andere vlakken was hij af en toe onnavolgbaar.
Hier de einstand:
Ben wel benieuwd wat je bedoelt
Lijstjes? Wat voor soort vragen waren dit dan?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vragen over dingen als Oscars, Gouden Palmen, maar ook lijsten van AFI en dergelijke. Ik heb een vreemde zwak voor dergelijke dingen, waardoor ik daar in Timbo's quizzen mee in het voordeel was.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik loop er niet warm voor. Mag je raden waarom niet... 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik ben wel een voorstander voor een quiz. Maar uiteraard moet het deelnemersaantal wel hoog genoeg zijn. Anders is het vooral zonde van de tijd die TOR aan de quiz besteed heeft.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het onderwerp ligt je niet?
Het is natuurlijk niet bedoelt als een al te serieuze quiz, maar meer een gelegenheidsquizje (anderzijds, hoe serieus zijn die quizen doorgaans?). Zoals Co Jackso al aangeeft is het niet al te aantrekkelijk om het te organiseren met maar twee of drie deelnemers. Is het gunstiger om een andere datum te pakken, bijv. zaterdag?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zondag filmquiz? Heb komende week wel tijd om er eentje te maken. De lijstjes zullen wat minder vertegenwoordigd zijn.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Jammer, kan er helaas niet bij zijn ivm weekendje weg.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
We zullen zien ligt er een beetje aan hoeveel mensen er interesse hebben.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zal eens even wat vaste deelnemers een bericht sturen en kijken of ze een voorkeur voor deze of volgende week hebben.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zo 17 berichten weggestuurd naar praktisch iedereen die sinds 2008 wel eens heeft meegedaan aan een quiz. Zijn er kortom opvallend weinig. Dacht altijd dat die quizen destijds massaal bezocht werden maar dat blijkt toch al langer geleden.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Toen de chat nog via de site bereikbaar was... En chatten nog populair en nieuw was.
Ik zal er hoogst waarschijnlijk wel zijn. Of ik heel actief ga meedoen aan de quiz durf ik nog niet te zeggen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nu je het zegt. Toen stond er op de home pagina een link of niet?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Het design is er in ieder geval op vooruit gegaan
Mocht de quiz volgende week (28 maart) gehouden worden, dan ben ik er zeker bij. Aankomende zondag komt helaas niet goed uit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Er was anders altijd een hele discussie na een layoutwijziging
Vooral toen deze huidige er kwam.
Ik zal kijken of ik mee kan doen, maar ik verwacht van niet.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Tot op heden vooral mensen die een voorkeur hebben voor volgende week zondag. Zonder opzienbarende ontwikkelingen is de quiz dus niet komende zondag maar zondag de 28e.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ben inmiddels halfweg en begin toch een beetje te twijfelen of ik de lat misschien niet te hoog heb gelegd. Wordt een lastige editie volgende week denk ik.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ben inmiddels halfweg en begin toch een beetje te twijfelen of ik de lat misschien niet te hoog heb gelegd. Wordt een lastige editie volgende week denk ik.
Je vraagt niet meer naar de hoogstgenoteerde films uit AFI-lijsten, maar meer naar wat er onderaan staat? 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nee weinig tot geen AFI en Oscars dit keer
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Meer kans voor mij, ben niet zo bekend met de lijstjes. Ik zal er de 28ste denk ik wel bij zijn.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Komende zondag dus om 20.15 uur. Quiz op de chat. Hoop dat er een aardig aantal deelnemers te begroeten valt.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik ga proberen er bij te zijn! Ik denk dat dat wel moet lukken.