• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.610 votes
Profile

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik merk iets ernstigers op. Ik let alléén maar op de Avatars, en de geschreven tekst ernaast kost me moeite om te lezen. (Waarbij ik natuurlijk lichtelijk overdrijf)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

filmsnob wrote:

Herkenbaar door avatars? Dacht het niet. Waarom hebben we anders allemaal een unieke naam (nick) en waarom heeft MM dan al 6,5 jaar zonder avatars gekund. Waren we toen niet herkenbaar dan?

Daar kun je dan over van mening verschillen. Ik merk dat ik users sneller herken.

Nogmaals, je hoeft er niet aan mee te doen.

Ik denk dat de herkenbaarheid van gebruikers juist is verslechterd. En dat heeft niks met die mini-plaatjes te maken, maar met het gegeven dat je je nu kunt uitschrijven en met een nieuwe naam weer kunt inschrijven. (Ja, ik ben inderdaad Dustyfan) Of is inmiddels bedacht en in de wiki opgenomen dat dat niet mag? (Even geen zin om te gaan zoeken).

Tja heb je toch zelf gedaan dan, je doet er zelf nota bene aan mee. RWL was lindastuurman. FisherKing was Juanita (oid).

Wat had je dan gewild, dat we je meteen geband hadden? We wisten dat jij het was en dat je je bedacht had.

Enfin, we moedigen het niet aan, en in alle gevallen wordt 1 account toegestaan.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik iets heb tegen onzinnige dingen, maar je moet er simpelweg niet meer waarde aan hechten dan het heeft.

JIJ maakt ze met dit soort berichten juist belangrijker dan ze zijn.

Je bent altijd erg blij geweest met avatars op last.fm. Ga je daar nu ook een lelijk plaatje kiezen?

FisherKing wrote:

Ik merk iets ernstigers op. Ik let alléén maar op de Avatars, en de geschreven tekst ernaast kost me moeite om te lezen. (Waarbij ik natuurlijk lichtelijk overdrijf)

Ok doktersadvies:

In je profiel ga je naar

Toon avatars (gebruikersiconen) bij berichten

Vink die uit en je kunt weer als vanouds op MovieMeter cruisen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

filmsnob wrote:

Herkenbaar door avatars? Dacht het niet. Waarom hebben we anders allemaal een unieke naam (nick) en waarom heeft MM dan al 6,5 jaar zonder avatars gekund. Waren we toen niet herkenbaar dan?

Nou sommige mensen hebben best wel een zelfde soort Nickname, veel dingen met movie enzo. Dat is soms best onoverzichtelijk. De meeste users vallen echt veel beter te spotten door hun avatar.

Ik denk dat de herkenbaarheid van gebruikers juist is verslechterd. En dat heeft niks met die mini-plaatjes te maken, maar met het gegeven dat je je nu kunt uitschrijven en met een nieuwe naam weer kunt inschrijven. (Ja, ik ben inderdaad Dustyfan)

Lijkt me nogal onzinnig omdat te gaan doen. Je hebt allemaal votes neergezet en mensen kennen je zo, waarom zou iemand inschrijven en uitschrijven en dan weer inschrijven. Volgens mij is het bedoeld voor mensen die zich inschrijven en even rondkijken en het dan niks vinden en zich willen uitschrijven. Of mensen die het niet meer leuk vinden en helemaal niks meer met deze site te maken willen hebben. Welke het ook is, ik denk niet dat het er veel onoverzichtelijker van word.

En als laatst, je kunt ze uitzetten. Ik vind Avatars best leuk, jij niet. Ik zet het aan, jij uit. What is the problem?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

In je profiel ga je naar

Toon avatars (gebruikersiconen) bij berichten

Vink die uit en je kunt weer als vanouds op MovieMeter cruisen.

Kan ik de avatars van anderen dan uitzetten ?

(want die bedoel ik natuurlijk)

filmsnob

• 31 messages
  • 0 votes

Erg blij is overdreven. Op last.fm heb je geeneens de keuze, als je daar geen avatar kiest, krijg je dit:

(afbeelding)

Is trouwens wel een kandidaad voor de lelijkste avatar, maar dat terzijde Bovendien is last.fm een hele andere site met een hele andere doelstelling en een heel ander publiek, dat is nauwelijks te vergelijken. Laat ik het er op houden dat het bij last.fm beter past dan op moviemeter. Of, liever gezegd: de moviemeter die ooit was...

Tja heb je toch zelf gedaan dan, je doet er zelf nota bene aan mee. RWL was lindastuurman. FisherKing was Juanita (oid).

We moedigen het niet aan, en in alle gevallen wordt 1 account toegestaan.

RWL en FisherKing hebben veel moeite moeten doen om hun nick te veranderen en hadden daar erg goede redenen voor, zoals je zelf wel weet. Dat is niet vergelijkbaar, niet in de laatste plaats omdat de site toen nog stukken kleiner en daarmee overzichtelijker was.

En ja, ik heb het zelf gedaan en dat is nou juist mijn kritiek: iedereen kan nu 'zomaar' zijn nick veranderen door uit- en in te schrijven. De regel dat iemand dan maar 1 account mag hebben wordt daarbij strikt nageleefd, van een dubbele account is dan geen sprake. En elders in het forum heeft Jordy laten weten dat dat prima is. Nu heb alleen ik dat gedaan (voor zover ik weet), maar wat doe je als veel meer gebruikers hetzelfde gaan doen? Volgens mij krijg je dan verwarringen tot en met: Babel: eat your heart out!

JIJ maakt ze met dit soort berichten juist belangrijker dan ze zijn.

Ben je daar echt zo zeker van?

Als ze onbelangrijk zijn, waarom bestaan er dan al minstens 2 topics over en zijn we hier al aan pagina 18 toe? (Ik heb die niet allemaal volgeschreven) en waarom worden ze dan zo enorm verdedigd? Als ze onbelangrijk zijn, hoef je dat toch niet te doen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

FisherKing wrote:

(want die bedoel ik natuurlijk)

Ja dat kan / gebeurt dan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

filmsnob wrote:

Als ze onbelangrijk zijn, waarom bestaan er dan al minstens 2 topics over en zijn we hier al aan pagina 18 toe?

Knappe actrices en knock-outs zijn ook niet belangrijk.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ja dat kan / gebeurt dan.

OOH Dat had ik nog niet begrepen.

/me voelt zich erg dom....

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik zoek via google een leuk JPG plaatje maar ik kan nergens de juiste grootte vinden

Weet iemand een site waar de plaatjes staan die op de site kunnen

Bedankt alvast

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Spartaan1986 wrote:

Ik zoek via google een leuk JPG plaatje maar ik kan nergens de juiste grootte vinden

Weet iemand een site waar de plaatjes staan die op de site kunnen

Bedankt alvast

Je kunt er beter zelf eentje maken met een gratis tooltje als Image Analyser.

Selecteer in de afbeelding die je wilt gebruiken een vierkantje, kies crop en resize tot 54 pixels.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ok ga het proberen

Bedankt

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

(want die bedoel ik natuurlijk)[/quote]

Heb hetzelfde. Goed ik ben allang blij dat ik ze zelf kan uitschakelen. Maar naar buiten toe vind ik het uitermate vervelend dat die dingen standaard aanstaan. Val in de herhaling, maar ik had zonder ook maar enige twijfel mij nooit ingeschreven op een moviemeter met avatars. Ik hoor nu nooit mensen zeggen dat ze een site niet bezoeken omdat er geen avatars zijn, wel in het geval dat er wel avatars op een site zijn.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik geef neo gelijk in die zin dat avatar riekt naar clubvorming. Iedereen heeft een icoontje en ik als nieuwkomer niet. Dat maakt de drempel iets hogervoor nieuwe bezoekers, misschien hoor. Standaard de avatars uitgeschakeld lijkt me een mooie optie.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

mikey wrote:

Iedereen heeft een icoontje en ik als nieuwkomer niet. Dat maakt de drempel iets hogervoor nieuwe bezoekers,

Geloof er niets van.

metaledje

• 740 messages
  • 859 votes

bij mij lukt die troep niet, heb een kleine afbeelding gevonden die aan de eisen voldoen en is jpg, maar als ik op opslaan druk gebeurt er totaal niks, ik wacht altijd even maar ook dat helpt niet, hoe zit dit?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Klik je wel op de juiste opslaan button?

Op je profiepagina staat namelijk twee keer een opslaan-knop, en als je de onderste gebruikt dan wordt je avatar niet opgeslagen.

Met de onderste knop worden alleen de site-voorkeuren opgeslagen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Goodfella_90 wrote:

Geloof er niets van.

Ik eigenlijk ook niet.

metaledje

• 740 messages
  • 859 votes

Hannibal wrote:

Klik je wel op de juiste opslaan button?

Op je profiepagina staat namelijk twee keer een opslaan-knop, en als je de onderste gebruikt dan wordt je avatar niet opgeslagen.

Met de onderste knop worden alleen de site-voorkeuren opgeslagen.

jep ik druk de juiste opslaan knop in, hij blijft ook op een zandlopertje staan, en soms loopt de hele site vast zodat ik genoodzaakt ben om op het rode kruisje te drukken

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Kent iemand meschien een site waar ze op deze grote opstaan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is moet het probleem met de zwarte avatars verholpen zijn, als je dat nu nog tegen komt bij het uploaden van een plaatje, mail me dan svp even het plaatje dat je probeert te gebruiken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij Marea, La (2007):

Volgens mij voor het eerst dat deze twee avatars in 1 forum opduiken... Ik had je al wel gespot. Verwarrend, niet? Of leuk

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Ja, ik heb jouw avatar ook al eerder gezien en volgens mij hebben we ook beide gereageerd op de Franse film Innocence.

Ik vind onze karakters niet echt verwarrend. Want ze lijken niet zoveel op elkaar, al hebben ze wel hetzelfde radikaal. 木 [mù]. Maar mijn karakter 榮 [róng] heeft in totaal 14 stroken en jouw karakter 桜 [yīng] heeft er 10. Maar ik vermoed dat 桜 meer in het Japans wordt gebruikt dan in het Mandarijn, want het staat niet in mijn Chinese woordenboek. Dus ik verwacht dat jij 桜 als [sakura] gebruikt. Want om kers of kersenbloesem te omschrijven zou ik in het Mandarijn 樱 [yīng] / 櫻花 [yīnghuā] gebruiken. Het kan ook zijn dat ik gewoon helemaal verkeerd zit en dat 桜 [sakura] sowieso een kanji is en eigenlijk is afgeleid van 樱 [yīng] uit het Mandarijn.

Ik vind het in ieder geval wel leuk die karakters, ik vind ze mooi en ze vertellen ook gelijk een verhaal. Maar volgens mij is het ook wel goed dat jij een kaligrafische weergave hebt van 桜 want anders zouden mensen ze misschien al snel kunnen gaan verwarren.

fieko

• 409 messages
  • 1685 votes

veron35 wrote:

Kent iemand meschien een site waar ze op deze grote opstaan?

zou opzich best handig zijn nu ben je de hele dag bezig met een geschikt plaatje zoeken

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Een beetje knippen en plakken is toch niet zo moeilijk?

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Sommige mensen zijn helemaal niet zo goed in knippen en plakken. Ik wil hen niet de kost geven die niet weten hoe je een plaatje op de juiste grote moet brengen of hoe ze überhaupt zelf een jpg bestand kunnen maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alleen is het voor de avatar dus helemaal niet nodig om de afbeelding in de correctie grootte of afmetingen aan te leveren

xSarah

• 476 messages
  • 820 votes

Ik heb problemen met het toevoegen van mijn avatar.

Ik laad dus een plaatje, selecteer een stuk ervan, maar als ik op versturen druk, verdwijnt het gewoon weer.

Bij MusicMeter en bij BoekMeter lukte dit nochtans perfect.

Wat doe ik verkeerd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vreemd verhaal, gaat een andere afbeelding wel goed?

xSarah

• 476 messages
  • 820 votes

nee, heb het al met verschillende geprobeerd

xSarah

• 476 messages
  • 820 votes

Oke probleem opgelost nu gaat het plots wel

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.