• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

(quote)

Sommige afbeelding hebben in de loop der tijd een steeds meer een iconische waarde gekregen.

Denk aan shirtjes en petjes met CCCP. hamer en sikkel, DDR, Ho-Chi-Minh, Mao, Che Guevara etc. Het symbool/beeld komt eigenlijk steeds verder te staan van zijn oorspronkelijke betekenis.

Groot verschil is dat de regimes die die symbolen gebruikten nooit hebben huisgehouden in West-Europa. Kan me goed voorstellen dat de CCCP logo's een stuk minder populair zijn in bijvoorbeeld de Ukraine of Tjetjenië....

Ben het er we mee eens dat het uiteindelijk allemaal vergeten wordt en volledig misplaatst gebruikt gaat worden. Zie nu ook die Che Mario afbeeldingen.... Men moest eens weten..... Denk niet dat Makaay's zaakwaarnemer dan gewoon de Kuip weer uit had kunnen lopen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Maar weer eens een persoonlijke aanval verwijderd...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Nah, beetje arabier heeft een privé jet he. En bovendien alsof ik de stad uit zou willen met carnaval

Als jij verkleed als Arabier met je kogelgordel en handgranaten binnen komt lopen en wellicht nog wat 'Allah Allah Jihad Jihad' roept dan denk ik niet dat die trein ver zal rijden.

sHone

• 89 messages
  • 121 votes

hmm grappige discussie. Ik ook een keer. Je moet de swastika niet verbieden. Haat moet je verbieden. afbeeldingen vormen een onderdeel van de cultuur der mensheid. Escher geeft wel een leuk voorbeeld. Als een van zijn afbeeldingen ooit symbool zou staan voor een natie die dood en verderf zaait ( en uiteindelijk het onderspit delft) zal Escher door vele in de ban worden gedaan. Maakt dat Escher slecht? Maakt het die Natie slecht? Nee want niet iedereen deed mee, of participeerde met het bewind. Wat dan wel Haat!. Dus. Tayama liefdevolle vrede zij met je. Reinbo, AsSalamu aleikum.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

na de laatste weken meerdere gehad te hebben is deze definitief, waarom? daarom!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Wat moet het voorstellen?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Pastichio Rocker wrote:

Als jij verkleed als Arabier met je kogelgordel en handgranaten binnen komt lopen en wellicht nog wat 'Allah Allah Jihad Jihad' roept dan denk ik niet dat die trein ver zal rijden.

Dat denk ik ook niet Alsalam A'lykum

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Hoi,ik wil zo graag een kerstsfeerafbeelding gebruiken maar kan niks met het uploaden en bijschaven wil iemand haar of zijn medemensch helpen in de ze donkere dagen?

(afbeelding)

vriendelijke groetjes en bvd

david bohm

hendriks

• 201 messages
  • 49 votes

In De Site > Algemeen > hoi hoe krijg ik een plaatje in dat vakje:

zet steeds erin maar komt niett naar voren toe ken iemand me ermee helpen

hendriks

• 201 messages
  • 49 votes

hoe plaats ik een avatar ?? zet hem erin maar verschijnt niks

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

http://www.moviemeter.nl/my_mm/profile/ >> nieuwe avatar >> kies bestand >> afbeelding kiezen vanop je pc >> klaar.

RFTC

• 6 messages
  • 5 votes

In De Site > Algemeen > Avatar instellen:

Hoi allemaal. Ik ben newbee en wilde in mijn profiel een avatar toevoegen. Dat wil maar niet lukken.

Heeft iemend misschien een stappenplan voor me?

Alvast bedankt!!

RFTC

• 6 messages
  • 5 votes

Zoals jullie zien is het al gelukt een avatar toe te voegen.

Om dit te doen moet je eerts al je gegevens wissen en daarna opnieuw invoeren tegelijk met de avatar!

jw070

• 25 messages
  • 14 votes

In De Site > Algemeen > plaatje/fotootje:

Rare vraag misschien maar ik wil ook een fotootje bij mijn username plaatsen, hoe krijg ik dit voor elkaar...Groet JW.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Zoiets heet een avatar. In het linkermenu (bij Mijn MovieMeter) klik je op Profiel.

Zoek een plaatje op internet en sla deze op, op je computer. Bij bovengenoemd tabblad, kun je een avatar selecteren.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

RFTC wrote:

Zoals jullie zien is het al gelukt een avatar toe te voegen.

Om dit te doen moet je eerts al je gegevens wissen en daarna opnieuw invoeren tegelijk met de avatar!

Als je je net hebt aangemeld, moet je volgens mij 24 uur wachten voordat je een avatar kunt toevoegen. Al je gegevens wissen was dus overbodig, je had even moeten wachten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

TM Scarface

• 59 messages
  • 712 votes

Ik weet hoe ik een avatar moet toevoegen, maar het lukt niet.

Ik heb al verschillende web browsers geprobeerd.

Zoiets simpels, wat gewoon niet wil lukken.

Ik zie in dit topic meerdere mensen die er last van hebben, maar krijg er geen resultaat van.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Lees eens 2 berichten terug.

TM Scarface

• 59 messages
  • 712 votes

riesma wrote:

Lees eens 2 berichten terug.

ah bedankt, overheen gelezen

Ik zal morgen dan wel kijken of het werkt.

TM Scarface

• 59 messages
  • 712 votes

Nou na meer dan 30 uur lukt het helaas nog steeds niet,.

sirgawain

• 68 messages
  • 7 votes

Bij mij doet hij het ook niet!

En ik ben al 4 dagen lid.

Ik heb een klein plaatje genomen dus het is niet te groot, en ook niet te klein.

Dit slaat gewoon nergens op!

Help!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

De site pakt mijn gifje ook niet. Ik druk op upload en dan lijkt die het te doen, maar zodra ik hier kom dan heb ik toch geen avatar en als ik terug ga naar mijn avatar instellen zie ik hem ook niet meer.

sirgawain

• 68 messages
  • 7 votes

Echt hoor!

Hoe moeilijk kan het zijn?

Kan er echt niemand hulp geven!?

Iemand met avatar?

sirgawain

• 68 messages
  • 7 votes

Ik heb nu avatar

Gewoon even wachten en na een paar dagen kan je een avatar plaatsen,

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Het is me ook gelukt. Hij pakt geen gifjes!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

ls je je net hebt aangemeld, moet je volgens mij 24 uur wachten voordat je een avatar kunt toevoegen. Al je gegevens wissen was dus overbodig, je had even moeten wachten.

Dat is niet waar. Gifjes worden inderdaad niet ondersteund, dat staat er ook onder. Blijkbaar krijg je geen duidelijke foutmelding? dat gaat dan op de lijst

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik had beter moeten kijken maar ik kon het gifje wel selecteren zonder dat ik een foutmelding te zien kreeg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik krijg een duidelijke foutmelding op m'n scherm als ik een .gif probeer te uploaden, dus ik vind het maar een vreemd probleem.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.