- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is veel over gediscussieerd en lang over getwijfeld, maar ik heb dan toch de mogelijkheid tot avatars geintroduceerd.
Een avatar is (dus) een klein persoonlijk icoon, die je link van elk bericht onder de gebruikersnaam ziet. Je mag een .jpg of .png plaatje van 54x54 pixels uploaden via je profiel. Deze zal naast al je berichten te zien zijn.
Mocht je de avatars vervelend vinden, is er in je profiel een optie verschenen om de avatars te verbergen.
Door gif bestanden uit te sluiten is het (bewust) niet mogelijk om bewende avatars te gebruiken. Als je ergens een aanstootgevende of anderzins vervelende avatar tegenkomt, stuur dan svp een privebericht naar een moderator.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Mocht je de avatars vervelend vinden, is er in je profiel een optie verschenen om de avatars te verbergen.
Mag ik je daarvoor hartelijk bedanken? Bij deze. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Vind het een beetje vervelend lezen nu, misschien dat dat komt doordat niemand er nu nog één heeft maar toch. Zal ze maar uitschakelen of proberen te wennen.
Edit: de open ruimte blijft als je de avatars uitschakeld, beetje vervelend.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Test.
edit: Vet
Ik vind het wel leuker zo. Het is misschien wel weer even wennen, maar dat is wel vaker bij verandering.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ah nu zie ik ze ook. Duurde even.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Enkel een beetje jammer dat de witte rand blijft als je ze uitschakelt.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Enkel een beetje jammer dat de witte rand blijft als je ze uitschakelt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Tja "iedereen" vond de tekst sinds het nieuwe design te breed, doe ik daar wat aan, is het weer niet goed. Dan doe ik maar wat ik persoonlijk het mooist vind, en dat is voorlopig dit.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik was net aan die brede teksten gewend. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Tja "iedereen" vond de tekst sinds het nieuwe design te breed, doe ik daar wat aan, is het weer niet goed. Dan doe ik maar wat ik persoonlijk het mooist vind, en dat is voorlopig dit.
Had ik geen probleem mee hoor, maargoed dit overleef ik ook wel. 
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Meteen een stuk kleurrijker met al die plaatjes. 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Site zal er weer wat vrolijker uitzien met deze avatars. Goed idee, Jordy 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik vind het juist jammer dat het niet zonder avatars kan. Hele achteruitgang, juist. Maar ja, er zijn nou eenmaal mensen die moeten emmeren.. Edit: Vind het niet prettig lezen, zo
, en ik zie die optie trouwens niet in mijn profiel, of ben ik nu gek?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zou ook wel leuk zijn als het plaatje bovenin je profielpagina te zien is:
http://www.moviemeter.nl/user/11
En als je daar een grotere versie kunt plaatsen (vergelijk last.fm) zou het helemaal mooi zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja inderdaad, ik zet het op de lijst (de kleine dan, in ieder geval)
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
deze wordt het voorlopig