- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Duidelijk.
Maar nu zie ik geen avatar bij uw naam staan, het lijkt me op deze wijze dan ook opgelost. Ik ben ook van mening dat als men geen Avatar wenst er ook geen Avatar zichtbaar zou moeten zijn.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Er zijn hier enkele users met identieke avatar. Namelijk zo'n soort 'F'. Mag dit wel en kan er iets aan gedaan worden? Namelijk behoorlijk verwarrend en onesthetisch zo.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Vind ik geen goede redenen om het te verbieden.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Inderdaad, het zou nogal raar zijn als dubbele avatars verboden zouden zijn. Dan moet je dus eerst bij alle 53.000 gebruikers controleren of ze niet toevallig dezelfde avatar hebben? 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Wat dragen jullie uit met die F dan?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ach zijn er toch maar een paar. Willen kennelijk een soort clubje zijn, het F clubje, wat schattig. Had ik ook toen ik 6 was 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
En waar staat de F dan voor? Niet FisherKing, heb ik reeds begrepen 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
En waar staat de F dan voor? Niet FisherKing, heb ik reeds begrepen 
Dat zegt danuz net, filmsnobs. 
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Er zijn hier enkele users met identieke avatar. Namelijk zo'n soort 'F'. Mag dit wel en kan er iets aan gedaan worden? Namelijk behoorlijk verwarrend en onesthetisch zo.
Verwarrend? Volgens mij zijn er nu 4 personen met een F-avatar, op de 53.000 valt dat wel mee. Onesthetisch zijn avatars al per definitie, vind ik. Wat dat betreft maakt het weinig verschil.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Het staat mensen gewoon vrij om dubbele avatars te gebruiken. Daar gaat niets aan gedaan worden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Onesthetisch zijn avatars al per definitie, vind ik. .
Het leuke is dat je ze hier aan of uit kan zetten, naar eigen estetische voorkeur.
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad erg leuk.
Persoonlijk begin ik nu te ontdekken dat er gradaties in lelijkheid en ook in zinloosheid bestaan en aangezien ik dat erg fascinerend vind, heb ik ze toch 'aan' laten staan voorlopig. Ik ben nog opzoek naar de allerlelijkste en tegelijk meest zinloze avatar, die heb ik nog niet gevonden.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Wat dragen jullie uit met die F dan?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Werd al twee maal gezegd: filmsnobs logo.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Pfff... wat kom ik tekort op een 15-jarige jongen om daar niet ook lid van te kunnen worden
(Niet dat ik overigens weet heb van de inhoud van een lidmaatschap, maar dat terzijde)
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Pfff... wat kom ik tekort op een 15-jarige jongen om daar niet ook lid van te kunnen worden
(Niet dat ik overigens weet heb van de inhoud van een lidmaatschap, maar dat terzijde)
Mensen op hun leeftijd afrekenen is niet erg snob van je. Verder heb ik ongeveer 85 % van die site gemaakt....
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Het staat mensen gewoon vrij om dubbele avatars te gebruiken. Daar gaat niets aan gedaan worden.
Ok, duidelijk.
Niettegenstaande dat ik het jammer vind. 
Volgens mij zijn er nu 4 personen met een F-avatar, op de 53.000 valt dat wel mee.
Ja maar het gaat wel om vaste gebruikers. Soms staan al die F's onder elkaar en in die zin kan het weleens verwarrend zijn de discussie te lezen.
Trouwens staat dat echt voor 'filmsnob'? Niet echt een positieve betekenis toch?
En inderdaad een beetje kinderachtig, dat "F-clubje". 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Mensen op hun leeftijd afrekenen is niet erg snob van je. Verder heb ik ongeveer 85 % van die site gemaakt....
Ik reken je niet op je leeftijd af, ik voel me wel gepasseerd. Ik kan overigens meer dan 85% van jullie website niet bekijken...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Leeftijd is nooit een excuus of een criterium. Slecht taalgebruik zie ik bijvoorbeeld ook bij ouderen. De Filmsnobwebsite is inderdaad niet openbaar.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind al die F-jes wel leuk staan, geeft wat meer de indruk van een community, ofzo 
Waarom neem je zelf dan niet zo'n mooie "F" als lid zijnde van die community? 
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Zoals ik al zei, ik ben opzoek naar de allerlelijkste en meest nutteloze avatar. Dus dan valt dat F-je af, dat snap je wel 
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
In De Site > Algemeen > Avatar plaatsen:
Hoe komt het dat het me niet lukt een Avatar te plaatsen.
Ik houd me nochtans aan de afmetingen (54x54) die worden gevraagd...
Ook het bestand (jpg) is juist.
Maar heb al enkele pogingen gedaan en steeds wordt er niets geplaatst.
Iemand die me wat meer uitleg kan geven .
Alvast bedankt
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zoals ik al zei, ik ben opzoek naar de allerlelijkste en meest nutteloze avatar.
Waarom zet je de avatarfunctie niet gewoon uit en ga je fijn films beoordelen?
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Zoals ik al zei:
Persoonlijk begin ik nu te ontdekken dat er gradaties in lelijkheid en ook in zinloosheid bestaan en aangezien ik dat erg fascinerend vind, heb ik ze toch 'aan' laten staan voorlopig. Ik ben nog opzoek naar de allerlelijkste en tegelijk meest zinloze avatar, die heb ik nog niet gevonden.
En ik heb daar wel plezier in op het moment. Als ik er genoeg van heb zet ik het boeltje wel uit.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Laat ik je uit de droom helpen, welke avatar je ook kiest, en hoe lelijk hij ook is, zinloos is ie niet, want je bent er herkenbaar door. tenzij je elke dag een andere avatar neemt, dan is dat vrij zinloos. Ik wens je veel plezier met zoeken, ik ga nog een filmpje pakken. 
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Herkenbaar door avatars? Dacht het niet. Waarom hebben we anders allemaal een unieke naam (nick) en waarom heeft MM dan al 6,5 jaar zonder avatars gekund. Waren we toen niet herkenbaar dan?
Ik denk dat de herkenbaarheid van gebruikers juist is verslechterd. En dat heeft niks met die mini-plaatjes te maken, maar met het gegeven dat je je nu kunt uitschrijven en met een nieuwe naam weer kunt inschrijven. (Ja, ik ben inderdaad Dustyfan) Of is inmiddels bedacht en in de wiki opgenomen dat dat niet mag? (Even geen zin om te gaan zoeken).
Nee, aan de herkenbaarheid van personen dragen avatars niks bij. Het is slechts opsmuk zonder enige betekenis of inhoud en echt onzin. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik iets heb tegen onzinnige dingen, maar je moet er simpelweg niet meer waarde aan hechten dan het heeft.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Herkenbaarder. Ik merk dat ik steeds vaker naar de avatar kijk om iemand te herkennen. Werkt goed dus, behalve als mensen dezelfde avatar hebben natuurlijk.