• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

Kid A is geweldig, mijn(is al hij upgeload is) de man die meschien god kan zijn, Josh Homme van queens of the stone age

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

"Je avatar is niet opgeslagen: Incorrecte afmetingen. De afbeelding moet minstens 54x54 pixels groot te zijn."

Afbeelding is toch echt groter dan dat... What to do?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ja...dat zelfte probleem heb ik ook. Het kan toch beter net als bij msn. Daar veranderen de avaters automatisch van groote.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sinterklaas wrote:

Ja...dat zelfte probleem heb ik ook. Het kan toch beter net als bij msn. Daar veranderen de avaters automatisch van groote.

dat programma dat hier is geplaatst Image Analyzer

werkt perfect kijk maar even staat hier in dit topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb juist allemaal mooie dingen gemaakt zodat het vanaf nu bijna helemaal automatisch gaat Je zou (als het goed is) *echt* geen programma meer nodig moeten hebben om een avatar te plaatsen.

Kan een van jullie eens zo'n plaatje mailen of posten, waarbij je onterecht een melding krijgt dat ie niet minstens 54x54 is?

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Waar vind ik dit programma?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Waar vind ik dit programma?

post hannibal pagina 7 onderaan maar na mijn bericht niet meer

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

606 wrote:

(quote)

post hannibal pagina 7 onderaan maar na mijn bericht niet meer

even een link ik kan hem niet vinden........

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Daar is een zogenaamde 'zoekfunctie' voor ontwikkeld.

Maar vooruit: http://www.moviemeter.nl/forum/1/6283/240#246

(en in mijn uitleg moet 48 pixels eigenlijk 54 pixels zijn, dat was een foutje)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hannibal wrote:

Daar is een zogenaamde 'zoekfunctie' voor ontwikkeld.

Maar vooruit: http://www.moviemeter.nl/forum/1/6283/240#246

had ze geholpen dacht ik

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Dat programma is eigenlijk niet echt nodig als jullie Jordy's functie gebruiken..

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het is me al gelukt een andere Cow and Chicken Avatar toe te voegen.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

is het mogelijk een kleine aanpassing te maken zodat je kunt kiezen tussen een zwarte kadrering van je avatar, zoals nu, en een witte kadrering?

Bij een witte kadrering zie je het kader niet, en worden avatars die zonder kadrering beter uitkomen niet door de zwarte kadrering gehandicapt.

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

Maar dat zou nooit lukken, want zoals nu worden de berichten verduidelijkt met wit, grijs, wit, grijs enzovoort. Ik had zelf eerst ook een eigen border gemaakt, maar toen bleek dat ik dubbel had, want Moviemeter doet dat automatisch. Het is wel toegankelijker en gebruiksvriendelijker, maar zelf had ik ook liever gewild dat je het zelf moest doen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ivm de consistentie blijf dit zo, sorry

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Voor gebruikers die even geen geschikte avatar kunnen vinden, is dit plaatje misschien een leuke tijdelijke oplossing:

(afbeelding)

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Sory hoor, maar liever geen avatar dan dat iedereen met dezelfde mm-avatar gaat zitten.

filmsnob

• 31 messages
  • 0 votes

Ik wil de mijne wel beschikbaar stellen. Past in ieder geval ook bij de site-kleuren

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

kos wrote:

Sory hoor, maar liever geen avatar dan dat iedereen met dezelfde mm-avatar gaat zitten.

Iedereen lijkt me lichtelijk overdreven, of denk je niet? Daarbij was het slechts een goed bedoelde handreiking voor die (paar) gebruikers die even geen geschikte avatar kunnen vinden en die dit plaatje dan mogelijk een leuke tijdelijke oplossing vinden.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

tsjidde wrote:

(quote)

Iedereen lijkt me lichtelijk overdreven, of denk je niet? Daarbij was het slechts een goed bedoelde handreiking voor die (paar) gebruikers die even geen geschikte avatar kunnen vinden en die dit plaatje dan mogelijk een leuke tijdelijke oplossing vinden.

Iedereen kan hiervoor kiezen, maar als je graag zou willen dat het standaard is, dan kan dat toch zo geregeld worden?

Standaard de MM avatar, met optie tot kiezen eigen avatar en optie tot kiezen van geen avatar (en geen avatars zichtbaar, zoals nu ook al is?)

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

Ik krijg bij het uploaden van een plaatje telkens een zwarte avatar, doe ik iets fout?

edit: alleen bij foto's bewerkt via Photoshop..

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Blijkbaar niet, alles ziet er toch goed uit .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mijn avatar is zwart...? Iemand een idee. Heb het met fotoshop bewerkt en met diverse bronnen geprobeerd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb je ook Jordy's resize-tooltje gebruikt? Werkte bij mij goed. Twee berichten hoger had Edejong hetzelfde als jij Reinbo.

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

blijkbaar pakt het tooltje van Jordy, de met photoshop bewerkte plaatjes niet.. ik had namelijk precies hetzelfde probleem

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Reinbo wrote:

Mijn avatar is zwart...? Iemand een idee..

Neger in de nacht?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Reinbo wrote:

Mijn avatar is zwart...? Iemand een idee. Heb het met fotoshop bewerkt en met diverse bronnen geprobeerd.

Kun je link naar afbeelding geven, die 54x54 moet worden?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

kijkert wrote:

Iedereen kan hiervoor kiezen, maar als je graag zou willen dat het standaard is, dan kan dat toch zo geregeld worden?

Standaard de MM avatar, met optie tot kiezen eigen avatar en optie tot kiezen van geen avatar (en geen avatars zichtbaar, zoals nu ook al is?)

Dus ik als non-liefhebber van avatars, die ze heeft uitgeschakeld en er zelf geen 1 koos, zou dan alsnog een gedwongen avatar krijgen? Weliswaar zal ik em zelf nooit zien, maar principieel gezien is dat compleet belachelijk.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Dus ik als non-liefhebber van avatars, die ze heeft uitgeschakeld en er zelf geen 1 koos, zou dan alsnog een gedwongen avatar krijgen?

Is het werkelijk zo erg?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik wens niks, en dan ook niks met een avatar te maken hebben. Dan is dit heel erg ja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.