• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vind het wel leuk.

In het begin vond ik het niks, en het stond niet echt maar nu ik eraan gewend ben is het leuk en heb je nog eens wat te kijken

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Ondertussen ook twee users met dezelfde avatar:

donnie darko en duffman

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

@allen

Dank voor de op een aanmerkingen!

Prudh wrote:

Haar hoofd lijkt ook wat breder dan op de poster.

(afbeelding)

(afbeelding)

Die onderste is het mooist

Aangepast zoals u ziet

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nu toch de avatar die ik wilde. Bedankt voor het resize-tooltje, Jordy!

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

test

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

test , resize tootlje werkt inderdaad fantastisch

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik heb nog steeds erg veel bedenkingen over het hele Avatar-gedoe, al die plaatjes maken de site alleen maar onoverzichtelijker en laten de site lijken op FOK en al die andere rotzooi. Maar goed, toch maar aan de avatar gegaan... Schattig klein baby'tje . Onze toekomstige Koningin, Amalia . Maar misschien dat ik hem nog wel ga weghalen, ik moet er nog maar even een avond tegenaan kijken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Ik moet zeggen dat zolang mensen hun avatar houden de herkenning een hoop gestegen is. Discussies zijn makkelijker terug op te pikken en te volgen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Vind ook, dat wanneer mensen hun avatar aanhouden, de herkenbaarheid wel omhoog gaat. Blijf het alleen vervelend vinden om tegen scenes van films aan te kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

NKyou wrote:

resize tootlje werkt inderdaad fantastisch

Mooi! ik zie dat de nieuwste avatars er goed uit zien, dus het werkt

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Tof tooltje ja Gebruik zelfs sinds jaar en dag PS, maar dit is wel echt heel erg makkelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

soom wrote:

Ik heb nog steeds erg veel bedenkingen over het hele Avatar-gedoe, al die plaatjes maken de site alleen maar onoverzichtelijker en laten de site lijken op FOK en al die andere rotzooi. Maar goed, toch maar aan de avatar gegaan..

Of die geweldige muziekliefhebbers site last.fm , waar jij zelf ook een avatar hebt....

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Straks ben ik heel herkenbaar juist omdat ik als enige nog geen avatar heb

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

danuz wrote:

Vind ook, dat wanneer mensen hun avatar aanhouden, de herkenbaarheid wel omhoog gaat. Blijf het alleen vervelend vinden om tegen scenes van films aan te kijken

Is dat een weinig subtiele hint, Daan ?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ha ha. Ik vind de scenes op zich best mooi (ook die van jou Ozark), maar vind het als avatar gewoon niet werken. Zoals Onderhond al eerder vermelde, teveel 'fanboy' gevoel. Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden. Het is overigens ook niet van wereld belang

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

.

Wel, in eerste instantie had ik ook niet de intentie om een aan een film gerelateerde avatar te gebruiken. Waarom het er dan toch een geworden is, tja, moet je SS5+ maar niet nog eens herzien . Ik denk nog eens na over een definitieve meer geschikte avatar. En dan blijft 'ie mooi staan ook.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

kappeuter wrote:

Of die geweldige muziekliefhebbers site last.fm , waar jij zelf ook een avatar hebt....

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

danuz wrote:

Ha ha. Ik vind de scenes op zich best mooi (ook die van jou Ozark), maar vind het als avatar gewoon niet werken. Zoals Onderhond al eerder vermelde, teveel 'fanboy' gevoel. Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden. Het is overigens ook niet van wereld belang

Kan ik inkomen ja maar mijn avatar blijft mooi staan.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Onderhond wrote:

Ik moet zeggen dat zolang mensen hun avatar houden de herkenning een hoop gestegen is. Discussies zijn makkelijker terug op te pikken en te volgen.

Mee eens. Ben zelf alleen nog ff aan het uitvogelen welke avatar ik het mooiste vind. Alleen niets is definitief.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

danuz wrote:

Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden.

Aan films gerelateerde avatars zijn toch logisch op een site over films? Dat vind ik persoonlijk ook veel normaler dan dat iemand bijv. een foto van zichzelf als avatar heeft (op deze site). Maar tekenfilm figuurtjes zijn ook erg leuk hoor.

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

danuz wrote:

Avatars is iets persoonlijks, het is juist leuk dat iedereen iets anders heeft. Het zou saai zijn, als iedereen een anime avatar had en bovendien lijkt mij dat tevens ook erg vreemd voor een filmsite

Extra avatars die ik gemaakt heb voor mensen die nog een willen.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Mooie avatars, maar ik vind die van mij wel prima.

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

Ja, bedankt, maar het was meer voor de mensen bedoeld die geen avatars hebben en geen zin hebben om op te zoeken Overigens heb ik gewoon geresized van wallpapers en scans en dergelijke. Dus alle credits gaan naar die designers

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

J.T.O wrote:

(quote)

Avatars is iets persoonlijks, het is juist leuk dat iedereen iets anders heeft. Het zou saai zijn, als iedereen een anime avatar had en bovendien lijkt mij dat tevens ook erg vreemd voor een filmsite

Ik ben volgens mij nog geen anime avatars tegengekomen, misschien die van Linn (die van mij valt niet direct een anime-avatar te noemen..). Maar het is inderdaad leuk dat iedereen iets anders heeft, en het geeft verder ook niet. Het was alleen iets wat ik even kwijt moest, soit

wapper

• 131 messages
  • 1349 votes

Zonet een schitterende avatar geplaatst.

Geniet mee.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Prachtige Avater Wapper...

Kid A?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

ThaMovieVoter wrote:

Mooie avatars, maar ik vind die van mij wel prima.

Zeker weten.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Het prettige, wat anderen weer vervelend vinden, van de gebruikersnamen is dat ze eenmaal gekozen ook vast staan.

Dat zorgt voor herkenbaarheid.

Dat zal wel veranderen met de avatars, omdat die nogal snel kunnen wisselen. De herkenbaarheid zal dan snel wegkwijnen, merk ik nu al.

En wat is een avatar nou meer dan een gebruikersnaam voor analfabeten?

(Maar verder: het maakt me niet veel uit. Zoek de mooiste/leukste/grappigste/passendste plaatjes en leef je uit.)

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

danuz wrote:

(quote)

Ik ben volgens mij nog geen anime avatars tegengekomen, misschien die van Linn (die van mij valt niet direct een anime-avatar te noemen..). Maar het is inderdaad leuk dat iedereen iets anders heeft, en het geeft verder ook niet. Het was alleen iets wat ik even kwijt moest, soit

Haha, dat begrijp ik wel Maar voor mij vallen anime avatars, gewoon de avatars die een anime karakter in zich hebben. Bijvoorbeeld Onderhond met een soldaat uit Jin-Roh. Kappeuter met Kakashi uit Naruto. Linn met meisje uit Guu Deluxe enz

wapper

• 131 messages
  • 1349 votes

Kai wrote:

Prachtige Avater Wapper...

Kid A?

Uiteraard.

De jouwe is ook niet mis, Buckley ook altijd wel goed gevonden. (tot zijn dood toch)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.