- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind het wel leuk.
In het begin vond ik het niks, en het stond niet echt maar nu ik eraan gewend ben is het leuk en heb je nog eens wat te kijken 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ondertussen ook twee users met dezelfde avatar:
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
@allen
Dank voor de op een aanmerkingen!

Haar hoofd lijkt ook wat breder dan op de poster.
(afbeelding)
(afbeelding)
Die onderste is het mooist
Aangepast zoals u ziet 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nu toch de avatar die ik wilde. Bedankt voor het resize-tooltje, Jordy!
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
test
, resize tootlje werkt inderdaad fantastisch
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik heb nog steeds erg veel bedenkingen over het hele Avatar-gedoe, al die plaatjes maken de site alleen maar onoverzichtelijker en laten de site lijken op FOK en al die andere rotzooi. Maar goed, toch maar aan de avatar gegaan... Schattig klein baby'tje
. Onze toekomstige Koningin, Amalia
. Maar misschien dat ik hem nog wel ga weghalen, ik moet er nog maar even een avond tegenaan kijken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ik moet zeggen dat zolang mensen hun avatar houden de herkenning een hoop gestegen is. Discussies zijn makkelijker terug op te pikken en te volgen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Vind ook, dat wanneer mensen hun avatar aanhouden, de herkenbaarheid wel omhoog gaat. Blijf het alleen vervelend vinden om tegen scenes van films aan te kijken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
resize tootlje werkt inderdaad fantastisch
Mooi! ik zie dat de nieuwste avatars er goed uit zien, dus het werkt 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Tof tooltje ja
Gebruik zelfs sinds jaar en dag PS, maar dit is wel echt heel erg makkelijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb nog steeds erg veel bedenkingen over het hele Avatar-gedoe, al die plaatjes maken de site alleen maar onoverzichtelijker en laten de site lijken op FOK en al die andere rotzooi. Maar goed, toch maar aan de avatar gegaan..
Of die geweldige muziekliefhebbers site last.fm , waar jij zelf ook een avatar hebt.... 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Straks ben ik heel herkenbaar juist omdat ik als enige nog geen avatar heb 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Vind ook, dat wanneer mensen hun avatar aanhouden, de herkenbaarheid wel omhoog gaat. Blijf het alleen vervelend vinden om tegen scenes van films aan te kijken 
Is dat een weinig subtiele hint, Daan ? 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ha ha. Ik vind de scenes op zich best mooi (ook die van jou Ozark), maar vind het als avatar gewoon niet werken. Zoals Onderhond al eerder vermelde, teveel 'fanboy' gevoel. Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden. Het is overigens ook niet van wereld belang 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
.
Wel, in eerste instantie had ik ook niet de intentie om een aan een film gerelateerde avatar te gebruiken. Waarom het er dan toch een geworden is, tja, moet je SS5+ maar niet nog eens herzien
. Ik denk nog eens na over een definitieve meer geschikte avatar. En dan blijft 'ie mooi staan ook.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Of die geweldige muziekliefhebbers site last.fm , waar jij zelf ook een avatar hebt.... 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ha ha. Ik vind de scenes op zich best mooi (ook die van jou Ozark), maar vind het als avatar gewoon niet werken. Zoals Onderhond al eerder vermelde, teveel 'fanboy' gevoel. Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden. Het is overigens ook niet van wereld belang 
Kan ik inkomen ja maar mijn avatar blijft mooi staan. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Ik moet zeggen dat zolang mensen hun avatar houden de herkenning een hoop gestegen is. Discussies zijn makkelijker terug op te pikken en te volgen.
Mee eens. Ben zelf alleen nog ff aan het uitvogelen welke avatar ik het mooiste vind. Alleen niets is definitief. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Zie liever een cartoonfiguur of iets van buiten de filmwereld. Maargoed, is natuurlijk puur subjectief, en ik kan niemand tegenhouden.
Aan films gerelateerde avatars zijn toch logisch op een site over films? Dat vind ik persoonlijk ook veel normaler dan dat iemand bijv. een foto van zichzelf als avatar heeft (op deze site). Maar tekenfilm figuurtjes zijn ook erg leuk hoor.
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Avatars is iets persoonlijks, het is juist leuk dat iedereen iets anders heeft. Het zou saai zijn, als iedereen een anime avatar had en bovendien lijkt mij dat tevens ook erg vreemd voor een filmsite 
Extra avatars die ik gemaakt heb voor mensen die nog een willen.

ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Mooie avatars, maar ik vind die van mij wel prima. 
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Ja, bedankt, maar het was meer voor de mensen bedoeld die geen avatars hebben en geen zin hebben om op te zoeken
Overigens heb ik gewoon geresized van wallpapers en scans en dergelijke. Dus alle credits gaan naar die designers 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Avatars is iets persoonlijks, het is juist leuk dat iedereen iets anders heeft. Het zou saai zijn, als iedereen een anime avatar had en bovendien lijkt mij dat tevens ook erg vreemd voor een filmsite 
Ik ben volgens mij nog geen anime avatars tegengekomen, misschien die van Linn (die van mij valt niet direct een anime-avatar te noemen..). Maar het is inderdaad leuk dat iedereen iets anders heeft, en het geeft verder ook niet. Het was alleen iets wat ik even kwijt moest, soit 
wapper
-
- 131 messages
- 1349 votes
Zonet een schitterende avatar geplaatst.
Geniet mee.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Mooie avatars, maar ik vind die van mij wel prima. 
Zeker weten.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Het prettige, wat anderen weer vervelend vinden, van de gebruikersnamen is dat ze eenmaal gekozen ook vast staan.
Dat zorgt voor herkenbaarheid.
Dat zal wel veranderen met de avatars, omdat die nogal snel kunnen wisselen. De herkenbaarheid zal dan snel wegkwijnen, merk ik nu al.
En wat is een avatar nou meer dan een gebruikersnaam voor analfabeten?
(Maar verder: het maakt me niet veel uit. Zoek de mooiste/leukste/grappigste/passendste plaatjes en leef je uit.)
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Ik ben volgens mij nog geen anime avatars tegengekomen, misschien die van Linn (die van mij valt niet direct een anime-avatar te noemen..). Maar het is inderdaad leuk dat iedereen iets anders heeft, en het geeft verder ook niet. Het was alleen iets wat ik even kwijt moest, soit 
Haha, dat begrijp ik wel
Maar voor mij vallen anime avatars, gewoon de avatars die een anime karakter in zich hebben. Bijvoorbeeld Onderhond met een soldaat uit Jin-Roh. Kappeuter met Kakashi uit Naruto. Linn met meisje uit Guu Deluxe enz 
wapper
-
- 131 messages
- 1349 votes
Uiteraard.
De jouwe is ook niet mis, Buckley ook altijd wel goed gevonden. (tot zijn dood toch)