• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Onderhond wrote:

Niet erg opvallend maar wel leuk om op te merken : het forum staat al mooi vol avatars, terwijl dat bij filmdiscussies heel wat minder is.

Klopt, was mij ook opgevallen.. Maar recente member "Theatertje" is daar dan ook oververtegenwoordigd.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Is daar wat op tegen? Als jullie moeite hebben met een user graag een alert indienen, maar ga haar aub niet openlijk in het forum ter discussie stellen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Hannibal wrote:

Is daar wat op tegen? Als jullie moeite hebben met een user graag een alert indienen, maar ga haar aub niet openlijk in het forum ter discussie stellen.

Integendeel! Is geen (ver-) oordeel, maar constatering.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

"Oververtegenwoordigd" klinkt als zijnde 'teveel' en met die smiley erbij kwam het bij mij niet over als een gewone constatering.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Hannibal wrote:

"Oververtegenwoordigd" klinkt als zijnde 'teveel' en met die smiley erbij kwam het bij mij niet over als een gewone constatering.

Dat is 't toch wel; dan halen we die smiley gewoon weg.

Dit lijdt nu wel af van de toch wel interessante waarnemining van Onderhond.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Onderhond wrote:

Niet erg opvallend maar wel leuk om op te merken : het forum staat al mooi vol avatars, terwijl dat bij filmdiscussies heel wat minder is.

Ik heb eerst een paar maanden op MM gezeten voor ik het forum überhaupt ontdekte. Nog iets later ging er berichten plaatsen. Ik denk dat veel nieuwe gebruikers vooral bij films posten en geen avatar instellen, teveel gedoe. En die zijn allicht na een tijdje weer weg.

Daarnaast wordt het forum volgens mij sowiezo meer gebruikt door mensen die meer op MM zitten, en dat zijn vaak ook de mensen die nu een avatar instellen. Denk ik

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

thnx dogie, ik had photoshop nog niet weer geinstaleerd ^^

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

En? Wat vindt men van mijn nieuwe en definitieve avatar?

Het betreft het gezicht van Juliette Binoche de film "Blue" (1993) van regisseur Krzysztof Kieslowski.

De poster waar zij ook opstaat heb ik thuis in een mooie grote lijst hangen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Persoonlijk zou ik voor de achtergrond zelf gekozen hebben. Gezicht zit een beetje weggedoken en lijkt me ook wat overbelicht. De achtergrond van de poster is mooi en effectief om een avatar van te maken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

dragje wrote:

En? Wat vindt men van mijn nieuwe en definitieve avatar?

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Haar hoofd lijkt ook wat breder dan op de poster.

(afbeelding)

(afbeelding)

Die onderste is het mooist

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Onderhond wrote:

MM straalt nu minder zakelijkheid uit, maar zit zo wel qua uitstraling dichter bij z'n eigen imago.

Ik had liever gehad dat het imago (en inhoud) dichter bij z'n (oude) uitstraling kwam te zitten ipv andersom

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Is mijn Avatar goedgekeurd? Of heeft iemand nog een suggestie, (Catweazle heb ik al geprobeert maar dat was niet echt fraai).

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Past niet echt bij je naam , iemand een leuke catweasel in de aanbieding voor catweasel?

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Corrigeer me als ik het fout heb... Maar wat is de link tussen Stinissen en Marilyn Moroe?

• 23439 messages
  • 76925 votes

Kai wrote:

Corrigeer me als ik het fout heb... Maar wat is de link tussen Stinissen en Marilyn Moroe?

Was een goede vriendin van me

En ze lijkt verrek veel op me vrouw

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

catweasel wrote:

Is mijn Avatar goedgekeurd? Of heeft iemand nog een suggestie, (Catweazle heb ik al geprobeert maar dat was niet echt fraai).

Ja, prima. Maar heb bij catweasel wel een ander figuur in gedachten...

(afbeelding)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Ja, prima. Maar heb bij catweasel wel een ander figuur in gedachten...

(afbeelding)

Van die link kun je een mooie maken

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

stinissen wrote:

(quote)
Van die link kun je een mooie maken
Deze is wat scherper.

(afbeelding)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Deze is wat scherper.

(afbeelding)

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik heb lang getwijfeld maar ik ga voor de Ku Fu schop uit Survive Style 5+. Beetje jammer, dat hij wat onscherp is. Maar alleen het hoofd vond ik immers geen optie. Nu drukt hij goed uit waar ik voor sta: actie!

Andere opties waren een foto van een rennende Lola en een prachtige pic uit Le Grand Bleu. Heb ook nog even getwijfeld om gewoon een eigen foto te plaatsen. Nou, ja. Kan altijd nog. Ben nog niet 100% overtuigd van mijn avatar.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

't is in ieder geval wel de mooiste van de vier opties (no offense ). Prachtige scene!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Erg mooie avatar maxcomthrilla, geweldige scene.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik erger me dood aan de brakke kwaliteit van sommige avatars Daarom heb ik even snel iets gebouwd waarbij je wordt geholpen. Upload maar eens een groot plaatje, de site zal je helpen met het maken van een correcte avatar. Geen Irfanview of Photoshop meer nodig, als het goed is.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

606 wrote:

(quote)

dat had ik al lang verteld

Ja, ik versterk dan ook je statement.

Als we met een hele grote groep gaan zeggen dat avatars wat persoonlijks toevoegen dan zal binnenkort heel moviemeter geloven dat avators goed zijn en dan zijn wij de boodschappers van dat hemelse statement waardoor heel moviemeter aan onze voeten zal liggen, gevolgt door totaale gehoorzaamheid aan ons twee! Waardoor er een waare revolutie zal ontstaan qua stemgedrag!

P:S.

Ik heb een foto van mezelf als avatar

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

BlueVelvet wrote:

Ik had liever gehad dat het imago (en inhoud) dichter bij z'n (oude) uitstraling kwam te zitten ipv andersom

Ik denk dat Jordy daar al meermaals duidelijk genoeg over geweest is. Sowieso geloof ik niet dat avatars daar enige daadwerkelijke rol in zullen spelen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Leuk die avatars

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Jordy wrote:

Ik erger me dood aan de brakke kwaliteit van sommige avatars .

Je was niet de enige ... mooi gedaan!

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Hartelijk dank!

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Ik denk dat Jordy daar al meermaals duidelijk genoeg over geweest is. Sowieso geloof ik niet dat avatars daar enige daadwerkelijke rol in zullen spelen.

Volgens mij is er sprake van miscommunicatie tussen ons. Ik geef je gelijk dat de avatars het imago en de minder zakelijke uitstraling conciliëren. Maar ik vind het jammer dat het imago überhaupt minder zakelijk was; waarbij 'zakelijkheid' niet helemaal het juiste woord is in mijn bedoeling. Daarmee doel ik op het steeds jongere publiek en bijbehorende berichten (met als bijkomstigheid de zaken hier besproken.)

Maar beschouw dit bericht als offtopic en niet interessant, want het gaat hier over avatars, en die discussie wil ik eigenlijk helemaal niet voeren omdat ik totaal geen problemen heb hier

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.