- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Niet erg opvallend maar wel leuk om op te merken : het forum staat al mooi vol avatars, terwijl dat bij filmdiscussies heel wat minder is.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is daar wat op tegen? Als jullie moeite hebben met een user graag een alert indienen, maar ga haar aub niet openlijk in het forum ter discussie stellen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Is daar wat op tegen? Als jullie moeite hebben met een user graag een alert indienen, maar ga haar aub niet openlijk in het forum ter discussie stellen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
"Oververtegenwoordigd" klinkt als zijnde 'teveel' en met die smiley erbij kwam het bij mij niet over als een gewone constatering.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
"Oververtegenwoordigd" klinkt als zijnde 'teveel' en met die smiley erbij kwam het bij mij niet over als een gewone constatering.
Dit lijdt nu wel af van de toch wel interessante waarnemining van Onderhond.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Niet erg opvallend maar wel leuk om op te merken : het forum staat al mooi vol avatars, terwijl dat bij filmdiscussies heel wat minder is.
Ik heb eerst een paar maanden op MM gezeten voor ik het forum überhaupt ontdekte. Nog iets later ging er berichten plaatsen. Ik denk dat veel nieuwe gebruikers vooral bij films posten en geen avatar instellen, teveel gedoe. En die zijn allicht na een tijdje weer weg.
Daarnaast wordt het forum volgens mij sowiezo meer gebruikt door mensen die meer op MM zitten, en dat zijn vaak ook de mensen die nu een avatar instellen. Denk ik 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
thnx dogie, ik had photoshop nog niet weer geinstaleerd ^^
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
En? Wat vindt men van mijn nieuwe en definitieve avatar?
Het betreft het gezicht van Juliette Binoche de film "Blue" (1993) van regisseur Krzysztof Kieslowski.
De poster waar zij ook opstaat heb ik thuis in een mooie grote lijst hangen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Persoonlijk zou ik voor de achtergrond zelf gekozen hebben. Gezicht zit een beetje weggedoken en lijkt me ook wat overbelicht. De achtergrond van de poster is mooi en effectief om een avatar van te maken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
En? Wat vindt men van mijn nieuwe en definitieve avatar?
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Haar hoofd lijkt ook wat breder dan op de poster.

Die onderste is het mooist
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
MM straalt nu minder zakelijkheid uit, maar zit zo wel qua uitstraling dichter bij z'n eigen imago.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Is mijn Avatar goedgekeurd? Of heeft iemand nog een suggestie, (Catweazle heb ik al geprobeert maar dat was niet echt fraai).
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Past niet echt bij je naam , iemand een leuke catweasel in de aanbieding voor catweasel?
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Corrigeer me als ik het fout heb... Maar wat is de link tussen Stinissen en Marilyn Moroe? 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Is mijn Avatar goedgekeurd? Of heeft iemand nog een suggestie, (Catweazle heb ik al geprobeert maar dat was niet echt fraai).

-
- 23439 messages
- 76925 votes
(afbeelding)
Van die link kun je een mooie maken 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
-
- 23439 messages
- 76925 votes

maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik heb lang getwijfeld maar ik ga voor de Ku Fu schop uit Survive Style 5+. Beetje jammer, dat hij wat onscherp is. Maar alleen het hoofd vond ik immers geen optie. Nu drukt hij goed uit waar ik voor sta: actie!
Andere opties waren een foto van een rennende Lola en een prachtige pic uit Le Grand Bleu. Heb ook nog even getwijfeld om gewoon een eigen foto te plaatsen. Nou, ja. Kan altijd nog. Ben nog niet 100% overtuigd van mijn avatar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
't is in ieder geval wel de mooiste van de vier opties (no offense
). Prachtige scene!
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Erg mooie avatar maxcomthrilla, geweldige scene.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik erger me dood aan de brakke kwaliteit van sommige avatars
Daarom heb ik even snel iets gebouwd waarbij je wordt geholpen. Upload maar eens een groot plaatje, de site zal je helpen met het maken van een correcte avatar. Geen Irfanview of Photoshop meer nodig, als het goed is.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
dat had ik al lang verteld 
Ja, ik versterk dan ook je statement.
Als we met een hele grote groep gaan zeggen dat avatars wat persoonlijks toevoegen dan zal binnenkort heel moviemeter geloven dat avators goed zijn en dan zijn wij de boodschappers van dat hemelse statement waardoor heel moviemeter aan onze voeten zal liggen, gevolgt door totaale gehoorzaamheid aan ons twee! Waardoor er een waare revolutie zal ontstaan qua stemgedrag!
P:S.
Ik heb een foto van mezelf als avatar 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ik had liever gehad dat het imago (en inhoud) dichter bij z'n (oude) uitstraling kwam te zitten ipv andersom 
Ik denk dat Jordy daar al meermaals duidelijk genoeg over geweest is. Sowieso geloof ik niet dat avatars daar enige daadwerkelijke rol in zullen spelen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Ik erger me dood aan de brakke kwaliteit van sommige avatars
.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik denk dat Jordy daar al meermaals duidelijk genoeg over geweest is. Sowieso geloof ik niet dat avatars daar enige daadwerkelijke rol in zullen spelen.
Volgens mij is er sprake van miscommunicatie tussen ons. Ik geef je gelijk dat de avatars het imago en de minder zakelijke uitstraling conciliëren. Maar ik vind het jammer dat het imago überhaupt minder zakelijk was; waarbij 'zakelijkheid' niet helemaal het juiste woord is in mijn bedoeling. Daarmee doel ik op het steeds jongere publiek en bijbehorende berichten (met als bijkomstigheid de zaken hier besproken.)
Maar beschouw dit bericht als offtopic en niet interessant, want het gaat hier over avatars, en die discussie wil ik eigenlijk helemaal niet voeren omdat ik totaal geen problemen heb hier