- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
die vrouw die tanden poetst 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes

ja off-topic maar goed lelijk 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ik vind de avatars ook erg leuk.
't voegt wat persoonlijks toe.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
dat had ik al lang verteld 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Komt omdat je zoveel lult 
oh oke ik zie dat het grappig is en ik had wel gelijk toch 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Dit vind ik wat rustiger / chiquer ogen:
(afbeelding)
Ik vind dat ie op dit moment zo verdwaald staat en de avatar lijnt raar uit met je nickname.
Eens.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
In De Site > Algemeen > Afbeelding bij profiel:
Beste MM-ers,
Ik ben al uren hopeloos op zoek naar en gepaste schermafbeelding.
Nergens vind ik een afbeelding van 54 x 54 pixels. Is er geen manier om via paint of dergelijke software de afbeelding te vergroten?
Alvast bedankt, Thomas
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Iedeale gratis software hiervoor...
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
zie de post van Hannibal op pagina 9 bij het topic Avatars, lukt het dan ook niet?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
In De Site > Algemeen > Afbeelding bij profiel:
Beste MM-ers,
Ik ben al uren hopeloos op zoek naar en gepaste schermafbeelding.
Nergens vind ik een afbeelding van 54 x 54 pixels. Is er geen manier om via paint of dergelijke software de afbeelding te vergroten? Alvast bedankt, Thomas
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
control E is toch veel makkelijker...?
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Jeff Buckley doet het altijd..
wel laatste jaren niet meer zo
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
komiek zeker of niet
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Hij is de laatste tijd toch weer behoorlijk in? Ik zag hem bij TMF en RTL Boulevard niet de eerste plaatsen waar je meneer Buckley verwacht 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Dankje Mojo Pin (had niet anders verwacht met zo'n naam
).. ik vind het spijtig dat ik Jeff Buckley nooit bewust levend heb meegemaakt en dat ik hem pas later ontdekte maar zijn cd's zijn fantastisch. *zucht* ik ga maar is slapen dan zet ik gelijk Grace nog maar is op! 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
na veel verrot geknip in paint (precies 54 bij 54 pfff!) is het toch min of meer gelukt. Beetje scheef maar ok 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik krijg koppaint van dat programma af en toe..
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
na veel verrot geknip in paint (precies 54 bij 54 pfff!) is het toch min of meer gelukt. Beetje scheef maar ok 

Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Zo, dat werd tijd 
Het maakt de site er in ieder geval luchtiger op. Inderdaad minder zakelijk, maar MM is ook niet de zware, droge filmdiscussiesite. In dat opzicht een goeie keuze. MM straalt nu minder zakelijkheid uit, maar zit zo wel qua uitstraling dichter bij z'n eigen imago.
Daarbij is het verder niet storend en liggen de avatars ook gewoon mooi uit de leesrichting. En mensen kunnen ze gewoon uitzetten uiteraard.
Fijne toevoeging
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En wie moet dat figuur op jouw avatar voorstellen? Hij lijkt een beetje op Darth Vader, maar ik geloof niet dat jij daar zo'n groot fan van bent. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dateert nog uit de tijd dat het Production I.G (makers van de film, en films als Ghost in the Shell en Dead Leaves) forum nog actief was.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Voor de mensen die nog moeite hebben om van een (gedeelte van een) plaatje een avatar te maken heb ik hier een uitleg om dat op een eenvoudige manier te doen:
1. Download hier het programma Image Analyzer, installeer het en open het.
2. Open een plaatje die jij als avatar wil gaan gebruiken --> screenshot
3. klik op het crop-teken --> screenshot
4. Hou de linkermuisknop ingedrukt en selecteer het gedeelte van de foto die je wil gebruiken, zorg dat het een vierkant wordt. Dit kun je onderaan in het scherm controleren, maar moet het aantal pixels breed hetzelfde zijn als het aantal pixels hoog. Het maakt niet uit hoeveel, als het maar hetzelfde is. --> screenshot
5. Selecteer: Image, Crop --> screenshot
6. Je plaatje wordt verkleind --> screenshot
7. Selecteer Image, resize --> screenshot
8. Vul bij Width in: 48 (de hoogte veranderd automatisch ook in 48) --> screenshot
9. Nu is het plaatje goed om te gebruiken als avatar. Sla hem op en upload het plaatje via je profiel. --> screenshot
Uitstekende beschrijving! Dank je wel! 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Niet erg opvallend maar wel leuk om op te merken : het forum staat al mooi vol avatars, terwijl dat bij filmdiscussies heel wat minder is.