- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat zou mooi beroerd zijn, tvmeter is juist als eigen site heel fijn.
Overigens staat op tvmeter een uitleg van de beheerder.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Ik heb het op TvMeter ook al aangegeven, ik heb alleen de logo's (efficiënt gebruik van de beperkte ruimte) in de bladwijzerbalk. En dat is nu enorm irritant. Wil ik naar TvMeter dan moet ik dus eerst hoveren boven het logo om te zien of het niet Moviemeter is.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Het is aangepast legian 
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Die discussie hebben jullie ook al vaker gevoerd met Jordy met de nodige voor- en tegens. Gaan we nog wel een keertje op komen.De reden om TVMeter desondanks wel toegankelijk te maken onder MovieMeter, is om TVMeter meer mee te laten teren op de reputatie die het domein van MovieMeter al heeft opgebouwd binnen zoekmachines. MM heeft 20 jaar historie, en films en series zijn namelijk een zelfde categorie die prima onder één domein kunnen worden vertegenwoordigd. Daar komt dus gelijk uit dat dit niet gaat gebeuren met Music, Boek- en Gamesmeter, maar heeft alles te maken op een hogere positie van de toevoegingen en topics binnen TVMeter op Google.
Dus geen zorgen voor TVMeter. In tegenstelling zelfs, het zou de titel TVMeter juist een zetje in de rug moeten gaan geven zodat de site- en de forums nog beter bezocht gaan worden.
Ik begrijp dat er hier inmiddels al het één en ander duidelijk is, maar voor de zekerheid deel ik hier nog even het bericht van meter_fan.
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Wanneer ik een bericht wil typen op de telefoon op deze site krijg ik nu vaak aan de onderkant reclame waardoor alles weer verdwenen is.
Ook een vraag ( al weet ik niet of die hier hoort) kun je ergens op de site vinden hoeveel films je per jaar of per maand gezien hebt? Ik kan het maandelijkse overzicht wel vinden maar dan moet ik al die films zelf tellen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik begrijp dat er hier inmiddels al het één en ander duidelijk is, maar voor de zekerheid deel ik hier nog even het bericht van meter_fan.
Volgt er ook nog een reactie van meter_fan omtrend de ophef van afgelopen dagen hier met reclames, add, pop--ups etc?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Alhoewel het mij persoonlijk niet onlogisch lijkt om het ooit een keer samen te voegen, maar dat is een hele andere discussie

horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Alhoewel het mij persoonlijk niet onlogisch lijkt om het ooit een keer samen te voegen, maar dat is een hele andere discussie

eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Volgens mij doet de updates-functie het niet meer dion.ollie. Je ziet dus niet meer aan het kleuricoon wat de nieuwe berichten zijn sinds het laatste bezoek.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Ik hoop wel dat meter_fan en dion.ollie hier (en op tvmeter) die discussie eerst openen mochten ze dat willen aanpassen. En dat ze de discussies die erover geweest zijn met Jordy eerst ook doornemen. De huidige situatie is er niet voor niets zeg maar. Zou het jammer vinden als TvMeter opgaat in MovieMeter.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
- Worden de sites commercieel volgeplakt met banners en popups?
We gaan proberen alles te optimaliseren, dus ook hier gaan we naar kijken. We gaan investeren in het product; een goede balans in commerciële toevoegingen aan het product hoort hier zeker bij.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Volgens mij doet de updates-functie het niet meer dion.ollie. Je ziet dus niet meer aan het kleuricoon wat de nieuwe berichten zijn sinds het laatste bezoek.
Morgen worden een aantal grote bugs aangepakt en ik zal ervoor zorgen dat deze daar ook in mee wordt genomen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
OK series en films vallen inderdaad allebei onder de noemer "video", "bewegend beeld" professioneel gefilmd materiaal. Als het allemaal zou worden samengevoegd dan kan je ook spelprogramma's en documentaires gaan toestaan dat valt ook onder "TV". Als het maar overzichtelijk blijft. Ik blijf er toch voorstander van dat ze elk hun eigen forum behouden en dan kunnen alle (actieve) topics mbt series die hier nog staan definitief worden getransfereerd naar TV meter.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Een samenvoeging met series (van The Crown tot GTST) vind ik ergens nog wel passen, maar niet met tv-programma's (zoals Wie is de Mol). Buiten dat zie ik hoe dan ook de stemmen graag los, dus stemmen op TV en stemmen op Films apart en ook apart dan vermeld (X-stemmen op TV, X-stemmen op films). In dat eerste ben ik volstrekt niet geïnteresseerd, dat tweede wel en is een mooie functie van deze site ook.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dat mag sowieso al wel op MovieMeter gescheiden worden. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat (mini) series in de toplijst staan. En over een jaar staat Chernobyl op plek 3 van beste films aller tijden. Terwijl het geen film is. Maar dat terzijde. Zou ik zoiets wel toejuichen. Sowieso raar dat met het initiatief van TVmeter alle (mini)series nooit volledig zijn meegegaan. Zulke dingen blijven me een doorn in het oog. H
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als het allemaal zou worden samengevoegd dan kan je ook spelprogramma's en documentaires gaan toestaan dat valt ook onder "TV".
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Inderdaad shorts zou ik ook een aanwinst vinden. Aangezien ze hier niet toegestaan zijn blijven ze onder de radar terwijl er toch heel goeie tussen zitten.
En ja ik kom ook al lang niet meer op TV Meter daarmee dat ik niet op de hoogte was dat documentaires zijn toegestaan.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En ja ik kom ook al lang niet meer op TV Meter daarmee dat ik niet op de hoogte was dat documentaires zijn toegestaan.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Dat blauwe balkje en dat andere pop-up ding zijn me echt een doorn in het oog.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Precies dit ja. Op zo'n beetje elke met MM vergelijkbare site zijn shorts gewoon toevoegbaar. Dat de grensverlaging naar 30 min pas recentelijk is ingevoerd is eigenlijk al bizar.
Maar goed, gelukkig hebben wij dan wel weer een vracht mini-series en een hoop veredelde VPRO-docu's op de site staan... 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Morgen worden een aantal grote bugs aangepakt en ik zal ervoor zorgen dat deze daar ook in mee wordt genomen.
Het speelt nog steeds, helaas.
Hebben andere gebruikers hier geen last van? (Dat dus niet meer met geel zichtbaar is in welke topics een nieuw bericht is verschenen sinds het laatste bezoek.)
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Het speelt nog steeds, helaas.
Hebben andere gebruikers hier geen last van? (Dat dus niet meer met geel zichtbaar is in welke topics een nieuw bericht is verschenen sinds het laatste bezoek.)
Ja, hier ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeker.
Net als de eeuwige bug van laatste bericht van een topic...
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik zal de knuppel wel in het hoenderhok gooien! Maar vorige week bedacht ik dat ik van principiële standpunten in m'n leven nooit veel wijzer geworden ben en dat het wellicht verstandiger was om € 12,50 te dokken. Het resultaat: ik heb nergens meer last van. Op deze site geen dagelijkse irritaties meer. Een VERADEMING!
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Geloof het of niet, € 12,50 is voor sommige mensen een hoop geld. Zelfs op jaarbasis kunnen ze dat bedrag gewoon niet missen. Dat hun last blijven houden van de advertenties omdat ze niet kunnen bijdragen of niet uitgekozen worden vind ik een vervelende gedachte.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe vaak krijgen we trouwens nog die cookie-meldingen als we MM bezoeken? Heb geloof ik nu voor de 84e keer in 3 weken die melding gezien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zal de knuppel wel in het hoenderhok gooien! Maar vorige week bedacht ik dat ik van principiële standpunten in m'n leven nooit veel wijzer geworden ben en dat het wellicht verstandiger was om € 12,50 te dokken. Het resultaat: ik heb nergens meer last van. Op deze site geen dagelijkse irritaties meer. Een VERADEMING!
Ah, zijn bij jou plots de constante pop-ups van nieuws en spam weg? Bijzonder.
Het gaat natuurlijk praktisch niemand om die 12,50. Wel om wat je er voor terug krijgt.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Enkel op de startpagina het laatste filmnieuws, maar daar kom ik bijna nooit. Ga direct naar forum en geen advertenties, filmnieuws e.d.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ben het vaak met je eens Ajax&Litmanen1. Jou kijk op bepaalde dingen vind ik vaak interessant. Dit gezegd te hebben...
Het gaat natuurlijk praktisch niemand om die 12,50. Wel om wat je er voor terug krijgt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.