- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Twitter reageert geschokt op 'Corona-voorspelling' Tangled.
Het spijt me hartelijk en 'filmnieuws' ok, maar dit soort bullshit is toch niet te harden?
Van advertenties of pop-ups heb ik overigens totaal geen last, maar ik gebruik MM dan ook alleen op lappie.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Dit zal gebeuren op basis van een bepaald aantal stemmen/reacties/toevoegingen waarover van te voren met kappeuter afspraken zijn gemaakt.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Twitter reageert geschokt op 'Corona-voorspelling' Tangled.
Het spijt me hartelijk en 'filmnieuws' ok, maar dit soort bullshit is toch niet te harden?
Mijn maag sloeg drie keer om. De ietwat inspiratieloze lijstjes van films elke dag, tot daaraan toe, maar 'Twitter reageert geschokt'-berichten is echt pijnlijk voor een site als MM.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat bedoelde ik dus met ‘flans-stukjes’.
MovieMeter’s voorpagina lijkt zo net de Privé of de Story van de filmjournalistiek. Ik snap niet waarom je dat zou willen. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Moviemeter reageert geschokt op haar eigen laagdrempelige content!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
MM is overgenomen door jonge zakenlui, en niet door filmliefhebbers. Ze doen er maar mee wat ze willen. Ik ga me proberen te beperken tot het plaatsen van stemmen... dan is de site nog ergens goed voor. Genoeg andere sites op het net waar ik wel aan mijn trekken kom!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De bedoeling zal wel zijn dat ze op social media heel groot worden en dan ook linkjes kunnen plaatsen naar nieuwsartikelen (die niemand van ons hier leest), zodat de site bezocht wordt en advertenties gezien worden. Ondertussen druipen de vaste leden af naar alternatieven.
Op deze manier sterft Moviemeter ieder geval qua activiteiten op de site een snelle dood ben ik bang. Om een slechte metafoor te gebruiken: het voelt als een online coronabesmetting.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik hoop dat de pop-ups in de loop van de week verwijderd worden. Echt irritant. Ik heb het zo ingesteld dat ik gelijk terecht kom op de 'update pagina' als ik MM open, dus al dat onzin nieuws op de hoofdpagina ontgaat mij gelukkig.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
De bedoeling zal wel zijn dat ze op social media heel groot worden en dan ook linkjes kunnen plaatsen naar nieuwsartikelen (die niemand van ons hier leest), zodat de site bezocht wordt en advertenties gezien worden.
Ik heb gisteren mijn like van de MovieMeter Facebook-pagina uitgezet.
Die metafoor spookte inderdaad al een tijdje geleden door mijn hoofd.
Arrie
-
- 15 messages
- 12 votes
Vanwege de grote kritiek op het nieuwe advertentiebeleid hebben we in overleg met kappeuter besloten om trouwe toegewijde bezoekers binnen de community middels een bepaald algoritme te verschonen van alle advertenties. Het zal hier gaan om een relatief grote groep gebruikers. Deze verandering zal in de loop van volgende week zichtbaar zijn.
Hoe zit dit op de andere meter-sites?
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Dit zal gebeuren op basis van een bepaald aantal stemmen/reacties/toevoegingen waarover van te voren met kappeuter afspraken zijn gemaakt.
Waardoor users die enorme aantallen kunnen overleggen, maar misschien nog maar sporadisch een bezoek brengen, mogelijk vrijgesteld worden, en users die nu het meest actief zijn (maar misschien net de quota niet halen) niet? Ik zie hier op voorhand de onvermijdelijke problemen en klachten bij het maken van een selectie überhaupt, hoe zeer ik het op zichzelf wel waardeer dat jullie over zoiets hebben willen nadenken (en het nu implementeren). Ik denk dat volledige (toekomstige) transparantie over de geselecteerde grenzen en de motieven daarvoor al sterk zou helpen.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik vind de pop-ups er vrij goedkoop uitzien, maar voor de nieuwsgierigheid toch eens eentje aangeklikt op TVmeter. Tot mijn verbazing werd ik doorgeleid naar een serie op dezelfde site. Eigenlijk is dit precies wat ik irritant vind aan sites die vol staan met toeters en bellen: dat je op een gegeven moment nauwelijks nog het onderscheid ziet tussen reclame en de daadwerkelijke content van een website.
Het is fijn dat er voor MovieMeter een oplossing is gevonden, maar ik mag hopen dat deze meterbreed wordt ingezet.
Verder vraag ik me af of je uberhaupt in zee moet willen gaan met een bedrijf als Taboola. Er moet wel heel wat tegenover staan wil je op alle pagina's dezelfde rommel hebben staan die voor niemand interessant is. De site kon toch voorheen ook in de lucht blijven zonder dit soort kunstgrepen?
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Waardoor users die enorme aantallen kunnen overleggen, maar misschien nog maar sporadisch een bezoek brengen, mogelijk vrijgesteld worden, en users die nu het meest actief zijn (maar misschien net de quota niet halen) niet?
Er zijn ook users die nauwelijks posten/stemmen, maar dan wel weer honderden zo niet duizenden correcties indienen. Neem aan dat daar ook wel aan wordt gedacht. Maar iedereen die het feedbacktopic weet te vinden zal er sowieso wel bij zitten denk ik. 
93.9
-
- 3124 messages
- 4209 votes
Zeer cheap.
Geloof me over een paar maanden zijn de enige films die de revu passeren in de categorie: tieten, schieten en helicopters.
Heeeeeeeel veel heb ik te danken aan deze site. Ben vanaf 2005 lid.
Einde van een tijdperk en dat spijt me voor Nederland.
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
dion.ollie schreef: Dit zal gebeuren op basis van een bepaald aantal stemmen/reacties/toevoegingen waarover van te voren met kappeuter afspraken zijn gemaakt.
Ik zie hier op voorhand de onvermijdelijke problemen en klachten bij het maken van een selectie überhaupt, hoe zeer ik het op zichzelf wel waardeer dat jullie over zoiets hebben willen nadenken (en het nu implementeren). Ik denk dat volledige (toekomstige) transparantie over de geselecteerde grenzen en de motieven daarvoor al sterk zou helpen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Lees je mee dion.ollie? Ook hier? Veel oude vertrouwde users doen toch hun beklag, en ook erg veel users die een groot aandeel hebben aan de site.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik begin zo onderhand een dierenhater te worden. Dat animal crossing is wel heel opdringerig. De lol is er zo snel af. En ik gebruik MM nog geeneens op de mobiel, dat moet helemaal een martelgang zijn. Sterkte en beterschap voor alle mobiele MM gebruikers
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er wordt gekeken naar een x aantal stemmen OF x aantal berichten OF x aantal meningen OF x aantal toevoegingen.
Dat betekent dat je niet per se lang ingeschreven hoeft te zijn om hiervoor in aanmerking te komen.
Voor wie dan iets minder actief is en hier (net) buiten valt is het in ieder geval wel zo dat het in redelijke mate binnen bereik is.
Ik heb er daarom positief over geoordeeld. Ik vind het een sympathiek gebaar.
Het is uiteraard niet haalbaar om dit voor iedereen te laten gelden, maar een gemiddelde user die gedurende een periode actief zal worden zal dit wel kunnen behalen binnen een termijn die te overzien is.
Warp
-
- 963 messages
- 3044 votes
Gebruik 99% van de keren Moviemeter op mobiel en vooral deze animal crossing reclame begint m’n neus uit te komen, neemt m’n gehele scherm in beslag en staat er vaak zelfs twee keer in. Om nog maar over een derde reclame en de pop-ups te zwijgen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ik krijg sinds een paar dagen geen notificaties van pm's meer. Ik onvang ze wel, maar er staat dus geen cijfertje bij mijn postvak. Dit is zowel op de pc als op mobiel. Anderen die hier ook last van hebben?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik krijg sinds een paar dagen geen notificaties van pm's meer. Ik onvang ze wel, maar er staat dus geen cijfertje bij mijn postvak. Dit is zowel op de pc als op mobiel. Anderen die hier ook last van hebben?
Niet zozeer. Maar wat ik wel merk is dat mijn 'notificaties' pas aangegeven word als ik van het hoofdscherm af ben, en bijvoorbeeld naar het forum trek dat dan pas het rode bolletje tevoorschijn komt.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik zie zoals eerder aangegeven mobiel vaak alleen het onderste flintertje van het notificatiebolletje, zal proberen er een screenshot van de maken morgen. Paar rode pixels, meer is het niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Niet zozeer. Maar wat ik wel merk is dat mijn 'notificaties' pas aangegeven word als ik van het hoofdscherm af ben, en bijvoorbeeld naar het forum trek dat dan pas het rode bolletje tevoorschijn komt.
Misschien trouwens wel een handige feature (en eentje die volgens mij heel makkelijk geïmplementeerd kan worden) dion.ollie is om eens wat shortcuts in het schrijven van berichten in het leven te roepen. Ik weet dat er lang geleden (een aantal designs geleden, toen de dieren nog spraken dus) de mogelijkheid was om een stuk tekst te selecteren en dan door alt-i die cursief te zetten, alt-s was als spoiler markeren, ... Vond dat eigenlijk zelf enorm handig maar geen idee of daar nog mensen op zitten te wachten.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik weet niet wat er is maar als ik tv meter invoer kom ik bij moviemeter uit, tv meter is weg 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij mij is die er nog maar er zit een redirect op naar https://www.moviemeter.nl/series/ Ik vermoed dat alles naar moviemeter.nl zal verplaatst worden omdat dat wat goedkoper zal zijn qua domeinnaam?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik weet niet wat er is maar als ik tv meter invoer kom ik bij moviemeter uit, tv meter is weg
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij mij is die er nog maar er zit een redirect op naar https://www.moviemeter.nl/series/ Ik vermoed dat alles naar moviemeter.nl zal verplaatst worden omdat dat wat goedkoper zal zijn qua domeinnaam?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.