• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.532 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ik heb er iig geen last van.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Heb ik ook geen last van.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In the Heat of the Night: Give Me Your Life (1994) is alsnog verwijderd om het aflevering uit tv-serie betreft.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

2 eraf gehaald ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De webserie Day 5 is er weer af gehaald. Wel op TvMeter overigens.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Mill (2013) is naar het tv-forum verplaatst omdat het een tv-serie betreft met meerdere seizoenen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Heb een ad die over de content valt. iOS met Chrome en Safari.

https://s31.postimg.org/nyfj15qgb/image.png

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer je een film corrigeert en er blijkt een fout te zijn met de still (verkeerd formaat, my bad) kan er dan wel voor gezorgd worden dat je terug op je pagina terecht komt met alle wijzigingen die je reeds hebt doorgevoerd? Ik heb juist het plot, still en nog wat informatie van een film gecorrigeerd en ben alles kwijt doordat ik een melding kreeg dat de still niet het correcte formaat was..

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kon je trouwens vroeger ook niet in het gehele forum zoeken? Of zie ik er nu los over

renzoroy

• 326 messages
  • 3158 votes

Was er gebeurd met het netflix overzicht?? bij elke letter staat er dat er geen films gevonden zijn...

Alleen the good dinosaur... Of heeft netflix hun aanbod beperkt naar 1 film

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

renzoroy wrote:

Was er gebeurd met het netflix overzicht?? bij elke letter staat er dat er geen films gevonden zijn...

Alleen the good dinosaur... Of heeft netflix hun aanbod beperkt naar 1 film

Dat is een tijdelijke bug die bij ons bekend is, die voorlopig nog even blijft vanwege de vakantie van Jordy.

Ik heb dit eerder in het Netflix topic toegelicht:

kappeuter wrote:

Er is momenteel helaas een probleem met de Netflix koppeling.

Netflix links ontbreken bij de meeste filmpagina's en de Netflix zoekmodule werkt ook niet goed.

Vanwege de vakantie van Jordy kan dit momenteel niet worden gefixed.

We zullen het nieuwe titels overzicht wel handmatig bijwerken, dus dat kan wel gewoon geraadpleegd worden.

Excuses voor het ongemak!

Nieuwe releases kunnen dus nog wel gewoon geraadpleegd worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) is weer even naar het forum verplaatst, omdat het plaatje afkomstig blijkt te zijn uit het eerste deel.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Metalfist wrote:

Wanneer je een film corrigeert en er blijkt een fout te zijn met de still (verkeerd formaat, my bad) kan er dan wel voor gezorgd worden dat je terug op je pagina terecht komt met alle wijzigingen die je reeds hebt doorgevoerd? Ik heb juist het plot, still en nog wat informatie van een film gecorrigeerd en ben alles kwijt doordat ik een melding kreeg dat de still niet het correcte formaat was..

Late reactie, maar pijltje terug en dan F5 (pagina vernieuwen) werkt niet...?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nee, kwam gewoon terug op de oorspronkelijke informatie

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Metalfist wrote:

Nee, kwam gewoon terug op de oorspronkelijke informatie

Oh, balen zeg. Op de oude toevoeg-pagina van jaren terug werkte dat geloof ik nog. F5 en dan krijg je een melding van gegevens opnieuw verzenden o.i.d.

Nooit doen bij online betalingen echter!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Arrival (2016) is weer even naar het forum verplaatst, omdat de poster fanart blijkt te zijn.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Site is erg traag bij mij. Google Chrome.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het probleem van de ontbrekende netflix links en lege overzichten volgens mij met een tijdelijke fix nu weer even hersteld

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Toppie!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Toch nog er even in gooien. Ik vind MovieMeter erg traag. Duurt lang voordat alles geladen is en ook typen neemt die niet volledig op.

Andere sites doen het perfect en kan YouTube filmpjes gewoon met 1080p*60fps streamen (https://www.youtube.com/watch?v=79ImZE0K7xc). Gamen gaat soepel niks problemen mee maar MM erg traag. Google Chrome.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

De site is inderdaad sinds een paar dagen erg traag.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Is het niet meer mogelijk om het forum te doorzoeken? Sowieso lijkt me dat als je een topic wilt openen niet handig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mister blonde

Dat klopt, althans alleen nog in beperkte vorm:

Jordy wrote:

Dat ben ik inderdaad vergeten te melden. Het is helaas niet meer mogelijk om het hele forum te doorzoeken op inhoud. Wel kun je door het zoekboxje rechtsboven gewoon nog steeds op de titel van een topic zoeken. En binnen een bepaald topic zoeken naar een bericht op inhoud.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Maar waarom? Ik mis de functie heel erg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat had technische redenen, het was nogal zwaar voor de site, in de huidige opzet, om miljoenen berichten te doorzoeken.

Ik hoop in de toekomst eens tijd te hebben om de site weer beter doorzoekbaar te maken wat betreft de inhoud van berichten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hereistom

• 91 messages
  • 83 votes

In De Site > Algemeen > Koppeling met Trakt.tv:

Gaat Moviemeter nog een koppeling maken voor Trakt.tv?

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Jordy kun je ook eens kijken naar de traagheid? Ik merk het nu weer heel erg bij het typen van mijn mening.

EDIT: Even als terug koppeling. Ik heb Ad-Blocker aangezet om te kijken of dat iets verhielp. Ik had het gevoel dat de site erg veel moest laden of weergeven waardoor Chrome het zwaar kreeg. Toen ik daadwerkelijk Ad-Blocker aanzette heb ik geen enkele last meer van het probleem, misschien daar even in kijken zo dat ik de Blocker weer uit kan zetten voor MovieMeter. Omdat er anders geen gang van zaken is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.