- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Tom bedankt voor je jarenlange inzet als crewlid. All the best.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Jammer dat de website van Moviemeter vaak vertraagd wordt door cas.criteo.net. (is dat reclame? In elk geval lees ik ergens op het net dat het zelfs kwaadaardig is!) Het laden van webpagina's gebeurt soms erg stroef ten gevolge daarvan. Bovendien wil Firefox van deze boosdoener om de haverklap een bestand downloaden op mijn computer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Criteo is een van de partijen die reclame verzorgt op deze site, dat dit kwaadaardig zou zijn is pertinent flauwekul. Als dit bij jou voor vertraging zorgt is dat natuurlijk wel vervelend, ik herken me daar persoonlijk niet in.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Het lukte mij zojuist niet meerdere filmpjes in een post te embedden. Dit waren twee vimeo links, en de eerste verdween wanneer ik de tweede toevoegde, al werd de html bij bewerken bericht opeens wel weer zichtbaar (het [embed] linkje). Heel gek. Zal even kijken of ik het kan reproduceren.
edit: met een YT én een Vimeo video lukthet embedden wél.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik herken me daar persoonlijk niet in.
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Ook van mijn kant nog bedankt voor al je werk!
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Je bent met het embedden bezig Jordy, gok ik? de html code staat nu gewoon in de berichten voor Vimeo links. YT gewoon embedded zoals het hoort.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Bij mij doet de zoekfunctie raar in dit topic: Het grote MovieMeter prijsvraag topic - MovieMeter.nl
Als ik op mijn naam zoek ik, krijg ik vervolgens krijg ik de zoekresultaten van dit topic:
De Site / Algemeen / Het Nieuwe Forum

In het feedbacktopic heb ik dan weer nergens last van.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je bent met het embedden bezig Jordy, gok ik? de html code staat nu gewoon in de berichten voor Vimeo links. YT gewoon embedded zoals het hoort.
Bij mij lijkt het wel goed te gaan, wat is precies de manier waarop je embed (en welke url)?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij doet de zoekfunctie raar in dit topic: Het grote MovieMeter prijsvraag topic - MovieMeter.nl
Als ik op mijn naam zoek ik, krijg ik vervolgens krijg ik de zoekresultaten van dit topic:
De Site / Algemeen / Het Nieuwe Forum

In het feedbacktopic heb ik dan weer nergens last van.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Bij mij lijkt het wel goed te gaan, wat is precies de manier waarop je embed (en welke url)?
Ik kopieer in ander venster de Vimeo link, plaats cursor de plek waar ik hem wil hebben in Moviemeter bericht, druk met muis op knopje van video invoegen en control V de vimeo link erin en druk op ok.
Als je hier doorheen scrollt, dan zie de links waar ik naar verwees. De morgen dat ik erover begon zag je dus eerst slechts de laatste embedded video wanneer je meerdere vimeo links poste, waarbij de html van de andere video niét zichtbaar was in het uiteindelijke bericht (vandaar de vele losse posts van mij), en later op de avond zag ik dat dat de filmpjes die dus eerst wel zichtbaar waren allemaal verdwenen waren, en nu de html codes van de filmpjes wél zichtbaar zijn in de uiteindelijke berichten.
De html klopt. Ik heb dit op mijn wordpress site een keer gehad toen de plug-in die dat regelende stopte met werken na een wordpress update van de site. Lijkt me dat dit iets soortgelijks is?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha duidelijk. Dat is geen html code in jouw berichten, vandaar de verwarring. Ik zal binnenkort even kijken wat er fout gaat.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ik twijfelde ook al wat de juiste term was, hoe noemen we die shortcuts (of 'het gedoe dat je tussen haakjes plaatst' to be more precise) dan eigenlijk?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De toevoeging John Wick: Chapter Two (2017) is weer verwijderd, omdat het een still bleek te zijn behorende bij het eerste deel.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
Viel me net op dat bij alle netflix films de link naar netflix verwijderd is. Hoewel dat is omdat het misschien niet mag, is het voor mij in ieder geval nog wel handig als er ergens staat dat een film op netflix te vinden is 
Hmmm..elaboration..Het is overal verdwenen, behalve bij:
EDIT:
Further elaboration: Catching Sun is ook de enige film die je kunt vinden nu als je zoekt onder het Netflix kopje
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Volgens mij nadat ik de prijsvraag op de frontpage had ingestuurd.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Vanavond vanaf kwart voor tien de site opnieuw bezocht en er zijn ernstige problemen met het laden van de pagina's. Het duurt vaak meerdere minuten. Posts verzenden duurt ontzettend lang. Er is wellicht iets dat foutloopt met de server. Hopelijk vind je vlug de oplossing, Jordy...
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Drie kwartier later is alles weer in orde. Bedankt, jordy!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb er niets aan gedaan, maar fijn dat het weer werkt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Viel me net op dat bij alle netflix films de link naar netflix verwijderd is. Hoewel dat is omdat het misschien niet mag, is het voor mij in ieder geval nog wel handig als er ergens staat dat een film op netflix te vinden is 
Hmmm..elaboration..Het is overal verdwenen, behalve bij:
EDIT:
Further elaboration: Catching Sun is ook de enige film die je kunt vinden nu als je zoekt onder het Netflix kopje
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het zoekscherm, zoek topic werkt bij mij niet, bij jullie wel. Wel kan je een nieuw topic aanmaken.
edit: wel in zoekbalk rechtsboven maar niet via zwarte balk, forum en dan zoek topic.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat ben ik inderdaad vergeten te melden. Het is helaas niet meer mogelijk om het hele forum te doorzoeken op inhoud. Wel kun je door het zoekboxje rechtsboven gewoon nog steeds op de titel van een topic zoeken. En binnen een bepaald topic zoeken naar een bericht op inhoud.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Begrijpelijk, misschien komt het in de toekomst terug. Tot die tijd kan het ook via Google, bv. met iets als
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Jammer dat Moviemeter reclame maakt voor MacKeeper. Dat is echt een waardeloos programma dat meer kwaad doet dan goed met je Mac. Op illegale downloadsites gaan ze echter nog veel agressiever te werk. Daar krijg je om de haverklap valse berichten dat je Mac geïnfecteerd is en dat je MacKeeper moet downloaden. Afblijven is de boodschap. Zeker niet installeren. Google maar eens eerst over MacKeeper en je zult genoeg weten. Ware het niet beter van reclame te maken voor een degelijk Mac-programma?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja dat vind ik ook jammer, ik zal eens kijken of ik dat kan blokkeren
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.