- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het afgelopen uur onderhoud gepleegd aan de database (zal niet in technische details treden
)
ik hoor het graag, als er nu ergens op de site iets mis gaat
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Best irritant zo langzamerhand : ik krijg op mijn mobiel al de hele week vrijwel uitsluitend de Bad Neighbours 2 ad te zien. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik heb sinds nu last van de Facebook-knop, die dwars over de IMDb-link staat. Anderen ook last van?
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Yes, ik heb hetzelfde als ik moviemeter bezoek in Edge. In Chrome staat het wel goed.
Wanneer er meerdere links staan, staat de FB knop over de onderste link. Dus niet altijd over de IMDB score.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal daar binnenkort even naar kijken, om een of andere reden wordt de twitter knop niet (altijd) getoond, en dan gaat er iets mis met de facebook knop
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Jordy, er zit agressieve spammeuk op de mobiele site. Ik word keer op keer doorgeleid naar sites waar je iPhones kunt winnen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb je dit vanmiddag nog gehad? Heb nl. wat reclame uitgezet, eerder vandaag
*edit* ik heb nog wat aanpassingen gedaan, die over een minuut of 30 actief moeten zijn. Benieuwd of het daarna nog steeds gebeurt
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Was vanmiddag inderdaad, ook direct na het plaatsen van die reactie.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De docu Mijn Jodenbuurt klokte op Uitzending Gemist maar 41.51 minuten, en voldoet dus helaas niet aan de eisen...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De docu Mijn Jodenbuurt klokte op Uitzending Gemist maar 41.51 minuten, en voldoet dus helaas niet aan de eisen...
Daar was ik al bang voor...
Ik heb de toevoeging verwijderd en de discussie verplaatst naar het forum: Film >> Overige films >> Mijn Jodenbuurt (2016)
Bedankt voor de tip!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Wat betreft mijn eerdere opmerking; het is nu nog veel erger. Zowel MoMe als MuMe onbruikbaar op iPhone. Bij elke klik stuk of 6 forwards naar spamsite.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb nog meer reclame uitgezet, hoor graag of het nog steeds gebeurt op Android of iOS
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hier oké nu, bedankt. iOS overigens. Bij m'n vriendin op Android ook goed!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
ik heb nog meer reclame uitgezet, hoor graag of het nog steeds gebeurt op Android of iOS
Helaas, het is weer teruggekeerd. Had er tot zojuist geen last van sinds je bericht.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kun je een screenshot maken van de pagina waarop je dit probleem hebt? of kan dat niet omdat je in zo'n geval naar een andere site doorgestuurd wordt
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dat laatste, zodra ik iets aantik (willekeurig wat) forward hij gelijk een keer of vijf, zes. Er staan dan dingen als 'Action!' en 'Surprise' in m'n geschiedenis, en uiteindelijk een of andere pagina waar je een iPhone kunt winnen met een FB-koppeling in de url.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Wat betreft mijn eerdere opmerking; het is nu nog veel erger. Zowel MoMe als MuMe onbruikbaar op iPhone. Bij elke klik stuk of 6 forwards naar spamsite.
Precies hetzelfde op de Sony Xperia. Zwaar irritant. De mobiele site is al 2 dagen zo goed als onbruikbaar. Gisteravond ging het wel goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als het vanavond nog steeds voor komt (hoor het graag) dan moet eventueel de reclame op mobiel maar even uit komend weekend.
Wel echt zwaar klote dat het de laatste tijd zo'n zooitje is met die mobiele reclame. Ik kan het wel even uit zetten, maar langere tijd zonder (inkomsten van) advertenties, dan is het natuurlijk snel uit met de pret.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Begrijp ik. Ik kan het ook niet rijmen met een bepaalde banner, lijkt helemaal los te staan van de reclame die je ziet.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dit is de link waar je uiteindelijk uitkomt:
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Op windows Phone (8.1) heb ik nergens last van, hetzelfde geldt voor mijn android tablet.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Met mijn android mobiel ook nergens last van, al vele maanden niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kreeg de hele dag door MM op mijn telefoon niet geladen. Na pakweg 10 seconden kwamen die dubieuze iPhone en download een app reclame weer waardoor ik alles af moest sluiten. Diverse malen door de dag heen gehad.
Overigens de eerste keer dat ik dit in tijden weer had.
(heb een Android toestel, mocht je dit nuttig vinden)
edit: wat Zwolle84 beschrijft op deze pagina had ik exact ook.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hier nu weer weg! Na er vanmiddag inderdaad weer last van te hebben gehad. iOS en Android.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.