• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.071 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het afgelopen uur onderhoud gepleegd aan de database (zal niet in technische details treden )

ik hoor het graag, als er nu ergens op de site iets mis gaat

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Best irritant zo langzamerhand : ik krijg op mijn mobiel al de hele week vrijwel uitsluitend de Bad Neighbours 2 ad te zien.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Ik heb sinds nu last van de Facebook-knop, die dwars over de IMDb-link staat. Anderen ook last van?

http://i68.tinypic.com/28jb5aw.jpg

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Yes, ik heb hetzelfde als ik moviemeter bezoek in Edge. In Chrome staat het wel goed.

Wanneer er meerdere links staan, staat de FB knop over de onderste link. Dus niet altijd over de IMDB score.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal daar binnenkort even naar kijken, om een of andere reden wordt de twitter knop niet (altijd) getoond, en dan gaat er iets mis met de facebook knop

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy, er zit agressieve spammeuk op de mobiele site. Ik word keer op keer doorgeleid naar sites waar je iPhones kunt winnen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb je dit vanmiddag nog gehad? Heb nl. wat reclame uitgezet, eerder vandaag

*edit* ik heb nog wat aanpassingen gedaan, die over een minuut of 30 actief moeten zijn. Benieuwd of het daarna nog steeds gebeurt

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Was vanmiddag inderdaad, ook direct na het plaatsen van die reactie.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Kreeg het zojuist ook.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

De docu Mijn Jodenbuurt klokte op Uitzending Gemist maar 41.51 minuten, en voldoet dus helaas niet aan de eisen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

De docu Mijn Jodenbuurt klokte op Uitzending Gemist maar 41.51 minuten, en voldoet dus helaas niet aan de eisen...

Daar was ik al bang voor...

Ik heb de toevoeging verwijderd en de discussie verplaatst naar het forum: Film >> Overige films >> Mijn Jodenbuurt (2016)

Bedankt voor de tip!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Wat betreft mijn eerdere opmerking; het is nu nog veel erger. Zowel MoMe als MuMe onbruikbaar op iPhone. Bij elke klik stuk of 6 forwards naar spamsite.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Same here ook op Android phone overigens...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik heb nog meer reclame uitgezet, hoor graag of het nog steeds gebeurt op Android of iOS

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hier oké nu, bedankt. iOS overigens. Bij m'n vriendin op Android ook goed!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

ik heb nog meer reclame uitgezet, hoor graag of het nog steeds gebeurt op Android of iOS

Helaas, het is weer teruggekeerd. Had er tot zojuist geen last van sinds je bericht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kun je een screenshot maken van de pagina waarop je dit probleem hebt? of kan dat niet omdat je in zo'n geval naar een andere site doorgestuurd wordt

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dat laatste, zodra ik iets aantik (willekeurig wat) forward hij gelijk een keer of vijf, zes. Er staan dan dingen als 'Action!' en 'Surprise' in m'n geschiedenis, en uiteindelijk een of andere pagina waar je een iPhone kunt winnen met een FB-koppeling in de url.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Nu lijkt het weer goed te gaan...

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Zwolle84 wrote:

Wat betreft mijn eerdere opmerking; het is nu nog veel erger. Zowel MoMe als MuMe onbruikbaar op iPhone. Bij elke klik stuk of 6 forwards naar spamsite.

Precies hetzelfde op de Sony Xperia. Zwaar irritant. De mobiele site is al 2 dagen zo goed als onbruikbaar. Gisteravond ging het wel goed.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het vanavond nog steeds voor komt (hoor het graag) dan moet eventueel de reclame op mobiel maar even uit komend weekend.

Wel echt zwaar klote dat het de laatste tijd zo'n zooitje is met die mobiele reclame. Ik kan het wel even uit zetten, maar langere tijd zonder (inkomsten van) advertenties, dan is het natuurlijk snel uit met de pret.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Begrijp ik. Ik kan het ook niet rijmen met een bepaalde banner, lijkt helemaal los te staan van de reclame die je ziet.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dit is de link waar je uiteindelijk uitkomt:

Action! - lp.winbv.nl

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Op windows Phone (8.1) heb ik nergens last van, hetzelfde geldt voor mijn android tablet.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Met mijn android mobiel ook nergens last van, al vele maanden niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kreeg de hele dag door MM op mijn telefoon niet geladen. Na pakweg 10 seconden kwamen die dubieuze iPhone en download een app reclame weer waardoor ik alles af moest sluiten. Diverse malen door de dag heen gehad.

Overigens de eerste keer dat ik dit in tijden weer had.

(heb een Android toestel, mocht je dit nuttig vinden)

edit: wat Zwolle84 beschrijft op deze pagina had ik exact ook.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nu nog steeds?

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hier nu weer weg! Na er vanmiddag inderdaad weer last van te hebben gehad. iOS en Android.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Nu lijkt het inderdaad weg.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Sinds vanmiddag geen last meer van gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.