• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.111 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Probleem is weer terug.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

Nu nog steeds?

Jep, gisteravond nog weer gehad, maar heb maar een keer of 2 gecheckt.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

En het is inderdaad weer terug

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ik ervaar het pas sinds deze ochtend. Tot gisteren nergens last van, maar nu heb ik ook geen mogelijkheid om via mobiel (android) te kunnen inloggen of zonder ingelogd te zijn überhaupt wat te kunnen doen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

en nu?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ik had er vanmiddag ook (voor het eerst) last van maar nu niet meer (android).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb nu vrijwel alle reclame uit staan op mobiel ( ) dus als het nu goed gaat, dan denk ik te weten waar het probleem zit

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Hier nu ook geen problemen via Android.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Hier ook geen problemen meer.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Hier ook niet meer

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het lijkt nu goed te werken, top.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ja niet echt top, want het overgrote deel van de reclame staat nu uit. Dat is ook geen oplossing voor de lange termijn

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Begrijpelijk, maar in de staat van de laatste 2 dagen was de site niet te gebruiken. Dat wil je ook niet lijkt me. Ik ben geen add-expert, maar valt niet met iets uit te zoeken wat nou de kwalijke reclame was?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Kleine donatie en een jaar lang geen gezeik

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Dus ik moet een donatie doen om te voorkomen dat ik voortaan naar allerlei spamsites gestuurd word als ik de site wil openen? Topredenatie weer.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Bovendien is ook dat geen oplossing als je niet aan inloggen toekomt vanwege de spamomleidingen.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Inloggen heb ik standaard ingesteld, dus op deze site geen problemen. Niettemin blijft het ook voor jordy vervelend dat je een site probeert te runnen (en je kinderen eten te geven) en dat er van die malafide reclames tussen zitten waar ook niemand op zit te wachten. De vraag is vooral waarom.

En verder heeft onderhond gelijk. Ik kan natuurlijk hierin andermans portemonnee kijken, maar iets meer dan een euro per maand voor een site die ik veelvuldig gebruik is niet veel.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Klinkt allemaal zeer edelmoedig, maar die donaties zijn om gebruik te maken van een reclame vrije site, niet om een werkende site. Ik snap dat het vervelend is voor jordy, maar ik vind het ook knap vervelend als ik op allemaal spamsites kom, mijn telefoon begint te trillen als een idioot en zelfs een keer uitschakelde.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik denk ook niet dat Jordy graag wilt dat je dankzij Dontaties aan deze verschrikkelijke reclames af kunt komen.

Ik snap dat het je inkomen is, dat je misschien kindjes moet kunnen voeden snap ik ook echt prima. Maar, een donatie overmaken aan MovieMeter betekend nog niet dat de ellende over is. Dankzij deze irritante reclames kan het misschien zo zijn dat de buiten wereld word af geschrokken. Stel: ik wil een film kijken via bijvoorbeeld Film1 maar de info is mij nog steeds onduidelijk, wanneer je een film intikt op google komt 9/10 MovieMeter als tweede of derde, misschien wel eerste zoekkeuze uit. Wanneer deze persoon opeens deze reclames binnen krijgt wanneer deze dus eventueel schrikt op virussen en dergelijks ben je misschien alweer een bezoeker kwijt. Vermenigvuldig dit maar een paar keer en dan heb je misschien kans dat de inkomsten toch enorm verlagen. Dan hebben die donaties van een paar users ook geen nut.

Toch las ik dat Google bezig was om deze add's te onderscheppen maar, dat kan ook nog wel weken/maanden duren. Uitzetten is een tijdelijke oplossing maar dat loopt toch inkomsten mis. Ik hoop gewoon dat er z.s.m. een oplossing voor komt, misschien bij moviemeter dan wel bij google, want dit word toch te gek voor woorden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mee eens, er moet geen donatie nodig zijn om deze site normaal te kunnen gebruiken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

mister blonde wrote:

Dus ik moet een donatie doen om te voorkomen dat ik voortaan naar allerlei spamsites gestuurd word als ik de site wil openen? Topredenatie weer.

Idealiter niet natuurlijk, maar da's wel (en altijd) het risico dat je neemt als je voor het ad-supported model gaat.

Het enige wat ik zeg is dat het soms gewoon makkelijker is een kleine donatie te doen dan opgescheept zitten met een hoop potentieel gezeik. Vraag maar aan Netflix.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Het hele punt is dat dat niet het risico zou moeten zijn. Ik vind reclame niet erg, dit wel.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Wel ja, het zou nóg beter zijn als reclames ook nog eens informatief en eerlijk zouden zijn

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Wat kraam je toch allemaal voor onzin uit man. Wat heeft dat er mee te maken?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Dat er nu eenmaal een realiteit is waar je je naar te schikken hebt. Internet reclames zijn obnoxious en storend. Daar zijn mensen dag in, dag uit mee bezig om ze zo te maken. Een constant touwgetrek met aanbieders zoals Google en Apple.

Ik neem aan dat je al langer dan een week op het internet zit, dus als je beslist dat ads een voldoende investering zijn in een website dan kan je er van op aan dat het af en toe irritant zal zijn en dat er af en toe ads doorglippen die als vervelend ervaren worden.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dit is wel wat meer dan 'vervelend' hoor. De site wordt er letterlijk onbruikbaar door en je mag maar hopen dat je telefoon niet geïnfecteerd raakt met allerlei troep. Dat heb ik ook nooit in deze mate bij andere sites meegemaakt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

(Die) reclames zijn inderdaad gevaarlijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind het ook absoluut niet normaal en acceptabel

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik kom ze wel vaker tegen nu hoor, niet alleen op MM maar ook gewoon op andere sites.

Ik kan wel zeggen dat ik gestopt ben met adblock gebruik op Moviemeter, wil MM graag supporten en wil graag gebruik maken van wat de site te bieden heeft, gebruikers laat ik daar even buiten. Ik hoopte graag dat dit voor Jordy door meer mensen gedaan word maar, als je deze reclames toegegooid krijgt, dan wel niet Jordy's schuld, dan zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

Inderdaad niet normaal en onacceptabel, google moet hier ook zeker wat aan doen (of welke service MM gebruikt) want, dat maakt internetten nu ook niet leuk meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.