- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Vind het jammer dat het steeds blijft terugkomen. Deze keer heb ik er geen last van, en de vorige keer ook niet, maar maanden geleden wel. En dan is het inderdaad hoogst irritant als je mobiel gaat buzzen, webs ongevraagd gaat openen, en je alleen de optie krijgt om verder te gaan met "accepteer", wat je dus beslist niet moet doen. Dan zit er dus niets anders op dan dataverbinding verbreken en de explorer sluiten.
Hoop dat Jordy de veroorzaker kan aanwijzen en bannen. Onbegrijpelijk dat Google er niets tegen doet, al verdienen ze waarschijnlijk wel gewoon geld aan zulke agressieve praktijken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Google is slechts een van de partijen die hier de advertenties verzorgen, maar inderdaad, ook die zijn erg laks in het voorkomen van deze problemen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er staat weer e.e.a. geactiveerd, ik hoor graag als het weer fout gaat.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Net even getest, maar op mijn telefoon lijkt het gewoon goed te gaan.
MaartenTuinstra
-
- 251 messages
- 0 votes
Is er een mogelijkheid om je gebruikersnaam te veranderen?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Is er een mogelijkheid om je gebruikersnaam te veranderen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Excuses voor de downtime
Ik heb de site onder water flink onder handen genomen, waar het aan komt op speciale tekens (in berichten, gebruikersnamen, titels van films etc). Ik hoor het graag, mochten jullie nu ergens iets vreemds zien.
Als het wel allemaal goed is gegaan, merken jullie geen verschil 
alvast bedankt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de komende +/- 60 minuten wordt de zoekindex opnieuw doorberekend, tot die tijd zijn er geen of incomplete zoekresultaten
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het duurt helaas iets langer, eind van de avond moet het zoeken weer werken
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij de notificaties loopt iets mis precies:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij nieuwe notificaties zou dat goed moeten gaan
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
De smileys in een spoiler worden als lelijke zwartwiticoontjes vertoond:
Test
. Spoiler: 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt, er gaat inderdaad nog iets niet goed met smileys.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Bedankt, toevallig net ook iets raars ontdekt bij het snelzoeken naar titels met een minteken. Ik kopieerde per ongeluk de laatste letter van de titel "Nineteen Eighty-Four" niet mee, en bij het plakken in de balk zonder die laatste r vindt het niets. Als je eenmaal de eerste letter van het woord na het minteken hebt getypt verdwijnen kennelijk de resultaten totdat je de laatste letter van het woord na het streepje typt.
Bijvoorbeeld: het zoeken gaat tijdens het typen goed tot "Nineteen Eighty-" en de resultaten verdwijnen vanaf "Nineteen Eighty-F" totdat je de volledige titel typt.
Idem met de film "No-Do". "No-" levert resultaten op, maar "No-D" niet, en de volledige titel "No-Do" levert wel weer resultaten op.
Bij "Gekijô-ban Naruto: Daikatsuge[...]" levert "Gekijô-b" en "Gekijô-ba" niets, maar eenmaal dat je "Gekijô-ban" hebt getypt kun je blijven typen en gaat alles weer goed 
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Jordy, bedankt voor al je moeite. De site was gisteren niet zo lang zonder de zoekfunctie als ik had gevreesd.
Ik heb wel nog steeds iets vreemds bij previews van correcties en toevoegingen:
Secuestro%20en%20la%20Ciudad (1965)
Bij spaties verschijnt steeds %20 en soms zijn er nog rare tekens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy, bedankt voor al je moeite. De site was gisteren niet zo lang zonder de zoekfunctie als ik had gevreesd.
Ik heb wel nog steeds iets vreemds bij previews van correcties en toevoegingen:
Secuestro%20en%20la%20Ciudad (1965)
Bij spaties verschijnt steeds %20 en soms zijn er nog rare tekens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt, toevallig net ook iets raars ontdekt bij het snelzoeken naar titels met een minteken. Ik kopieerde per ongeluk de laatste letter van de titel "Nineteen Eighty-Four" niet mee, en bij het plakken in de balk zonder die laatste r vindt het niets. Als je eenmaal de eerste letter van het woord na het minteken hebt getypt verdwijnen kennelijk de resultaten totdat je de laatste letter van het woord na het streepje typt.
Bijvoorbeeld: het zoeken gaat tijdens het typen goed tot "Nineteen Eighty-" en de resultaten verdwijnen vanaf "Nineteen Eighty-F" totdat je de volledige titel typt.
Idem met de film "No-Do". "No-" levert resultaten op, maar "No-D" niet, en de volledige titel "No-Do" levert wel weer resultaten op.
Bij "Gekijô-ban Naruto: Daikatsuge[...]" levert "Gekijô-b" en "Gekijô-ba" niets, maar eenmaal dat je "Gekijô-ban" hebt getypt kun je blijven typen en gaat alles weer goed
er gaat inderdaad iets mis bij de combinatie gedeelde match en een min-teken, zal daar binnenkort even naar kijken
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Nog eentje: cursief gebruiken in privéberichten werkt niet goed, de [ wordt bij het verzenden vervangen door <. Het bericht wat je verstuurt ziet er dan zo uit: test
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Het tonen van filmlijsten van users in een submap gaat niet goed. Zie onderin arno 74 - filmlijsten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ach, gewoon een non-breaking space in code. 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ach, gewoon een non-breaking space in code.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Bij het selecteren van "privéberichten" met de muis worden ze niet meer zichtbaar in de lijst.
Het blijft voortdurend:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/63000373/Screen%20Shot%202016-05-21%20at%2013.51.59.jpg
Als je op "Toon alle privéberichten" klikt krijg je ze wel nog, maar vroeger ging het vlugger.
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
Bij elke film staat net boven het eerste bericht op een pagina een lichtblauwe balk, met in de balk een link - getallen - naar de andere pagina's met berichten over die film. Op dit moment zijn (bij mij) die balken leeg, en kan ik dus maar één pagina ( de laatste) met berichten zien. Bij de verschillende fora staan die nummers wél in de blauwe balk.
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
Ja, dat heb ik ook, sinds gisteren.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je de trailer op een filmpagina afspeelt verdwijnen de links naar o.a. IMDb. Als je van die links gebruik wilt maken moet je de trailer tot het einde afspelen of de pagina vernieuwen. Kan dat niet gebruiksvriendelijker?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.