• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Bij elke film staat net boven het eerste bericht op een pagina een lichtblauwe balk, met in de balk een link - getallen - naar de andere pagina's met berichten over die film. Op dit moment zijn (bij mij) die balken leeg, en kan ik dus maar één pagina ( de laatste) met berichten zien. Bij de verschillende fora staan die nummers wél in de blauwe balk.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat zei je 20 minuten eerder ook al.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

Als je de trailer op een filmpagina afspeelt verdwijnen de links naar o.a. IMDb. Als je van die links gebruik wilt maken moet je de trailer tot het einde afspelen of de pagina vernieuwen. Kan dat niet gebruiksvriendelijker?

Als ik eerlijk ben vind ik het zoals het nu is prima, sorry.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal even naar die fout met die paginanummers kijken

vampyrmaiden

• 228 messages
  • 234 votes

In De Site > Algemeen > ontbrekende titels:

het is me opgevallen dat veel titels die op imdb.com wel te vinden zijn op deze site ontbreken.... is er een mogelijkheid te updaten als 'bezoeker'?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

vampyrmaiden

Jazeker, je kunt als gebruiker ontbrekende films toevoegen; zie Mijn MovieMeter > film toevoegen

Mocht je er zelf niet goed uitkomen, dan kun je hier een oproep plaatsen of anderen de betreffende titel(s) voor je willen toevoegen.

vampyrmaiden

• 228 messages
  • 234 votes

thanks

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Apollinisch wrote:

Dat zei je 20 minuten eerder ook al.

Voor alle duidelijkheid: nog geen teken van dementie (hoop ik toch). Ik had na 'bericht plaatsen' een hele poos een volledig witte pagina. Wanneer ik die uiteindelijk (noodgedwongen) opnieuw opstartte, bleek het bericht 2 x te zijn weergegeven...

Probleem van de 'verdwenen' pagina's is ondertussen opgelost !

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Wat me de laatste tijd opvalt bij meningen die op de homepagina worden weergeven, is dat bepaalde leestekens als aanhalingstekens, accent aigu enz. incorrect getoond worden. Kleine bug?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja inderdaad, zal er binnenkort naar kijken

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

De geboortedatum van Max Moszkowicz klopt niet.

Zijn vader, Robert, waar de docu over gaat, is van 1953. Dus dan kan z'n zoon natuurlijk nooit van 1955 zijn.

Max is vernoemd naar zijn opa, de vader van Robert. Er is ook een broer van Robert, dus een oom van Max (de regisseur) die ook Max heet. Die is wellicht van 1955.

De regisseur zegt ergens aan het begin van de docu dat hij 36 jaar is.

Later zegt hij bij een fragment uit 1993 dat hij toen 14 jaar was.

Dus hij is waarschijnlijk van 1979...

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

Dat kan je zelf verbeteren met de corrigeerknop.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77

Er zijn nog twee andere Moszkowiczen met de naam Max Moszkowicz, vandaar de verwarring.

Ik heb de exacte datum gevonden: 24 december 1978

Max Moszkowicz

24 dec. 1978 geboren in Roermond

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Flavio

Ik had geen exacte geboortedatum, dus vandaar meldde ik het hier.

kappeuter

Zat ik toch erg dichtbij. Bedankt! ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er lijken momenteel wat problemen met de bereikbaarheid van de site te zijn. Ik heb geen reden om te denken dat het iets met de veranderingen van gisteren te maken heeft, maar ik ben er naar aan het kijken.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Bij mij lag de databesparingsoptie van Opera dwars (zeg maar Opera Turbo, maar dan op mobiel), als die aanstaat loopt de site niet, maar dat ligt dus in mijn geval aan Opera en niet aan MM. Ben het vaker tegengekomen dat Opera met die optie niet goed pagina's laadt, ook bij andere sites.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb je dan nu geen problemen met de bereikbaarheid van MovieMeter?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ben ik de enige ? ik heb problemen zowel via m'n Ziggo verbinding als via 4G

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Geen probleem hier.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Nee, niet meer. Vía de explorer van android lijkt het net op het laatst 1 seconde extra nodig te hebben om te laden, maar verder niets. En via Opera zonder die besparingsoptie gaat het ook goed. Opera met databesparingsoptie loopt nog steeds traag (op mobiel, op PC niet gekeken).

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Ja hier ook vanochtend, ik heb Ziggo. 4g of computer niet geprobeerd. Andere sites en apps liepen gewoon normaal.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk dat het aan Ziggo lag

justmyself93

• 8 messages
  • 455 votes

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik heb gewoon ff algemeen vraagje.

Weet niet waar ik het eigenlijk moet stellen maar vind dit hier misschien de meest geschikte plaats.

Is er nergens geen topic open waar men een watchlist kan delen?

Films/seies die je nog wilt zien.

groeten.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Er is Kijkachterstand en Naar welke film(s) kijk jij uit?, justmyself93. Is dat wat?

Welkom, overigens!

justmyself93

• 8 messages
  • 455 votes

dank u,

handige links

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Misschien is het een idee om bij studio's zoals Pixar, Ghibli, Disney, Disneytoon, Dreamworks of bij CU's als MCU, DCU enzovoort, de films op moviemeter zelf ook te sorteren op basis van een dergelijk iets (of op zijn minst die mogelijkheid te geven), net zoals je per regisseur ook de films kan staan van die regisseur.

Dus bvb. bij Iron Man zou dan staan. "Maakt deel uit van het Marvel Cinematic Universe", met een link op die MCU en als je daar op klikt, vervolgens een overzicht van de films uit het MCU (en ook een discussieplatform net zoals je over iedere regisseur kan discussieren).

Ik ergerde me al eerder aan dat gegeven bij de Ghiblifilms (waar je vaak enorm lang moet zoeken om een lijst te krijgen), en ook bij Finding Dory viel me dit opnieuw voor de zoveelde keer op. Dus ik dacht eraan om dit ideetje eens voor te stellen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Dat idee is al eens weer gegeven. Maar blijft wel een goed idee. Werken met lijstje, al dan niet vastgelegd door iemand van de crew. Bij uitbreiding kan je zo alle Harry Potterfilms, Bondfilms, Hammer films, ... Iets in de trend van I check movies. Maar dan misschien met iets meer stabiele lijstjes die niet elke week veranderen.

Het zou een verlenging kunnen zijn van de persoonlijke lijstjes, waar nu niet echt iets mee gedaan wordt. Dat is eerder voor een eigen overzicht.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja klopt inderdaad.

Jordy wrote:

't Is inderdaad vaak besproken en heeft lang op de ideeënlijst gestaan. Het lijkt me een probleem om te bepalen wat lijstwaardig is, en welke films er dan op een lijst moeten. Ik voorzie eindeloze discussies en een ingewikkeld correctiesysteem, dus ik denk niet dat het er van komt.

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Bij toevoeging zojuist van Lettre de Sibérie (1957) - IMDb lijkt het even of de regisseursnaam niet meer wil worden gekoppeld aan het regisseursbestand hier. Die (Chris Marker) staat er gewoon al in.

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Jordy, ik ben totaal computer-leek, geen kennis en zeer beperkt gebruik, dus excuses voor domme vragen of fout woordgebruik; maar dit wil ik toch even kwijt:

al sinds weken lopen Movie- en Musicmeter bijzonder traag op m'n site. Elke pagina/link die ik aanklik heeft verschillende seconde nodig om te laden - soms tot 8 à 9 seconden; iets wat vroeger nooit het geval was. Ik vroeg me al af of dat ook aan mijn verbinding kon liggen, maar: op Boekmeter gaat alles normaal; en ook Hotmail en de enkele keren dat ik Google gebruik is er geen probleem.

Enige andere site die ik gebruik en die ook heel traag gaat is Routenet Routeplanner , maar blijkbaar moet daar op elke pagina nogal wat (o.a. reclame) opgeladen worden.

Ben ik de enige met dat probleem, of hebben daar nog mensen mee te maken ? Het maakt het bezoeken van de sites toch net iets minder prettig...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.