• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Cohiba

• 24 messages
  • 514 votes

Hoewel ik al lid ben sinds 2009, ben ik eigenlijk pas echt actief sinds een kleine maand. Geen idee of dit gedeelte van het forum, het juiste is om een verzoek/tip/nice to have te vermelden. Dus, indien niet, laat mij gerust weten ...

Zou het technisch kunnen, dat onderaan de filmafbeelding (waar bijvoorbeeld staat, op de hoeveelste plaats die film staat in de top 250), eveneens melding te maken, van welke andere films binnen dat genre, van andere gebruikers evenveel punten hebben gekregent?

Bijvoorbeeld (ik zeg maar iets) Ong-Bak.

Op basis van het aantal punten dat deze film hier heeft, lees je dan onderaan de indhoud, welke andere films binnen dat genre een gelijkaardige score hebben. Misschien, 2 à 3 filmtitels max?

Zomaar een idee.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat doet google (of vergis me).

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Nee, een ad die dan opkomt.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Maar een spaanstalige die hebben toch wij toch niet, dat is alleen bij jou.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ice Age: The Great Egg-Scapade (2016) is alsnog naar het 'overige films' forum verplaatst, omdat het een korte film blijkt te zijn (<45 min. - niet toevoegbaar)

Langere speelduur op sommige sites blijkt te verklaren door speelduur incl. bonusmateriaal.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Die klote Bug gaat niet weg. Als ik een volledige reset doe van IE, niet inlog op mm en op de site actief ben: niets aan de hand.. Zodra ik inlog komt de "are you sure, false" weer om de hoek. Vooral bij een post - enter (weet u het zeker.. false). Irritant!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

inderdaad vervelend, misschien kun je tijdelijk een andere browser gebruiken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

John Milton wrote:

alle buttons boven het tekstvak die een HTML code generen zoals spoilerstags of cursief, belanden bij mij in de Edge browser van Windows 10 vooraan het bericht, in plaats van waar ik ben met typen.

Dit moet opgelost zijn, als het goed is

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Yes. Niet meer tegengekomen!

Was wel benieuwd of jij op de ipad ook hebt kunnen constateren dat tekstinvoer dermate vertraag is dat je de letters soms 5 seconden nadat je uitgetypt bent nog een voor ziet verschijnen...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, maar heb dan ook een redelijk recent model

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Als dat de oorzaak is brokkelt er een stukje fanboy van me af. Ipad Air (1) zou toch wel in staat moeten zijn vlot tekst in te voeren op een website? Ik heb hem juist naar aanleiding van die problemen laatst nog compleet hersteld via iTunes, maar het blijft af en toe op treden, tot nog toe alleen op MM, maar daar tik ik ook het meest. Hmm, nou dan weet ik het ook niet. Anders meld ik het hier natuurlijk weer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik heb ook een iPad air en die problemen herken ik me niet in.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Jordy wrote:

Ja ik heb ook een iPad air en die problemen herken ik me niet in.

Net weer dramatisch. Duurde tien seconden nadat ik uitgetikt was met de woorden 'Hardcore Henry' voor alle letter in zoekvenster stonden. Ik zat op hotspot van iPhone, dus meteen speedtest gedaan, 18/6 mbit, meestal meer, maar is nog steeds zat. Probleem niet kunnen reproduceren door even te zoeken en iets te tikken op iCheckMovies.

Maar: na een herstart van de iPad is het vooralsnog wel over. Dat geeft nog genoeg mogelijke oorzaken, maar het is iig een workaround.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Doe je af en toe ook een harde reset (home button en aan/uitknop samen ingedrukt houden tot het logo verschijnt)? Wil ook nog wel eens helpen tegen problemen.

Ik herken je probleem overigens niet. Typ hier altijd op m'n Air (1) en heb nog nooit een vertraging gezien.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

(quote)

met de woorden 'Hardcore Henry'

Schuilt daar het probleem niet in? Dat de iPad het niveau van de film herkent en daarom het tempo een stukje omlaag gooit zodat de doelgroep kan bijblijven?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vervelend, maar dit is denk ik geen probleem van de site

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

de grunt wrote:

Die klote Bug gaat niet weg. Als ik een volledige reset doe van IE, niet inlog op mm en op de site actief ben: niets aan de hand.. Zodra ik inlog komt de "are you sure, false" weer om de hoek. Vooral bij een post - enter (weet u het zeker.. false). Irritant!

ik denk dat de reclame van Expedia de schuldige is. Ik heb hem geblokkeerd

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Jordy wrote:

ik denk dat de reclame van Expedia de schuldige is. Ik heb hem geblokkeerd

Ik ben erg benieuwd! Zal je ontzettend dankbaar zijn ...

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Ik wil niet te vroeg juichen, maar volgens mij heb je het geflikt Jordy !

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jawaddedadde heeft aangegeven niet meer zoveel toe te komen aan zijn crewtaken, en heeft daarom besloten zijn functie neer te leggen.

Tom, bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking!

Veel plezier nog op MM als gebruiker.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Ontzettend bedankt voor de vele jaren inzet en goede samenwerking. Je bent een topper!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

inderdaad super bedankt

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Tom, bedankt voor alles, de fijne samenwerking en al je goede werk!

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Tom, bedankt!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Bedankt Tom!

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Bedankt Tom!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Bedankt allemaal! Keep up the good work

XiaoYaoYou

• 13 messages
  • 2 votes

Bij De Site > Gebruikers > Even voorstellen:

Hallo,kan iemand uitleggen hoe je bij t plaatsen van een bericht bij een film de "Sterren"veranderd,hij staat op 1 en ik kan m niet veranderen

XiaoYaoYou

• 13 messages
  • 2 votes

NM heb t gevonden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.