- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Cohiba
-
- 24 messages
- 514 votes
Hoewel ik al lid ben sinds 2009, ben ik eigenlijk pas echt actief sinds een kleine maand. Geen idee of dit gedeelte van het forum, het juiste is om een verzoek/tip/nice to have te vermelden. Dus, indien niet, laat mij gerust weten ...
Zou het technisch kunnen, dat onderaan de filmafbeelding (waar bijvoorbeeld staat, op de hoeveelste plaats die film staat in de top 250), eveneens melding te maken, van welke andere films binnen dat genre, van andere gebruikers evenveel punten hebben gekregent?
Bijvoorbeeld (ik zeg maar iets) Ong-Bak.
Op basis van het aantal punten dat deze film hier heeft, lees je dan onderaan de indhoud, welke andere films binnen dat genre een gelijkaardige score hebben. Misschien, 2 à 3 filmtitels max?
Zomaar een idee.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maar een spaanstalige die hebben toch wij toch niet, dat is alleen bij jou.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ice Age: The Great Egg-Scapade (2016) is alsnog naar het 'overige films' forum verplaatst, omdat het een korte film blijkt te zijn (<45 min. - niet toevoegbaar)
Langere speelduur op sommige sites blijkt te verklaren door speelduur incl. bonusmateriaal.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Die klote Bug gaat niet weg. Als ik een volledige reset doe van IE, niet inlog op mm en op de site actief ben: niets aan de hand.. Zodra ik inlog komt de "are you sure, false" weer om de hoek. Vooral bij een post - enter (weet u het zeker.. false). Irritant!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
inderdaad vervelend, misschien kun je tijdelijk een andere browser gebruiken?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
alle buttons boven het tekstvak die een HTML code generen zoals spoilerstags of cursief, belanden bij mij in de Edge browser van Windows 10 vooraan het bericht, in plaats van waar ik ben met typen.
Dit moet opgelost zijn, als het goed is
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Yes. Niet meer tegengekomen!
Was wel benieuwd of jij op de ipad ook hebt kunnen constateren dat tekstinvoer dermate vertraag is dat je de letters soms 5 seconden nadat je uitgetypt bent nog een voor ziet verschijnen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, maar heb dan ook een redelijk recent model
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Als dat de oorzaak is brokkelt er een stukje fanboy van me af. Ipad Air (1) zou toch wel in staat moeten zijn vlot tekst in te voeren op een website? Ik heb hem juist naar aanleiding van die problemen laatst nog compleet hersteld via iTunes, maar het blijft af en toe op treden, tot nog toe alleen op MM, maar daar tik ik ook het meest. Hmm, nou dan weet ik het ook niet. Anders meld ik het hier natuurlijk weer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik heb ook een iPad air en die problemen herken ik me niet in.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ja ik heb ook een iPad air en die problemen herken ik me niet in.
Net weer dramatisch. Duurde tien seconden nadat ik uitgetikt was met de woorden 'Hardcore Henry' voor alle letter in zoekvenster stonden. Ik zat op hotspot van iPhone, dus meteen speedtest gedaan, 18/6 mbit, meestal meer, maar is nog steeds zat. Probleem niet kunnen reproduceren door even te zoeken en iets te tikken op iCheckMovies.
Maar: na een herstart van de iPad is het vooralsnog wel over. Dat geeft nog genoeg mogelijke oorzaken, maar het is iig een workaround. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Doe je af en toe ook een harde reset (home button en aan/uitknop samen ingedrukt houden tot het logo verschijnt)? Wil ook nog wel eens helpen tegen problemen.
Ik herken je probleem overigens niet. Typ hier altijd op m'n Air (1) en heb nog nooit een vertraging gezien.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Schuilt daar het probleem niet in? Dat de iPad het niveau van de film herkent en daarom het tempo een stukje omlaag gooit zodat de doelgroep kan bijblijven? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vervelend, maar dit is denk ik geen probleem van de site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die klote Bug gaat niet weg. Als ik een volledige reset doe van IE, niet inlog op mm en op de site actief ben: niets aan de hand.. Zodra ik inlog komt de "are you sure, false" weer om de hoek. Vooral bij een post - enter (weet u het zeker.. false). Irritant!
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
ik denk dat de reclame van Expedia de schuldige is. Ik heb hem geblokkeerd
Ik ben erg benieuwd! Zal je ontzettend dankbaar zijn ...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jawaddedadde heeft aangegeven niet meer zoveel toe te komen aan zijn crewtaken, en heeft daarom besloten zijn functie neer te leggen.
Tom, bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking!

Veel plezier nog op MM als gebruiker.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Ontzettend bedankt voor de vele jaren inzet en goede samenwerking. Je bent een topper!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Tom, bedankt voor alles, de fijne samenwerking en al je goede werk! 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bedankt allemaal! Keep up the good work 
XiaoYaoYou
-
- 13 messages
- 2 votes
Bij De Site > Gebruikers > Even voorstellen:
Hallo,kan iemand uitleggen hoe je bij t plaatsen van een bericht bij een film de "Sterren"veranderd,hij staat op 1 en ik kan m niet veranderen

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar Film > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.