• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy

MoMe vindt de nieuwste iOS-update (9.3) niet zo fijn. Daar zit een nieuwe stijl popups in Safari in die conflicteert met de popup van personen taggen. Op de iPad zat ik net vast in een scherm waarbij in het aanpasscherm van m'n reactie de popup werd bedekt door m'n toetsenbord en ik m'n toetsenbord niet meer weg kreeg.

In een volledig nieuwe reactie (zoals hier) lukte het wel, dus de schade valt mee.

Weet niet of je er iets mee kunt, maar ik meld het voor de zekerheid maar.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zul je net zien, nu lukt het me bij die post wél om het toetsenbord weg te krijgen, waarop de popup naar boven springt. Laat maar even zitten dus. Als het probleem terugkeert trek ik aan de bel.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

MoMe en safari zijn sowieso niet de grootste vrienden het afgelopen half jaar, waarbij ik mijn cursor niet langer in of achter een woord geplaatst krijg als daar nog meer achter staat, wat nog wel eens lastig wil zijn als je urls aan wilt passen. Ook simpelweg even aantikken waar je gebleven was om verder te typen blijkt soms niet in één keer te willen. Geen ramp, maar wel irri.

Wat misschien minder bekend is Jordy: alle buttons boven het tekstvak die een HTML code generen zoals spoilerstags of cursief, belanden bij mij in de Edge browser van Windows 10 vooraan het bericht, in plaats van waar ik ben met typen. Ik kan ook niet een woord selecteren en dan spoilertags drukken. Althans, het kan wel, maar ook dan belanden ze niet aan weerszijden van het woord, maar aan het begin van mijn bericht.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dat laatste komt mij bekend voor, ja.

Op mobiele apparaten kan ik sowieso de @ niet gebruiken om automatisch een user te taggen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dat Edge-probleem is volgens mij echt een bug in Edge zelf. In een ander cms heb ik exact hetzelfde: elke tekstuele actie verschijnt aan het begin van de tekst, ongeacht waar ik hem uitvoer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

John Milton wrote:

MoMe en safari zijn sowieso niet de grootste vrienden het afgelopen half jaar, waarbij ik mijn cursor niet langer in of achter een woord geplaatst krijg als daar nog meer achter staat, wat nog wel eens lastig wil zijn als je urls aan wilt passen. Ook simpelweg even aantikken waar je gebleven was om verder te typen blijkt soms niet in één keer te willen. Geen ramp, maar wel irri.

ik gebruik altijd safari, en heb dit zelf nog nooit gezien. Gaat dit over iOS? Wel helemaal up to date? Bij andere sites gaat dit wel goed?

Wat misschien minder bekend is Jordy: alle buttons boven het tekstvak die een HTML code generen zoals spoilerstags of cursief, belanden bij mij in de Edge browser van Windows 10 vooraan het bericht, in plaats van waar ik ben met typen. Ik kan ook niet een woord selecteren en dan spoilertags drukken. Althans, het kan wel, maar ook dan belanden ze niet aan weerszijden van het woord, maar aan het begin van mijn bericht.

zal het op de lijst zetten, bedankt

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

De iPad stond op 9.2.1 afgelopen weken. iPhone net ge-update vanmorgen, maar die was bij. Ik houd in principe altijd alles bij, tot de drivers van mijn pc onderdelen aan toe. Ik heb het alleen geconstateerd op MM, maar dat is niet alleszeggend omdat ik dergelijke functies voornamelijk op MM benut, en ook de meeste langere berichten hier type.

Maar ik zal eens kijken of ik het nog steeds kan reproduceren, en op welke iOS versie dat is. Maar dat er een probleempje was/is, daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan. Als ik meer vermeldenswaardigs weet koppel ik het terug.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Werkt het (in iOS) ook niet als je je vinger op het scherm gedrukt houdt en vervolgens beweegt?

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

De momenten van niet functioneren niet, je doelt op het reguliere vergrootglasje, neem ik aan?

Nee, dat wilde niet. Maar, zoals het ieder leuk probleem betaamt, ik kan het nu niet nadoen. Nu werkt het snotvrrrrf*ck net weer even wel.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dat, ja.

Haha, heb ik ook al-tijd. Als ik een probleem heb moet ik even klagen, dan gaat het vanzelf weg.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

De site is bij mij op dit moment erg traag, iets specifieker: het laden van een filmpagina. Switchen tussen rubrieken lijkt wel normaal te gaan.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb hetzelfde. Filmpagina's laden erg traag terwijl het forum wel vlotjes gaat

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb deze reclame zelf nog niet gezien, speelt dit nog steeds?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Ik heb deze reclame zelf nog niet gezien, speelt dit nog steeds?

Nee, ik heb het zondag na 16 uur niet meer gezien. Maar daarvoor was het bij mij elke keer als ik op de mobiele site was.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dan was het vermoedelijk een tijdelijk foutje bij de partij die de advertenties verzorgt

als je het nog een keer ziet, dan hoor ik het graag, dan zal ik het even doorgeven

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Wel een andere irritante op de iPad, sinds net

U bent winnaar van een smartphone klik hier met veel bewegende en knipperende elementen en tamelijk opdringerige kleuren

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat was er met de site, 4988 berichten, niks deed het en plaatje was weg ? Virusje ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Foutje in de database

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

De de pagina van bioscoop van welke films erop het moment draaien staan geen films, lijkt me een beetje raar als geen enkele film in heel Nederland een film draait? Of is daar onderhoud?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt voor het melden, ik ga er even naar kijken

Janchii

• 31 messages
  • 1629 votes

Het zou leuk zijn als er statistieken wordt toegevoegd (als het al op website staat, dan uitgebreider). Ik kan nergens zien welk acteur ik vaakst heb gezien, welk regisseur, welk genre etc.. leuke statistieken lijkt mij?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat had ik ook leuk gevonden. Helaas, zal je dat in allerlei topics moeten doen of eigen bestanden. (Het nut van lijstjes).

Hier staat het antwoord: De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hoi,

Wanneer ik met IE naar deze site ga, krijg ik telkens een bijzonder hardnekkige pop up: Weet je zeker dat je deze pagina wilt verlaten? False. Optie Ja/ Nee.

Is dit een bug op de site of ligt het aan mijn computer?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het laatste. (Hier geen melding).

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Met Chrome heb ik het niet.

Na wat googlen hadden de viva lezeressen er ook last van op het viva forum, dat bleek een bug in de site.

Als het aan mij ligt, wat zou er mis kunnen zijn?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Sorry mikey je hebt toch gelijk. Als ik op MM kom heb ik er geen last van maar als dan van de één naar de andere pagina ga komt die melding wel. (Alleen niet iedere keer).

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Geeft niets. (Wel de melding)

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Ik krijg hem ook.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het is niet iets van de site maar van IE. (Bij Fok kreeg ik het namelijk ook). Vervelend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.