- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het editten van berichten gaat de afgelopen week ook maar weer in 50% van de gevallen goed - beetje het probleem wat ook twee maanden (?) terug speelde. Hij blijft eindeloos hangen.
Zo'n lage score kan ik niet nabootsen, maar ik zie het inderdaad helaas ook wel eens misgaan. Heb hier nog even geen verklaring voor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Het smiley / emoticons topic
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kom maar moeilijk door MovieMeter heen en hij valt vaak weg. Kreeg net deze fout code:
"
Dit is Google's cachegeheugen van Forum - MovieMeter.nl. Dit is een momentopname van hoe de pagina eruitzag op 2 maart 2016 07:23:55 GMT.
De huidige pagina kan in de tussentijd veranderd zijn. Meer informatie
Volledige versieTekstversieBron weergevenTip: als u uw zoekterm snel wilt vinden op deze pagina, drukt u op Ctrl+F of ⌘-F (Mac) en gebruikt u de zoekbalk"
Dit is bij mij ook alleen maar op MM, via Chrome op PC.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja er was even iets kapot, even kijken of het nu goed blijft gaan
LostCauze
-
- 179 messages
- 1371 votes
Ik zou het wel fijn vinden als je het Netflix aanbod zou kunnen sorteren op gemiddelde. Of dat je "Netflix" zou kunnen selecteren in Toplijsten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Gegevens exporteren (Excel, CSV)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jordy, ik wil net controleren of de link naar MM op IMDb bij "Alleman" nog correct was, en ik kwam er achter dat dit een oude link betreft, die toch niet meer werkt. Ik dacht dat jij dat had opgelost?
Dit is de oude MM link bij "Alleman":
Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl
Ik kan het heel snel aanpassen op IMDb, maar ik wilde je eerst het "bewijs" laten zien...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dit is weer een ander formaat dan toen, zal het op de lijst zetten, bedankt
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er is ergens een fout bij deze regisseur
Zijn beide hetzelfde, maar staan bij 2 verschillende films.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Met de komst van TVMeter is me opgevallen dat er voor elk aspect uit de wondere wereld van de cinema/televisie ondertussen een volwaardige plaats is gevonden op de Metersites. Voor alles met uitzondering van shorts, want die voldoen niet aan de criteria omdat ze geen speelduur van +45 minuten hebben.
Ik zou daar toch eens graag een lans voor breken, want het zou veel toffer zijn als ik mijn interesse daarin hier kwijt kan dan in een lokaal document zoals het nu het geval is. Ik denk dat ik daar ook niet alleen in sta (als dat wel het geval is dan zwijg ik meteen) maar is er eigenlijk indertijd een speciale reden (vond ze niet terug in de wiki onder de criteria voor toevoegbaarheid) geweest om deze te weren? Dat je niet ieders reclamefilmpje op de site wilt hebben begrijp ik perfect, maar het werk van een Walt Disney en Buster Keaton (om maar een paar namen te noemen) blijft onvolledig nu. Om nog maar te zwijgen van pioniers zoals Georges Méliès en de broertjes Lumière die nooit feature films hebben gemaakt maar toch zeker hun stempel hebben gedrukt. Lijkt me ook dat je daar gewoonweg dezelfde regels voor kunt houden als bij volwaardige films met betrekking tot amateurproducties en dergelijke?
edit: aha, er is blijkbaar nog niet zo lang geleden al eens een eerdere discussie gehouden.. Heb ik blijkbaar indertijd gemist. Het zal dus nu ook een negatief antwoord worden veronderstel ik?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je hebt wel gelijk (en dat zullen wel meerdere mensen vinden). Ik vind het zeker ook wel een gemis om de grens bij 45 minuten te houden. Nemen we de oorsprong van wat in het verleden in de bioscoop werd gedraaid zien we veel shorts. Laurel and Hardy bijvoorbeeld gingen pas later over op speelfilms, en dat is niet het beste wat we te zien krijgen.
Honderden cartoons, die eveneens in de bioscoop werden vertoond, vallen ook allemaal er buiten. Ondertussen worden er wel allemaal tv en festival documentaires toegevoegd. Jammer.
(Heb ik onlangs opgemerkt bij de zoekopties. Maar voor de overzichtelijkheid is het beter als er nog een optie komt bij filmtypes "documentaires")
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik vind shorts ook een groot gemis, maar ik zie dat inderdaad niet meer veranderen, volgens mij is die discussie reeds 'in ons nadeel' beslecht. Het zorgt er helaas wel voor dat ik stemmen op MM van ondergeschikt belang vind. Ik kan al mijn stemmen er toch niet op kwijt, en als het toch al incompleet is, dan boeit het ook niet heel erg als er andere stemmen missen. Ik probeer wel ook altijd hier te stemmen, maar IMDb en ICM blijven om die reden mijn totaaloverzichten. MM is voor mij in essentie louter een plek om zinnige discussies te voeren, iets wat op IMDb volstrekt onmogelijk is.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Moet eerst aangepast worden op IMDb dan, zal een correctie insturen daar.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Het is een zootje op IMDb, hij staat er drie keer op:
En zijn familielid ook:
Heel wat aan te passen daar.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Moet eerst aangepast worden op IMDb dan, zal een correctie insturen daar.
Beiden staan er drie keer op, heb van allebei de personen één naam gemaakt, kan paar dagen duren voor correcties zijn behandeld op IMDb.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op MM nu samengevoegd: Maurizio del Piccolo
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vind shorts ook een groot gemis, maar ik zie dat inderdaad niet meer veranderen, volgens mij is die discussie reeds 'in ons nadeel' beslecht. Het zorgt er helaas wel voor dat ik stemmen op MM van ondergeschikt belang vind. Ik kan al mijn stemmen er toch niet op kwijt, en als het toch al incompleet is, dan boeit het ook niet heel erg als er andere stemmen missen. Ik probeer wel ook altijd hier te stemmen, maar IMDb en ICM blijven om die reden mijn totaaloverzichten. MM is voor mij in essentie louter een plek om zinnige discussies te voeren, iets wat op IMDb volstrekt onmogelijk is.
Het was vooral met de komst van TVMeter dat het me opviel dat ik nu eigenlijk nog maar voor één reden op IMDB ga om te stemmen. Plus, het is wel handig voor sites als ICM met hun importfunctie maar dat terzijde. Ik heb trouwens ook nooit goed begrepen hoe het forum hiervoor dient. Mag je voor elke short een apart topic aanmaken, is het de bedoeling dat je ze wat groepeert of wordt gewoon alles wat je interessant vind in één topic gedumpt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind wel dat er al erg veel topics op deze site zijn (waarin vervolgens (bijna) niemand op reageert) en ook nog verschillende topics met bijna hetzelfde onderwerp. Terwijl juist naar voorkoming van wildgroei van allerlei topics wordt gestreefd.
Maakt mij verder niet uit. Vragen staat vrij, dat ook.
(Er zijn ook een heleboel topics die kunnen gewoon weg. De vraag is beantwoord of niemand heeft interesse in het onderwerp).
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jordy, ik heb alweer een gevalletje oude link, zo te zien aan de URL wéér een ander formaat:
MovieMeter.nl - De filmsite voor liefhebbers
Hoort te zijn:
Ik heb de links naar MM voor "Alleman" en bovenstaande docu inmiddels aangepast op IMDb.
Sorry als ik je bezig houd...
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mag je voor elke short een apart topic aanmaken, is het de bedoeling dat je ze wat groepeert of wordt gewoon alles wat je interessant vind in één topic gedumpt.
Volgens mij alle drie. Als het niet mag dan hoor je het wel. Zo maakte gauke allerlei jaarlijstjes aan, dat werd dan niet toegestaan. Zijn het shorts van een bepaalde acteur, kan je het daar doen, tenzij daar nog geen topic van is. Andere kan je dan weer bij genre doen. Groeperen is dan weer gemakkelijker, tenminste dat vind ik, om het later terug te vinden.
(De voor mij belangrijke topics, meestal zijn dat lijstjes, hou ik in mijn updates, de rest niet)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Ik heb op mijn iPhone reclame die steeds over de bovenste zwarte balk komt, dus die met menu berichten, meldingen en profielfoto . Lastig, vanzelfsprekend.
Is sinds vandaag, reclame van ABN AMRO - ook dat nog
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.