- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
grovonion
-
- 595 messages
- 2203 votes
ja, werkt ook bij mij niet (chrome via pc), ook niet op gm, vermoedelijk iets mis met server of zo?
lagaiske
-
- 677 messages
- 2177 votes
Ook hier zit ik met de handen in het haar! 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Hebben jullie ook last van titel opzoeken , het doet gewoon niet? Zeker storing?
scorsese
-
- 13165 messages
- 11077 votes
Ook hier zit ik met de handen in het haar!
je kunt nog gewoon via google moviemeter + titel die je zoekt
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
lastig werk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Even geduld. Er zal naar gekeken worden.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De documentaire "De Sexpolitie" van Roy Dames staat twee keer op de site:
De laatste is de nieuwst toegevoegde, dus die kan weg. Kos heeft trouwens op beide gestemd. 
Verder klopt de IMDb-code bij Foute Vrienden niet, want dat is de Vlaamse serie uit 2013.
"Foute Vrienden" de docu staat nog altijd niet op IMDb.
Ik vermeld het hier omdat het foutjes zijn van zowel de toevoegers / mensen die correcties doorsturen als ook van de Crewleden...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt!
Ik heb de dubbele toevoeging verwijderd en de IMDb-code weggehaald bij Foute Vrienden.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Als ik tijd heb zal ik Foute Vrienden zelf toevoegen op IMDb.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Bedankt!
Ik heb de dubbele toevoeging verwijderd en de IMDb-code weggehaald bij Foute Vrienden.
Wat zijn dit oorzaak?? idmb code?
Ik weet het door mij...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jouw toevoeging had inderdaad de IMDb-code, de eerste toevoeging nog niet. Dat zal de oorzaak zijn. Misschien voortaan eerst even zoeken op regisseur, want heel veel docu's hebben geen IMDb-code...
Foutje, kan gebeuren.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Dank je wel voor antwoorden, volgens mij heb ik eerst titel uitgezocht, volgende keer doe ik eerst regisseur...;)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
He he het werkt weer
Ik vind dat je wel erg prikkelig reageert. Goed de site "moet" natuurlijk wel goed werken. Maar je kan niet verwachten dat Jordy 24 uur in zijn controlekamer zit te wachten op meldingen.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Ik vind dat je wel erg prikkelig reageert. Goed de site "moet" natuurlijk wel goed werken. Maar je kan niet verwachten dat Jordy 24 uur in zijn controlekamer zit te wachten op meldingen.
Weet ik, ik kan niet langer wachten, zonder van mijn vrije tijd... Dan moet ik maar andere dingen doen..

narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Het valt me op dat bij een heleboel titels op IMDb oude links naar MovieMeter staan die niet meer werken. Ik heb er al heel wat moeten aanpassen.
Wat doen jullie van MovieMeter hier eigenlijk mee?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heeeeel vroeger plaatste ik zelf links naar MovieMeter op IMDb, maar ik heb daar zelf al zeker 10 jaar niets meer aan gedaan. Heb je een voorbeeld? misschien kan ik zorgen dat deze urls doorverwijzen naar de juiste huidige url.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We zijn wel bezig om gewijzigde IMDb-codes (die nog wel werken) om te zetten naar de juiste (nieuwe) link.
Jij hebt het over codes die een foutmelding geven? Of ook wel om links die doorverwijzen naar nieuwe pagina?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
volgens mij gaat het hier om
Fight Club (1999) - External Sites - IMDb
met daarop dus links in het antieke formaat
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Nee, ik heb het juist over gewijzigde MovieMeter-links i.p.v. IMDb-links.
Ik zal een paar voorbeelden zoeken:
Bij de film "Wish You Were Here":
Wish You Were Here (1987) - MovieMeter.nl
Moet zijn:
Die oude URL's werken niet meer.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
volgens mij gaat het hier om
Fight Club (1999) - External Sites - IMDb
met daarop dus links in het antieke formaat Fight Club (1999) - MovieMeter.nl
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heel tof, maar het lijkt me handiger dat ik hier aan onze kant even iets op verzin. Ik zal eens kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
urls in dit formaat moeten inmiddels als het goed is doorverwijzen naar de juiste pagina
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Perfect, scheelt mij een hoop werk! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het editten van berichten gaat de afgelopen week ook maar weer in 50% van de gevallen goed - beetje het probleem wat ook twee maanden (?) terug speelde. Hij blijft eindeloos hangen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Eigen lijsten werkt ook niet helemaal goed. Eerst hoefde je maar 1x te klikken (voor in welke lijst je de film wil hebben). Nu moet het 2x, dus klik mijn films, klik lijstje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
toelichting op de veranderingen bij smileys: De Site >> Algemeen >> Het smiley / emoticons topic
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.