• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.513 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Metalfist wrote:

Ik krijg geen film toegevoegd? Vul alles in, maar wanneer ik op versturen klikt, refresht de pagina en krijg ik dezelfde info. Heb voor de zekerheid een aantal velden extra ingevuld (speelduur bv) en dan nog geraakt hij niet verzonden.

Nog iemand last? Chrome op Windows 7

Vervelend. Ik heb net zelf een film toegevoegd. Bij mij geen problemen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Waar kan ik ook maar weer een filmlijstje maken? Ik wil er graag eentje maken om films die ik wil zien aan toe te voegen, maar kan de functie niet vinden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Op mijn films rechtsboven (zwarte balk) klikken.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Dk2008 wrote:

Op mijn films rechtsboven (zwarte balk) klikken.

Gevonden, thanks.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jordandejong

Bedankt voor de tip! Ik heb de dubbele (laatste) toevoeging alsnog verwijderd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik merk nogal wat problemen op de site:

1: films in update zetten gaat heel traag en bijna niet.

2: je muis op een film houden voor info werkt bij veel films niet.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ik kwam tot mijn verbazing weer zo'n whatsapp fraude pop-up tegen. Whatsapp zou binnen 30 seconde verlopen. De meeste mensen weten ondertussen gelukkig dat whatsapp inmiddels gratis is en dat ook zal blijven. Toch ben ik dit inmiddels al geruime tijd niet tegenkomen, en het was ook een andere url dan hier de laatste tijd voorbij kwam.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik kom via chrome de site niet meer op na cookies / cashe te hebben geleegd, de geef toestemming op cookies werkt niet, ook bij tvmeter niet.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Kan het zo zijn dat ik bij sommige users de aanmaak datum niet zie?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Sinds een uur of zo heb ik als ik de site bezoek met mijn (spaanse) mobiel een popup-ad waar een window "ouvrir dans l'appstore" (Frans) verschijnt met daarin een ad van showroomprive.es ( dat is overigens een kledingwinkel). Ik moet het steeds wegklikken, best irritant. Al drie keer verschenen in 5 minuten.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ongetwijfeld al eens voorgesteld en afgeserveerd, maar ik zou het leuk vinden als de profielpagina's op de verschillende Metersites gekoppeld zouden zijn. Als ik hier iemand zie met een mooie top 10, ben ik vaak ook benieuwd naar diens favoriete boeken, muziek en series. Als die persoon op elke site dezelfde gebruikersnaam heeft is daar wel achter te komen, maar een linkje zou handiger zijn. Levert de kleinere Metersites misschien ook nog meer bezoekers op.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Goed idee!

Flavio

• 4894 messages
  • 5227 votes

Apollinisch wrote:

Ongetwijfeld al eens voorgesteld en afgeserveerd, maar ik zou het leuk vinden als de profielpagina's op de verschillende Metersites gekoppeld zouden zijn. Als ik hier iemand zie met een mooie top 10, ben ik vaak ook benieuwd naar diens favoriete boeken, muziek en series.

Misschien heb ik iets gemist, maar er bestaat (nog) geen seriemeter toch?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Flavio

• 4894 messages
  • 5227 votes

Aaah, kijk eens aan, ik heb dus inderdaad wat gemist. Leuk- al kijk ik series niet via TV- ga er wel even rondneuzen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

Ongetwijfeld al eens voorgesteld en afgeserveerd, maar ik zou het leuk vinden als de profielpagina's op de verschillende Metersites gekoppeld zouden zijn.

Dit heeft inderdaad een tijdje op de wensenlijst gestaan, maar eigenlijk is het technisch best lastig om dit (goed) voor elkaar te krijgen. Er ligt momenteel in ieder geval geen relatie tussen de gebruikers van de diverse sites. En ik vond het ook weer niet belangrijk genoeg om er veel tijd en energie in te stoppen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zit er binnenkort nog iets leuks in de planning?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee ik ben druk met TvMeter

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Is er een probleem bij netflix? Ik kan geen overzicht meer zien en niks zoeken, dan zegt ie dat er niks is gevonden, helemaal niks.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kondoro0614

Bedankt voor het melden. Er is momenteel inderdaad sprake van een storing. We zullen er naar kijken.

centurion81

• 2066 messages
  • 1988 votes

Op een of andere manier staat deze film op netflix, maar dit is niet geregistreerd op moviemeter:

McFarland, USA (2015)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

centurion81

Zie voorgaande berichten. Er wordt naar gekeken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup ik zal even kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Verholpen zie ik nu! Dank.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik krijg de zoekfunctie niet meer in beweging, ook niet als ik vervolgens op 'enter' druk.

Heb de geschiedenis etc allemaal al verwijderd, maar levert niks op.

Bij jullie ook?

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Inderdaad

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja, mij ook sinds vannacht. Op android en ios helaas.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ook niet als je eerst op het vergrootglas klikt, dan kun je wel een titel invoeren, maar hij vindt geen resultaten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.