• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.537 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ivm vakantie kan ik hier pas volgende week naar kijken, als het dan nog steeds speelt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hereistom wrote:

In De Site > Algemeen > Koppeling met Trakt.tv:

Gaat Moviemeter nog een koppeling maken voor Trakt.tv?

Gaat op de ideeënlijst!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De film A Chance in Hell (2011) is alsnog naar het forum verplaatst, omdat het een korte film betreft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij deze even een openbaar bedankje voor het melden van een (inmiddels opgelost) foutje:

Many thanks to Charan Mukkamala (https://www.linkedin.com/in/charan7592) for reporting a security issue.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ik vind niet meteen hoe je een nieuwe persoonlijke lijst kan aanmaken?

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1198 votes

JDSsmetje wrote:

Ik vind niet meteen hoe je een nieuwe persoonlijke lijst kan aanmaken?

Doel je soms op het aanmaken van (sub)mappen onder "mijn films"?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Mr Thee wrote:

(quote)

Doel je soms op het aanmaken van (sub)mappen onder "mijn films"?

Ja

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1198 votes

JDSsmetje wrote:

(quote)
Ja

Bedoel je hiermee dat je het al gevonden hebt en aan de slag kan (knipoog)?

Ter illustratie: maak een (sub)map aan onder mijn films en bewerk evt de naam ervan. Het werkt allemaal wel. Gebruiksvriendelijker oplossingen zijn (nog wel) wenselijk denk ik. Ik vind het verplaatsen van films van map naar map nog niet zo handig gaan. Zo zou ik er wel in 1 keer meerdere willen kunnen overhevelen. Ook vind ik het onderscheid tussen mappen en submappen niet veel bijdragen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ik heb het gevonden. Ik zag mijn openbare filmlijsten staan, en wist niet meer hoe dat juist zat. Bedankt meneer Thee.

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5877 votes

Behoorlijk irritant die reclames, op mijn mobiel belemmert het me bij het typen van een nieuw bericht. De pagina schuift, onderaan de pagina (waar het tekst invoerveld zit), steeds een stuk omhoog zodat typen haast onmogelijk wordt. Meer mensen hier last van?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Pazmaster wrote:

Behoorlijk irritant die reclames, op mijn mobiel belemmert het me bij het typen van een nieuw bericht. De pagina schuift, onderaan de pagina (waar het tekst invoerveld zit), steeds een stuk omhoog zodat typen haast onmogelijk wordt. Meer mensen hier last van?

Ja, het schiuift continu op en neer.

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5877 votes

Precies dat bedoel ik! Het is altijd met die reclame in dat grote vierkante blok bovenaan de pagina waardoor de pagina op en neer gaat. Maar vandaag ineens er geen last meer van. Hoop dat het opgelost is nu.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Even een losse flodder: is het een idee om voor nieuwe posts een minimum aantal tekens in te stellen (ongeveer gelijk een drie zinnen) zodat dit soort gemakzuchtige posts eruit gefilterd worden? Volgens mij krijg je dan vanzelf meer diepgang en toegelichte standpunten in de discussies. Nu heb je steeds van die nietszeggende one liners die vaak bedoeld zijn om een beetje te trollen/reacties uit te lokken.

Die regel van het minimum aantal tekens zou je bij replies dan achterwege kunnen laten, omdat een kort antwoord vaak volstaat.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Lijkt me wel érg rigoureus om alle korte posts (behalve dan replies) eruit te filteren. Die zijn namelijk lang niet altijd waardeloos of nietszeggend (voorbeeld: iemand die simpelweg een vraag stelt). En als je dan al zo'n nietszeggend plempje tegenkomt is negeren gewoon de beste optie denk ik. Zo'n regel als die jij opnoemt lijkt me toch wat eng en limiterend.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Da's inderdaad ook wel weer zo. Misschien moet ik me gewoon iets minder storen aan die onzinberichtjes.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Precies, het beste aan een trol bericht, als het al een trol bericht is, dan kun je zo'n bericht gewoon het beste negeren als je geen zin hebt om er tijd aan te besteden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Pazmaster wrote:

Precies dat bedoel ik! Het is altijd met die reclame in dat grote vierkante blok bovenaan de pagina waardoor de pagina op en neer gaat. Maar vandaag ineens er geen last meer van. Hoop dat het opgelost is nu.

Ik heb nog steeds veel problemen.

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5877 votes

606 wrote:

Ik heb nog steeds veel problemen.

Da`s vervelend. Ik kan je helaas geen tips geven, bij mij hield het vanzelf op. En ik heb er geen last meer van gehad. Ik weet dus niet waar het aan gelegen heeft. Misschien dat andere mensen tips voor je hebben?

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Klinkt problematisch.

Veel problemen is namelijk best veel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Confusie wrote:

Klinkt problematisch.

Veel problemen is namelijk best veel.

Dat is het ook, de reclames verschijnen, maar daardoor kom je bijna niet door de site, en de onderste 2 zijn niet meer op te klikken en alles blijft op en neer gaan.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Met name dat laatste klinkt best wel trippy.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kid in the Box (2013) is alsnog verwijderd uit de database. De film is blijkbaar komen te vervallen, de IMDb pagina is inmiddels ook verwijderd.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)
Ik vind persoonlijk het aantal berichten bij een film niet horen bij de "belangrijke" informatie die je in dat popupje wil zien.
Ik vind dit 6 jaar later nog steeds spijtig.

Ik wil graag weten bij welke films van William Beaudine berichten zijn geplaatst. Dat zou toch mogelijk moeten zijn zonder ze alle 88 aan te klikken.

Hereistom

• 91 messages
  • 83 votes

Jordy wrote:

(quote)

Gaat op de ideeënlijst!

Fijn, kan niet wachten

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5877 votes

606 wrote:

(quote)
Dat is het ook, de reclames verschijnen, maar daardoor kom je bijna niet door de site, en de onderste 2 zijn niet meer op te klikken en alles blijft op en neer gaan.

Ik had net weer hetzelfde probleem, de browser ging weer op en neer door de reclame waardoor het onderste gedeelte niet meer aan te klikken is. Ik heb toen alle pagina's in mn browser gesloten en daarna weer geopend. Probleem opgelost! Misschien werkt dit ook voor jou? Maar waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vervelend, met welke telefoon is dit? herken dit niet met iOS

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5877 votes

Ik heb een Samsung S4 mini met Android versie 4.4.2

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Android htc one

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee een probleem met oudere Android versies dus

welke reclame zie je op zo'n moment?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.