• 178.140 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.190 actors
  • 9.373.561 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Leuk, maar verder erg storend dat je bij een website zo lang moet wachten. Flash is dan ook het 1e wat afgeraden wordt voor een website.

Wel leuk gemaakt overigens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

Klopt, had ik ook al gemeld.

Ik merkte net trouwens dat je geen pop-up ziet als je bij Gebruikers op een Gebruikersnaam zoekt en dan boven de gebruiker hangt, hoort dat?

Nee daar moet ie inderdaad ook nog, ik ga het noteren. Ik vind persoonlijk het aantal berichten bij een film niet horen bij de "belangrijke" informatie die je in dat popupje wil zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie Hogan wrote:

Wanneer wordt dit opgelost (werk met W.-XP, IE-8 en serv. pack-3):

zodra ik dit probleem kan nabootsen

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Het komt alleen voor bij films/fora waarbij video's in berichten staan. Dus wanneer de hoogte van de pagina daardoor beïnvloed wordt.

En het lijkt erop dat het vooral voorkomt wanneer je je bericht edit. Na een pagina-refresh staat de footer wel onderaan.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nee daar moet ie inderdaad ook nog, ik ga het noteren. Ik vind persoonlijk het aantal berichten bij een film niet horen bij de "belangrijke" informatie die je in dat popupje wil zien.

Ik vind het vooral bij de onbekende films waar soms geen berichten zijn wel handig om te weten of daar iets te lezen valt of niet.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Jammer dat die top10 is verandert, is er ook niet beter op geworden.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Waar heb je het over, je eigen top 10?

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Hannibal wrote:

Waar heb je het over, je eigen top 10?

Ja, en van iedereen trouwens. Dat er geen kruisje meer is en dat je bij de eerste de afbeelding niet meer kan zien, begrijp het nut niet.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Heb je al gemerkt dat je gewoon eventjes met de muisaanwijzer op de filmtitel moet staan (zonder erop te klikken)?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Reservoir Dogs:

Jordy wrote:

- Dan zitten we nog met de films. [...]

Door deze wijziging is ook bij de films die standaard uitgeklapt zijn, zoals de nr. 1 in de toplijsten, de informatie weg. Hier ga ik nog wat op verzinnen.

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Reservoir Dogs wrote:

Dat er geen kruisje meer is en dat je bij de eerste de afbeelding niet meer kan zien, begrijp het nut niet.

Ik mis het kruisje in de top 10 ook. Die 2 seconden dat het duurt om dat pop-up menu te tonen, duren mij te lang.

Heb overigens hetzelfde probleem met die 'footer' in Mozilla Firefox.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

overal, of in bepaalde topics?

dat plaatje bij de top 10 komt eerdaags wel weer een keer terug in een of andere vorm

grappig toch, kritiek bij het toevoegen van dat plaatje in de top 10, kritiek bij het weghalen van dat plaatje...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Jordy wrote:

grappig toch, kritiek bij het toevoegen van dat plaatje in de top 10, kritiek bij het weghalen van dat plaatje...

Tja kwestie van gewenning dat soort dingen, typisch mens. Sommigen zijn niet anders gewend. Ik mis hem ook namelijk .

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Jordy wrote:

overal, of in bepaalde topics?

Het komt altijd voor als de volledige inhoud van de pagina kan worden getoond zonder dat er scroll bars nodig zijn. Bv. als je klikt op 'Nieuw bericht' of 'Zoek bericht', dan komt onder de vernieuwde footer nog eens de oude te staan (mét scrollbars).

Anders even een screenshot ter verduidelijking:

http://www.shaws.be/images/footerMM-1.png

http://www.shaws.be/images/footerMM-2.png

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

Ik kan geen stemmen meer plaatsen. Ik weet niet of dit een algemeen probleem is?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier lukt het wel in ieder geval..

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

Vreemd, iet mis misschien aan de instellingen van mijn laptop. Nog al iemand die hetzelfde probeem heeft gehad?

Ik kan de sterren selecteren, maar na te hebben gekozen verdwijnt het stemgemiddelde van de film en wordt mijn keuze ook niet bij de rest geteld. Ik heb het bij meerdere films geprobeerd, dus ligt niet aan één specifieke film...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Vanwege de gesloten topics kan ik het niet kan vinden in de zoekresultaten? Zowel het ban als het afscheidstopic vindt de zoekmachine bovenin bij mij niet.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Deze topics hebben een sticky en staan dus na dit topic altijd bovenaan in Moviemeter-Forum-De Site-Algemeen. Als er recentelijk iets gepost is staat het topic in je updates.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Berichten over uitgeschreven gebruiker verwijderd. We hebben een gesloten ban- en afscheidstopic aangemaakt om ervoor te zorgen dat er geen hele discussies ontstaan over gebruikers.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Jordy: Na een paar tests lijkt de bug met de footer in het dynamisch aanpassen van de hoogte van de site te zitten (je bericht inline bewerken en daar veel content toevoegen/verwijderen). Waarschijnlijk zou je je fixHeights-functie weer aan moeten roepen na dergelijke acties. Want zodra ik de grootte van mijn venster aanpas, floept de footer namelijk op zijn plaats onderaan.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De problemen bij het bewerken van je bericht heb ik kunnen reproduceren, bedankt. Dat is volgens mij nu opgelost. Het probleem op "korte" pagina's zoals in de screenshots van dEUS krijg ik helaas niet nagebootst.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat het nu nog fout ergens?

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Op het eerste gezicht lijkt alles in orde nu

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is het misschien in de toekomst mogelijk dat je de toplijsten in alfabetische volgorde op de website kan bekijken?

Wel handig als je de boel bij elkaar wil sparen en je bent eens ergens in een shop, dat je dan sneller kan kijken of een bepaalde film op de lijst voorkomt.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Denk dat je dan beter gewoon een lijstje kan maken in Mijn Films, en dan elke keer als je er weer een hebt gekocht die er weer uit halen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Ik had al eerder mijn twijfels bij deze gast, maar nu heeft hij op één dag ook nog eens de hele top250 beoordeeld. Volgens mij gewoon simpele toplijst beïnvloeding.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

moviemafketel wrote:

Wel handig als je de boel bij elkaar wil sparen en je bent eens ergens in een shop, dat je dan sneller kan kijken of een bepaalde film op de lijst voorkomt.

Dus eigenlijk zou elke DVD-shop een PC moeten hebben met Moviemeter.nl als startpagina...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goldenskull wrote:

Ik had al eerder mijn twijfels bij deze gast, maar nu heeft hij op één dag ook nog eens de hele top250 beoordeeld. Volgens mij gewoon simpele toplijst beïnvloeding.

Volgens mij is er zelfs onlangs iemand geband die zo'n soort naam had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.